Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hasiči na letišti mají novou požární stanici, budou rychleji i u nehod

Novou budovou s operačním střediskem se pyšní letištní hasiči v Karlových Varech. Mohou díky ní lépe dohlížet na letadla i zasahovat při nehodách na frekventované silnici mezi krajským městem a Prahou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P34e44t78r 85N85ě58m98e16c 4290153170607

Düsseldorf má jen 2 výhody-poblíž je Witte Velbert, takže je to pro manažery místního Witte zajímavější než sedět 6h v autě. A druhá výhoda je, že odtamtud se dají sehnat levné spoje do spousty destinací. Obojí je přitom dost málo na to, aby z KV létalo letadlo 4x do týdne, i jednou je moc... Osobně vidím jen 2 šance: buď začnou létat opět Rusáci, a/nebo se podaří přitáhnou nízkonákladovky (Ryan, Easyjet apod.), na nižší poplatky než na Ruzyni. Pokud by se z Varů létalo do turisticky zajímavých destinací (Kanáry, Egypt, Madeira, Velká Británie, například), mohlo by to přilákat dost turistů. Ovšem problém je, že Vary mají dobré spojení jen do Chebu. Z Chomutova je to utrpení, do Prahy dálnici furt nemáme a na Plzeň také ne. Pro letiště je klíčové být napojeno na dálnice a mít i místo k zaparkování pro turisty. Vary nemají ani jedno a tak jsou odsouzené být jen aeroklubem polykajícím peníze.

0/0
4.5.2017 10:12

P20e42t34r 48D40l38o31u57h29ý 3745601272408

Na Plzeň je spojení více než dobré, autem je to pro mě výhodnější než z Plzně do Prahy. Není to sice po dálnici, ale provoz je plynulý a nemusím se bát, že na D5 někde uvíznu. Právě po oznámení linky do Dusseldorfu jsem doufal, že KLV využiji, protože z DUS letám často. Byl bych z domova na letišti za 50 minut, parkování zdarma. Jenže bohužel. Jak píšu níže, nic nenavazuje a cena je příliš vysoká na to, abych chtěl strávit noc na letišti. Takže souhlasím s tím, že by to chtělo zlepšit spojení na Prahu a následně přitáhnout nízkonákladovku. Pokud by cesta do centra Prahy (například rychlovlakem) trvala pod jednu hodinu, bylo by to zajímavé. A pokud by se KLV přejmenovalo třeba na Praha-Lázně (jo, varáci by nesouhlasili :-)), tak by se to pro zahraniční turisty stalo zajímavé.

+1/0
4.5.2017 11:07

Z34d65e94n48e62k 39S80e48i22d86l 6904765810617

Teď už jenom zbývá, aby se letiště začalo využívat. Zatím mi to připadá jako hraní si na letecký provoz.

+1/0
4.5.2017 9:43

P52e74t48r 72D43l39o62u13h52ý 3245351182798

Tak třeba dnes mají obzvlášť nabito, protože mají hned 3 lety za den. :-) 8:05 z Prahy, 14:55 z Moskvy a 20:15 z Dusseldorfu. Bohužel ale většinu dní v roce je pusto a prázdno. Navíc mi není moc jasná ta linka do Dusseldorfu, myslím tím čas odletu. Přilétnout v cca. 10 večer do Dusseldorfu znamená přenocovat na letišti, protože žádné návazné spoje přes noc nelétají. Navíc cena letenky tohoto přískoku se hodně blíží ceně letenky z Dusseldorfu přes oceán, takže spoj není vhodný ani pro baťůžkáře, kterým by noc na letišti tolik nevadila.

0/0
4.5.2017 10:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.