Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radní ve Varech otevírají cestu ke stavbě diskutovaného terminálu

O krok blíže ke stavbě dopravního terminálu za stovky milionů jsou Karlovy Vary. Diskutované dílo míří na územní plán města, který s jeho vznikem bude počítat. Radní doporučili dokument ještě dopracovat a zároveň jmenovali pracovní skupinu čtyř úředníků, kteří se o územní plán pro terminál postarají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R20a66i39n80e25r 80E61l72l73e64d71e42r 2583363379686

Karlovy Vary maji urcite jine problemy, nez postavit v centru autobusove nadrazi. Vary nejsou velkomesto, nybrz historicke lazenske mesta s puvabem drivejsich casu. A s tim terminalem se Vary promeni jeste dale ke statusu Koncourkova.

0/0
12.12.2016 15:00

L66y63d82i70e 11E90i74s81e66l94t57o81v59á 4226330143694

Ano! Maxiterminál v centru světových lázní, to je ten správný krok k zařazení města do fondu UNESCO! Doufám, že se už ted ́ počítá s ruským kolem, největším tobogánem v Evropě a dalšími atrakcemi, protože léčivé prameny pravděpodobně vezmou za své.

0/0
8.12.2016 12:32

P22e28t91r 18P10o87l56á85k 8215976424582

Tak já si doteď myslel, že centrum lázní je někde kolem Mlýnské kolonády... Takže si raději necháme megazastávku Tržnici, kde na každého fouká a prší... :-P

0/0
8.12.2016 13:19

K80a31r66e70l 77M91a72z94a19č 3757633986579

Všichni říkají, že je to nesmysl, vč. odborníků. Bodejť ne - přivést do centra lázeňského města všechnu autobusovou dopravu, to je může vymyslet jen chorá hlava. Přesto to Kulhánek tlačí jako blázen. Lítají v tom pěkný prachy, že pane primátore ;-) Tátovi to vyšlo před 22 lety s Aralem v Rybářích, tak co, ne?

Ale ono to neprojde, nestihnou to do konce volebního období a Kulhánek již nikdy primátorem nebude. Tahle smrdící kauza jej totiž položí. A když se v roce 2018 dostane do zastupitelstva, tak dopadne jak letos na kraji.

+1/0
8.12.2016 12:09

P84e14t89r 24P52o48l37á88k 8425246494582

Netuším kdo všichni. Já to neříkám. ;-) Za mne je to dobré téma do diskuze, které je třeba vyladit. A to se myslím děje. Jak již jsem psal výše, co je centrum v KV? Myslím si, že lázeňská oblast a tam ten terminál opravdu nebude... A o kolik více autobusové dopravy se tam přivede? A kam byste si ty autobusy představoval, že by se udělal terminál někde u Glóbusu a zbytek by lidi došli pěšky?

A taky jsem viděl vyjádření odborníků, kteří s dílčími připomínkami, vyjádřili s tímto řešením souhlas, třeba prof. Lehovec...

0/0
8.12.2016 13:24

K58a62r94e24l 25M78a75z48a17č 3237363246879

To je demagogie. Centrum Varů to samozřejmě je, ne lázeňské části, a přivést mimoměstské busy před tržnici je nesmysl. Dopravně vzniknou velké problémy u Becherovky, za Chebákem (a rozšiřovat jej na 4 pruhy!!?), na Čerťáku a pod. Ty autobusy taky musí někdy parkovat a pod. a musely by někam zase odjíždět. Prostě nesmysl.

Současné bus nádraží na Dolním nádraží je daleko lépe umístěné a ještě lépe by bylo tam, kde kdysi, z druhé strany řeky přímo vedle průtahu. Třeba na zbytečném parkovišti u bývalé Hypernovy. Ale Dolní je dobrý.

+1/0
8.12.2016 18:24

O44t41a 40Ř73e83z46a63n92k59a 5258829665700

Pan profesor Lehovec se kladně vyjadřoval ke studii širšího centra, kterou dělali A69 architekti, nikoli ke studii terminálu. Máte špatné informace. Něco takového by nikdy žádný dopravní inženýr nemohl odsouhlasit a pokud ano, jistě by přišel o kulaté razítko. Studie IDT obsahuje elementární dopravní chyby.

0/0
9.12.2016 0:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.