- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi bych zavedl asistenty asistentů pro asistenty.Zvýšila by se tím zaměstnanost a jinak nepoužitelní příbuzní příbuzných a známí známých by konečně měli uplatnění.Zvýší se samozřemě jízdné (nepatrně,tak o 10% čtvrtletně),což slušný,platící cestující ( a daňový poplatník) ani pozná.Trochu zasponzoruje ty neplatící,ztráta DP se vykompenzuje a vše bude zase O.K.
Ale vážně.Od určité skupiny obyvatelstva jsou veškeré pohledávky nevymahatelné.(aneb nikdo nemá tu odvahu je vymáhat).Takže veškerá takováto opatření jsou jenom kecy,kecy a kecy.Slušného občana uchlácholíme a ti druzí,tak ti to mají v .....
Je to zajímavé, že na příměstských linkách a regionálních linkách aspoň v Praze a Středočeském kraji je nástup do autobusu možný pouze předními dveřmi mimo tedy území Prahy směrem do centra. Zde se černí pasažéři určitě neobjeví. Bohužel nevím jak to platí v Karlových Varech, ale v některých městech je po 20:00 hod. do 4:00 hod. umožněn nástup pouze předními dveřmi. Kontroly by měly probíhat namátkově na všech linkách nevím proč v Praze lanová dráha Újezd - Petřín může být důkladně zkontrolována a podzemka turnikety stále nemá přitom zde je černých pasažérů nejvíce.
Ve Varech je nástup předními dveřmi od 19:00 - 06:00 po-pá. O víkendech nevím.
Čeština je krásná a bohatá.Ta krásná homonyma.
Nevím, myslíte, že pomůže, když se na ně posvítí?
V Ostravě a v Ústí nad Labem se osvědčili tzv. asistenti přepravy.
Dopravní podnik Ostrava sdělil, že v období od 3. do 24. dubna asistenti přepravy jen na autobusových linkách 33 a 48 vyloučili z přepravy 594 osob, které nereagovaly ani na opakované upozornění, že si mají zakoupit jízdenku. Dalších více než 1750 osob nenastoupilo, když vidělo asistenty přepravy a u nichž se dal předpokládat úmysl těmito spoji cestovat. Asistenti vyloučili z přepravy také sedm osob, které byly na obtíž jiným cestujícím.
Je daleko účinnější nepřizpůsobivé osoby do vozidla nevpustit, než pak následně složitě řešit důsledky jejich chování,“ uvedl Lukáš Semerák, radní pro dopravu města Ostravy.