Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Most přes Ohři je ze směru od Chebu na Karlovy Vary opět průjezdný

  17:53aktualizováno  17:53
Po roce se pro motoristy otevřela část mostu přes řeku Ohři u Sokolova. Cesta z Chebu do Karlových Varů se zrychlila o téměř devět minut, a to i přes snížení rychlosti na nedokončeném mostu přes železnici.

Nový úsek silnice R6 mezi Tisovou a Novým Sedlem. Silnice je otevřená zatím pouze ve směru od Chebu na Karlovy Vary, součástí uvedeného úseku je i most přes údolí řeky Ohře nedaleko Sokolova. | foto: Václav Šlauf, MAFRA

Spokojeně se mohou od odpoledne usmívat řidiči na frekventovaném úseku rychlostní silnice R6 mezi Chebem a Karlovými Vary. V opačném směru ale budou vozy dál jezdit po objížďce přes Sokolov.

Cesta na více než 40 kilometrů dlouhém úseku se zrychlila o nezanedbatelných devět minut. Místo, kde řidiči ještě v neděli ráno museli uhnout z rychlostní silnice na Černý Mlýn, poznali po poledni už jen podle snížení rychlosti na 80 kilometrů za hodinu a červenobílých vodících terčů.

Udržet pravou nohu na uzdě ale musí řidiči i na nově zprůjezdněné části přemostění řeky Ohře. Prudce zpomalit je například potřeba hned na dalším mostě, tentokrát přes železniční trať. Hned za Transmotelem totiž čeká řidiče kvůli pokračujícím pracím výrazné omezení rychlosti, a to až na 30 kilometrů v hodině.

Na krátkém úseku jsou hned 4 mosty

"Bude to tam velmi nebezpečné," varoval vedoucí projektu rekonstrukce mostu Zdeněk Rozsypálek z Metrostavu, který se netajil strachem z toho, jestli budou všichni řidiči omezení dodržovat.

Nový úsek silnice R6 mezi Tisovou a Novým Sedlem. Silnice je otevřená zatím pouze ve směru od Chebu na Karlovy Vary, součástí uvedeného úseku je i most přes údolí řeky Ohře nedaleko Sokolova.

Důvodem je další most přes železniční trať. "Most je v provizorní poloze. Je to tam složité, na pouhých 350 metrech jsou hned čtyři mosty. Byl to velký logistický problém," zdůraznil Rozsypálek.

Kdo by zkoušel projet rychleji a nedbal ani na značky s doporučenou dvacítkou, pochopí svou chybu nejpozději v prudké zatáčce u mostu, kde se stavebníci nedokázali vyhnout výrazné terénní nerovnosti.

Stavba má být dokončena v březnu 2012

A jak vypadá srovnání nově otevřené cesty z Chebu do Karlových Varů s objížďkou? Ve všední den před osmou hodinou ráno, trvala cesta od cedule na kraji Chebu až po označení začátku Karlových Varů při striktním dodržování nejvyšší povolené rychlosti přesně 32 minut.

Z toho putování po objízdné trase přes Černý Mlýn, Citice a Sokolov zabralo více než polovinu, přesně 17 minut. Velmi často ale motoristé strávili na objížďce ještě o několik minut více. To když museli čekat na zelenou na sokolovské křižovatce nebo dávat přednost na některém z kruhových objezdů.

Už v létě by se mohlo těžce zkoušeným lidem na trase objížďky v Sokolově definitivně ulevit. Povolení k uzavření mostu u Transmotelu mají stavebníci do 12. srpna. "Ale předpokládám, že směr z Karlových Varů stihneme dokončit a otevřít mnohem dříve. Uděláme pro to všechno," slíbil Rozsypálek z Metrostavu.

"Ukončení celé stavby je pak v březnu roku 2012," připomněl ředitel karlovarské pobočky Ředitelství silnic a dálnic Pavel Rödl.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Řidič čtyřkolky nezvládl zatáčku v prudkém klesání a vylítl z cesty do lesa.
Řidič na čtyřkolce havaroval bez přilby a na sjetých pneumatikách

Vrtulník letěl pro řidiče čtyřkolky, který nezvládl jízdu v lese na Chebsku. Mladý muž podle všeho podcenil bezpečnost. Jezdil bez přilby a na sjetých...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Ředitelé chtějí stipendia spíš pro pilné studenty, než jen za docházku

Stipendijní program pro středoškoláky a učně z Karlovarského kraje možná čeká změna. Ředitelé chtějí u žáků podpořit spíše lepší prospěch než docházku a také...  celý článek

Z vlastních peněz dokončuje město opravu dlažby pěší zóny v Zeyerově ulici, v...
Oprava pěší zóny se Varům prodraží, vyjde na více než milion

Mimo reklamační řízení, tedy z vlastních peněz, dokončuje město opravu dlažby pěší zóny v obchodně-správním centru Karlových Varů. Po kompletní, ovšem záruční...  celý článek

Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran
Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran

Člověk, který vybočuje nejen svým osobitým stylem, ale také svými kritickými názory.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.