- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
2.9.2015 jsem k článku oslavujícím otevření obchvatu napsal toto:
"Závidím politikům jejich věčný optimismus. Samozřejmě nedojde k úbytku 5 tisic vozidel, tolik jich netranzituje. Stačí se vyznat ve výsledcích veřejně dostupných sčítání vozidel a je vidět odkud se provoz v centru města bere..... Tranzit od Svatého Kříže směrem na Karlovy Vary to není."
Přesně se potvrzuje, že tranzitu od Svatého Kříže na KV je mnohem méně, než se udávalo ve studiích a zdůvodnění před realizací obchvatu.
Muselo, protože by jinak nevyšla ekonomika stavby, nezískala by se dotace, kraj by stavbu nerealizoval a politici by si nepřišli na své všimné.......
Je potřeba se ptát, kdo stavbu prosazoval, která politická skupina z toho má prospěch.
A tak je to s většinou takových staveb.
Ano, kamiony či zboží jimi převážené patří na obchvaty, ale především z větší části na koleje.Tečka. K tomu nejsou zapotřebí žádný stále se opakující český ukňouraný povídačky proč to tak nemá být. Současný strmý vývoj kamionové dopravy se všemi negativy na nás a naše prostředí ve kterém žijeme je jasnou odpovědí na (záměrně) nevyužívaný sytém kombinované přepravy nákladů. Snad nám to v dohledné době dojde...