- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jde o to, jestli bude tolik zájemců o lety do Varů. Můj názor je ten, že ani náhodou. Aeroflot nepřestal do Varů létat proto, že by mu nevyhovovala dráha, ale proto, že měl málo pasažérů. A tak to bude s většinou linek. To jenom místní si myslí jak jsou jejich lázně světové a jak se k nim všichni hrnou, aby je místní "podnikatelé" mohli oškubat. A zase to budou , tak jako v Chebu jen vyhozené peníze, které by se mohli využít účelněji.
Českým a ruským společnostem parametry dráhy nevadí. Jsou jasně na hranici a odpovědné společnosti to řeší odpovědně. Tak je potřeba investovat a ne jenom cucat z toho, co tam postavili za první republiky. A také, aby už byl konečně důvod tam létat, ne jen o Karlovarském festivalu pro horních 1000 české společnosti.
Asi Vás zklamu, ale ruský Aeroflot už do K. Var nelétá.
Vylepšování vzletové i přistávací plochy už snad probíhalo v letech 2005-2006.
Projekt je zaměřen na rekonstrukci stávající přistávací a vzletové dráhy (RWY 11-29), čímž dojde ke zlepšení technicko-provozních parametrů letiště. Zvýšením únosnosti vzletové a přistávací dráhy bude umožněno její používání letadly s vyšší vzletovou hmotností. Únosnost dráhy je navržena tak, aby odpovídala provozu letounu Boeing 737-400 a životnost vozovky dráhy je navržena na 20 let při zvyšujícím se počtu pohybů za rok z výchozího stavu roku 2004, tj. 480 pohybů za rok při meziročním přírůstku 5 - 10 %. Obsahem projektu je rovněž upravení vodorovné geometrie dráhy pro zvýšení bezpečnosti provozu při splnění přísnějších kritérií. Generálním projektantem je společnost AGA – LETIŠTĚ, projektová kancelář, s.r.o.
Pasazeri z Düsseldorfu a okoli nemeli zajem, protoze o lince nevedeli. Reklama zcela chybela.