- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Evidentně ho ten řidič v náklaďáku musel přehlédnout. Je tam zatáčka za kterou není vidět a cyklysta vyjel zrovna když se rozjížděl. Nicméně jet na tom kole já, tak tozhodně nepovalím z kopce přes takovovuto křižovatku na plný kule co je mi platný že mám přednost, zdraví ani život mi to nevrátí...
Zdravím všechny. Všiml jsem si zajímavé věci. Článek o cyklistech a na diskusi pan Báča. Toho pána neznám, ale tolik cyklofobie a tolerance na jednom místě se hned tak nevidí. Co za tím může být? Smutné vzpomínky na svoji cyklistickou kariéru? Špatné zkušenosti ze své řidičské současnosti? Co na to Jan Tleskač? A co na to pan Báča?
Cyklisti na kruháčích nemají co dělat. To je vždycky tragedie. Prosím objedtě to raději po chodníku a přechodu, děkuji...
Moc vas tech par sekund pomalejsi jizdy za cyklistou zdrzi?
Není krize - a lidi jezdí (z pohodlnosti) autem do práce i přes město, i když by mohli bez starostí jezdit MHD. - Tedy je mnoho aut a v nich většinou 1 osoba (řidič).
Mnoho aut se tedy zůčastňuje toho hemžení a jejich proplétání je nebezpečné i jim navzájem (kteří mají svítit), natož cyklistům... kteří jsou tak snadno přehlédnutelní.
... A to je celé: Jezdit dnes po silnicích, které si (bohužel) až příliš přivlastňují řidiči aut, je prostě příliš RIZIKOVÉ ... .. .
motorka musí svítit . Ten nejzranitelnější - cyklista nemusí nosit ani výstražnou vestu .Bohužel pak se lehce přehlédne .
Na kole jezdím celkem často a myslím si to samé. Cyklista by měl blikat jak vánoční stromeček i ve dne.
Nadpis by mel znit, cykliste skoncili v nemocnici protoze nerespektovali to, ze silnice jsou urcene pro auta, v dnesnim provozu kor.
V lese a na cyklostezce by je urcite nikdo nesrazil.
Svatá pravda, jen auta patří na silnici. Motorky, traktory, atakdále tam taky nemají co dělat, co?
A, že by je v lese a na cyklostezce urcite nikdo nesrazil??????? K tomu se dá napsat jen, že Vás omlouvá Vás jen Vaše IQ 20. Nižší bohužel neexistuje.
Taky se mi stalo, že jsem přepadl přes řídítka.
Jel jsem po cyklostezce okolo zastávky a opodál stála matka s malou dcerou. S oběma jsem navázal oční kontakt, tudíž o mně musely obě vědět. Jenže zničehonic se ta holka rozběhla přes stezku, zmáčkl jsem obě brzdy a přeletěl jsem přes řídítka. Naštěstí se to obešlo bez újmy na zdraví.
Dyby tak se osvědčilo víc tolerance mezi autořidiči a cyklisty!
Dyby Pánbu dal, a všici si uvědomili, že jsme tu jen návštěvě.
Tak Báča vám dal mínus. Báčo, doufám že sis rozbil tu hubu pořádně, když vidíš malý dítě máš předvídat. Tak jako to musí dělat řidič auta. Zákon by nestál na tvé straně i když tam byla ta máma. Byla by to spoluúčast.
Blbé u takových nehod je, že řidiči mnohdy podvědomě hledají spíš světla (povinnost svítit i ve dne) než objekty a tak cyklistu, který nesvítí (bohužel často i v noci) přehlédnou (navíc místo "skleníku" typu "Škoda 105" jsou dnes kvůli bezpečnosti A-sloupky u aut jak kus tanku).
Nevím jestli hledám světla, ale faktem je, že to jsou drobné "předměty" pohybující se na ulici, silnici, které se lehce přehlédnou. Faktem také je, že za A-sloupek, zpětné zrcátko se schová náklaďák, natož cyklista či chodech.
Nevím - toho cyklistu v Jaroměři bych asi taky neviděl.
Co s tím dělat těžko říci. Jednak jako řidiči se hodně zklidnit a naučit se s cyklisty počítat. Takže do křižovatek se raději podívat několikrát, stejně jako v městském provozu pořád hlídat, jestli cyklista nepodjíždí pomalu jedoucí auta.
No a cyklisté aby se povinně oblékali do výstražných vest. Je to strašně milé, když je na sobě mají, stejně tak v nich rád vidím motorkáře a malé děti.
Vesta může být trvale u kola - vejde se prakticky do malinké taštičky pod sedlo, na rám apod.
Cyklisti se motaji jen pod kolama nic vic, na hlavnich silnicich nemaji co delat.
Až přijdete o řidičák, za kolo budete rád.