Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J77a62r63o 61S88i32m55o 4950343131

...zajímavé, že silničáři nebrečeli, když jim za poslední zimy sůl / peníze zůstaly;-D!! V každém případě platí, že jen umí brečet, ale o silnice se strat neumí, tedy moc nechtějí, hlavně preventivně. Vždy čekají, jestli ta fronta, kterou meteorologové hlásili tři dni tomu a jde přes celou Evropu, opravdu dorazí i k nám a když dorazí, divné to, pak nestíhají!! V Rakousku, Polsku, Slovensku..všude kolem se sype i preventivně a rozhodně tam mají líp, o hodně líp ošetřené komunikace, než u nás!! A ti naši si již nemůžou stěžovat na techniku, tu mají rozhodně lepší, než v Polsku, či Slovensku!!Do doby, než nikdo nezačne po silničářích vymáhat oprávněné škody / spoluúčast na rozbitých autech, zdraví lidí atd.,díky tomu, že jsou špatně ošetřené komunikace (když policie i hasiči mají u nehody, např. na dálnici, problém nejenom zastavit auta, ale i stát na nohách, tak tu něco není v pořádku), tak se nic nezmění, nic je ve své podstatě nenutí dělat tu práci řádně a hlavně, jak jsem již psal, preventivně!! O tom by se tu dalo psát romány, ale každý zná realitu na naších komunikacích...to silničáři neokecají...je to smutné:-(!!

+4/0
doporučit
8.2.2017 9:39

P30e89t49r 21B53u62r78d17a 3950375249767

Nevím jak jinde, ale v "tady je Rathovo" (Středočeský kraj, přesněji jihovýchodní benešovsko) silnice přes léto neopravují (horší jsem jinde neviděl a "silničáře v létě viděti - vlhké sny míti"), v zimě sypou jen hlavní tahy a vedlejší prohrnují jen občas (ráno zmrzlé koleje, že podvozkem drhne i teréňák).

A pokud silničářům dochází posypová sůl, tak by se vedení mělo zamyslet, koupit (ze svého) mapu světa a podívat se, kde je Česká republika. Zjistili by, že v mírném pásmu na rozhraní kontinetálnáího a oceánského klimatu - tedy s možností zimních sněhových srážek a mrazů. A zásoboavt se podle toho. Nikoli podle loňské a předloňské "zimy". A když zbyde, tak posypová sůl ani inertní posyp nemá dobu expirace (uznávám, že sůl může vlivem vlhka změnit zrnitost na kusovitost, ale i tak musejí mít prostory, kd k tomu nedochází).

+3/0
doporučit
8.2.2017 11:14

M81i70r38o82s19l93a42v 55S53u74c16h96y 5710139640110

Začátek února a silničářům dochází sůl? No jasně, ale v červenci zase budou tvrdit, jak jsou na zimu skvěle připravení. Co budou dělat, pokud by přišla zima jako 1986/87 (sníh, a dost sněhu od Martina do konce března, pořádné mrazy poměrně často atakující -20°C), no jasně, nevyjeli by. Auta by jim zamrzla, a v takévém mrazu stejně nemá smysl sypat sůl.

+3/0
doporučit
8.2.2017 10:42

R75o55m16a75n 38H45o59k59y61n89á89ř 8850551769838

Tak nesolte každou okresku a při každém poprašku, podběhy a výfuky vám poděkují.

+3/0
doporučit
8.2.2017 9:31

T32o43m48a78s 53P67i56l75n11y 9313279155582

No tak jen vyuzili to, co za poslednich 5 let, kdy zadna zima nebyla, usetrili :-P

+1/0
doporučit
8.2.2017 9:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.