Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M24i39l43o84s54l32a52v 32Z26í45t23k98a 8180814357920

Postoj obcí chápu a podporuji, jednoznačně je nutné vytěženou hmotu nakládat na vlak co nejdříve.

Nerozumím postoji pana Zahradníčka, proč chce směrovat vlaky směrem do Krásného Jezu. Směrem na Loket a do kapacitní stanice Nové Sedlo je dříve dosaženo hlavní elektrifikované trati. Z Krásného Jezu je problematicky vozit náklady především mezi dolním a horním nádražím v Karlových Varech, tato trať má nízkou třídu zatížení a velké stoupání v Karlových Varech.

+1/−1
doporučit
15.3.2017 22:15

N83a86d83ě67ž56d61a 18K98o39l77á30ř21í53k38o12v44á 2240731313

Vy nevíte, že trať Slavkov-Loket v podstatě již řadu let neexistuje????

+1/0
doporučit
16.3.2017 13:33
Foto

M56i77l69o59s17l36a41v 69Z10í58t30k10a 8290904287760

Trať samozřejmě existuje, je v dlouhodobé výluce. Stačí donutit jejího majitele aby jí opravil. To že se stát nestará o svůj majetek - v tomto případě železniční trať, je samozřejmě špatně a dávno za to měl někdo nést odpovědnost. Doprava nákladů by mohl být zásadní impuls pro opravu tratě.

0/0
doporučit
16.3.2017 19:41
Foto

J33i47ř37í 97K61o30r43b54e75l 5126406782866

Vyhýbavá odpověď premiéra Sobotky? No to je kus chlapa :-). A víte proč? Stačí si zadat do vyhledávače - těžba lithia ve světě (https://www.web4trader.cz/svetova-valka-o-lithium-je-v-plnem-proudu-bila-ropa-je-nejzhavejsi-komoditou-soucasnosti/.

+1/0
doporučit
15.3.2017 12:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.