Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Ze sypače je vidět jen pár metrů. Na Boží Dar míří co dvě hodiny

Spojení Božího Daru se zbytkem světa udržuje každé dvě hodiny tatra a co hodinu traktor. Na jeden z nejkritičtějších úseků Karlovarského kraje vyrazil se silničáři i redaktor MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42a81n 33Č30e10k96a68l 7329665634524

Aha, takže kamioňák si má kvůli nesjízdné silnici nechat v Německu sebrat papíry kvůli překročení hodin? :)

0/0
4.1.2017 18:50

P75e46t79r 27Č62e42r73v45e92n89ý 3986421742685

Ono by bohatě stačilo, kdyby jezdili tou delší, sjízdnější, trasou, kterou v článku zmiňují. V situaci, kdy mají problém se sjízdností i osobní vozidla přece nemá smysl jezdit s kamionem do hor.

Pořád tady kamioňáky někdo líčí jako zachránce před úmrtím obyvatelstva hlady, tak by snad mohli být schopni přemýšlet dál než do nejbližší zatáčky.

0/0
4.1.2017 21:13

J39i70ř37í 71Z20i34k76a 2459326794759

Řidiči trasu vybírá dispečer, a ten, pokud ji nedodrží je "trestán".

0/0
4.1.2017 23:18

P33e45t26r 50Č57e16r96v71e65n93ý 3326791652315

Nevím, jak fungují dispečeři, ale předpokládám, že když mu řidič normálně zavolá a domluví se, že pojede sjízdnější trasou, místo aby se někde zasekl, trestán nebude.

0/0
5.1.2017 7:52

J23i74ř22í 45Z79i43k48a 2589606704359

Pokud to třeba hlásí v rádiu, tak toto eventuálně lze. Řidič i dispečer se snaží čerpat informace a i si vzájemně dají vědět. Navíc i řidiči mezi sebou používají vysílačky, popřípadě si zavolají. Ale ne vždy víte co vás čeká o pár kilometrů dál na trase.

0/0
5.1.2017 22:02

P40a59v55e39l 74D39u24p98a51č 2399951578949

Víte on je tady jeden velký problém.Pokud kamion přijede od Chebu,což jsou všichni co tady jezdí,tak žádná jiná trasa není než silnice 13.Leda,že by jeli z Chebu do K.Varů,z Varů do Prahy a z Prahy na Chomutov nebo Ústí.Což je prašť jako uhoď akorát o 250km delší.Tady je jiný problém a to v organizaci práce.Já jsem v těchto končinách profesionálně jezdil v době kdy ještě byly běžně 2 metry sněhu a fujavice byla třeba 2 týdny.Hlavně se v té době nesolilo a daly se používat sněhové řetězy,které se krásně do ujeté podlahy zaryly a perfektně se jezdilo,největší svinstvo je fakt slaná břečka.No co se týče frekvence projíždění,jezdily jsme ve dvou a když foukalo tak nepřetržitě.Ono totiž bylo vše státní a pokud se ušetřilo na naftě a nebo posypovém materiálu,tak si to na jaře nerozdal menegment jako odměny,že pane Bulka.

0/0
5.1.2017 9:54

D45u83š12a70n 19M74a16t89o71u49š95e59k 7643100520465

Souhlas.méně solení ,více plužení, systém kdy se místo odklizení sněhu nasolí mnohakilometrový úsek horské silnice a výsledná 30cm vysoká břečka naprosto znemožní jakoukoliv sjízdnost,stojí za h...

Chápu že pro silničáře je jednodušší solit a odškrtnout danou silnici z položky - ošetřeno,ve finiši je takové ošetření pomalu horší než když to nechají být úplně..

Nasolený sajrajt který není odklizen je pro mne totéž co neošetřený povrch

+1/0
5.1.2017 15:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.