Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M30i40l54o78s18l68a91v 77Z62í16t38k96a 8410924137560

Postoj obcí chápu a podporuji, jednoznačně je nutné vytěženou hmotu nakládat na vlak co nejdříve.

Nerozumím postoji pana Zahradníčka, proč chce směrovat vlaky směrem do Krásného Jezu. Směrem na Loket a do kapacitní stanice Nové Sedlo je dříve dosaženo hlavní elektrifikované trati. Z Krásného Jezu je problematicky vozit náklady především mezi dolním a horním nádražím v Karlových Varech, tato trať má nízkou třídu zatížení a velké stoupání v Karlových Varech.

+1/−1
doporučit
15.3.2017 22:15

N67a29d54ě59ž11d23a 32K68o52l62á76ř14í85k24o36v48á 2320721973

Vy nevíte, že trať Slavkov-Loket v podstatě již řadu let neexistuje????

+1/0
doporučit
16.3.2017 13:33
Foto

M56i69l84o28s79l32a98v 92Z27í28t34k63a 8810294807180

Trať samozřejmě existuje, je v dlouhodobé výluce. Stačí donutit jejího majitele aby jí opravil. To že se stát nestará o svůj majetek - v tomto případě železniční trať, je samozřejmě špatně a dávno za to měl někdo nést odpovědnost. Doprava nákladů by mohl být zásadní impuls pro opravu tratě.

0/0
doporučit
16.3.2017 19:41
Foto

J93i36ř41í 49K17o17r85b36e54l 5916866902486

Vyhýbavá odpověď premiéra Sobotky? No to je kus chlapa :-). A víte proč? Stačí si zadat do vyhledávače - těžba lithia ve světě (https://www.web4trader.cz/svetova-valka-o-lithium-je-v-plnem-proudu-bila-ropa-je-nejzhavejsi-komoditou-soucasnosti/.

+1/0
doporučit
15.3.2017 12:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.