- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebudu psát o dálnici. V Německu je povolená rychlost na "okreskách" pro osobní vozy 100km/hod. a prostě v nebezpečných místech je snížena i třeba na 80- 70- 50km/hod. Proč to tam funguje ? AHA... oni doopravdy tu rychlost DODRŽUJÍ !! Snad proto, že u nich, když už "omezí rychlost", mají k tomu důvod. Ale tam omezují rychlost "JEN" kvůli zvýšení bezpečnosti provozu.
V této souvislosti by mě zajímal rozbor nehodovosti a jejich příčin na této silnici. Nejsem žádný závodník, ale na této silnici jet 90 chce buď zapnutý tempomat, nebo víc koukat na tachometr, než na provoz před sebou. No policie tam má splnění výkazu o činnosti zcela jisté.
Na D7 jeden podobný úsek je, a to nájezd od Středokluk. A protože to je "dálnice" tak se tam jezdí 130km/h a v mnou zmíněném místě nevím, že by tam byla ryxhlost upravena značkami.
Mrknul jsem na mapy a ten ta křižovatka u Boru je opravdu o hubu, bez připojovacích pruhů, mezi HK a PÚ alespoň byly připojováky pár desítek metrů, i tak se chtělo snižovat na 80.
110 km/h minimalne se na useku jezdi davno. Kdyz tam jedu tech 90 - 95 tak me stejne skoro vsichni predjizdeji a pripadam si jako brzda
jenže jak se povolí 110, tak všichni budou jezdit 130 a to už v těchto úsecích bude fakt nebezpečné