Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cheb neumí opravit frekventovanou lávku, lidé musí dál obíhat nádraží

Obrovský problém musí v souvislosti s nedávno uzavřenou lávkou přes chebské nádraží řešit město Cheb. Ukazuje se, že spojnice mezi centrem Chebu, čtvrtí Švédských Vrch a částí města Podhrad je v tak špatném technickém stavu, že její oprava je takřka nemožná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M94i23l20o38s13l92a95v 44Z47í80t68k30a 8680254707490

Nechce se, to je celé. Politici po lávce nechodí tak je jim to fuk. Navrtat to snad jde vedle prostoru kde je zrovna trolej. To by starosta co má s prací na dráze zkušenosti mohl vědět.

+1/0
6.10.2016 22:01

H65o13n71z22a 66B66o57b32u16l10a 9246949153179

100 mega za 300 metrů lávky? Tj. metr za 333 tisíc? Ale, ale... bude i pozlacená, ne? Nebo něco u někoho doma...

+6/−1
6.10.2016 10:40

V23l87a57d97a57n 79Č85e66r42n78ý 8662576363186

Všechna ta odůvodnění, proč to nejde opravit, jsou tak nesmyslná, že je jasné, že to kdosi opravovat nechce!

+4/0
6.10.2016 9:56

J82a81n 30M41a55z45u60r22e82k 8655354887239

Ježkovy zraky - to je perla:

"Poté padl návrh kovovou konstrukci navrtat, aby z vnitřku mohla voda volně vytékat. Jenže to nepůjde. Trať, která pod ní vede, má troleje pod proudem, a hrozily by zkraty."

Takže když prší na bok konstrukce a stéká to dolů, tak to nehrozí zkrat? Nehledě k tomu by se mohly otvory navrtat mimo troleje ne? A jestliže by se navrtalo dost otvorů, tak by neodtékala voda čůrkem, ale jen by to kapalo... Jako silnější deštíček.

A další kouzlo:

"Dalším návrhem bylo zabezpečit lávku tak, aby do ní nezatékalo, zúžit průchod na 65 centimetrů a zajistit bezbariérovost,“

A co by to zúžení jako vyřešilo? Že by tím vnikly nějaké odtokové kanály? Ale vždyť to nemá spád. Nehledě k tomu, že je to strašně moc - to by snad stačilo 5 cm na každý straně... A proč bezbariérovost? Vždyť to do nedávné doby plně sloužilo k plné spokojenosti...

Celé mi to připadá, že se hledaj jen výmluvy, jak to neopravit a už je někdo připravenej to za 100 mil udělat... Dobrej vejvar...

+8/0
6.10.2016 9:42

P94a42v97e85l 82Ř55a89p81e20k 7492816579385

To, co naši předkové dokázali bez roků odkládání a zbytečných keců vybudovat, dnes nejsme schopni ani udržovat??? Zřejmě ta naše pseudoekonomika nešlape tak, jak se tvrdí, a jsme ve skutečnosti v pěkné žumpě. Jo, ono se to samo neopraví, když budou všichni jen žvanit, hrabat se v papírech a točit volantem.

+5/0
6.10.2016 9:31
Foto

H70a98n55a 44M13a82l83i37c89h60o63v63a 9820317503873

Tak poslední odstavec asi nepotěší Rv

0/0
6.10.2016 9:21

P98e44t13r 25D80l10o83u85h88ý 3835461852358

Lávka pro pěší 100 mil. Kč? Nejsem odborník, ale není to trochu moc?

+5/0
6.10.2016 9:20

P35a53v58e42l 98Ř10a56p38e98k 7382446389585

Víte, doba se změnila. Dnes už se nestaví proto, že to lidi potřebují. Jediným kritériem je aby z toho snadno kápla pořádná suma bokem na provize všem zúčastněným. U této lávky se holt očekává velký zástup chrochtajících prasátek.

+5/0
6.10.2016 9:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.