KV Arena

KV Arena | foto: Václav Šlauf, MAFRA

KV Arena konečně našla partnera, Ardon bude v názvu za 12 milionů

  • 0
Na hokej a jiné akce budou chodit lidé nejméně po tři roky do Ardon hokejové arény Karlovy Vary. Za to, že současný název KV Arena bude patřit minulosti, zaplatí majitel firmy Ardon, karlovarský podnikatel Karel Holoubek, dvanáct milionů korun.

Definitivní rozhodnutí o prvním titulárním partnerovi arény v její historii se čeká příští týden. O takové partnerství, a tím i reklamu v médiích při nejrůznějších akcích v aréně, projevili zájem dva giganti na podnikatelské scéně. Nakonec zbyla jen akciová společnost Karel Holoubek - Trade Group.

"Tento pátek těsně před obědem mně telefonovali z obchodního vedení Karlovarských minerálních vod. Definitivně potvrdili, že nebudou chtít přebíjet nabídku jedné z firem pana Holoubka," řekl jednatel městské společnosti KV Arena Roman Maleček, který bude smlouvu podepisovat.

Musí ale počkat, až se z pracovní návštěvy v Izraeli v pondělí vrátí vedení Karlových Varů. "Pokud se s panem primátorem shodneme, tak uděláme všechno proto, abychom spolupráci při titulární partnerství do středy či čtvrtka schválili," konstatoval Maleček.

Sponzor Karel Holoubek nabídl za zviditelnění loga firmy Ardon po dobu tří let celkem 12 milionů korun. Z nich každý rok připadnou na provoz hokejové arény dva miliony. Zbývající dva miliony dostanou hokejisté HC Energie.

Podnikatel Karel Holoubek čeká, až mu primátor Petr Kulhánek zavolá po návratu z Izraele. "Pod značkou Ardon vyrábíme ochranné pracovní pomůcky. V Číně to jsou například brýle a další zboží. Nyní vše budeme propagovat s pomocí karlovarské arény. Je to stejné, když se dělá reklama na vozy Hyundai. Místo Hyundai bude Ardon," vysvětlil Holoubek.

Primátor Petr Kulhánek v pátek pro MF DNES z Izraele telefonicky řekl, že ještě není nic rozhodnuto. Generální ředitel Karlovarských minerálních vod Alessandro Pasquale ale vše bere jako hotovou věc poté, co se výrobce minerálek dočasně stáhl z jednání o finanční podpoře aktivit městské arény. Firma nechala volný prostor potenciálním partnerům, kteří byli ochotni předložit vyšší nabídku (více čtěte zde).

Ve hře je tak jediný zájemce. "Jsme rádi, že firma Karel Holoubek - Trade Group, která bude propagovat KV Arenu pod marketingovým názvem Ardon, nalezla v tomto smyslu dohodu s městem o podpoře KV Areny," konstatoval Alessandro Pasquale.

Roman Maleček odhaduje, že nápis Ardon může na hokejové hale svítit už počátkem března. Objeví se i na mantinelech a dresech hráčů. Přejmenování webu a nové hlavičkové papíry přijdou arénu podle Malečka na desetitisíce korun.