O zahajovacím víkendu našli zájemci studio jak u Sadové kolonády, tak na tradičním místě v Thermalu. Během celé přehlídky se tam zákazníků vystřídaly zhruba dvě tisícovky.
„Naši make-up artisti spotřebovali sedm konturek na rty, opotřebovali pětadvacet produktů s červeným odstínem a zničili deset štětců na rty,“ vyjmenovala Martina Lyzáková ze studia.
Protože se studio nevěnovalo pouze krásným rtům, ale celému vzhledu, ve statistikách studia jsou ještě další přípravky, a to 18 laků na vlasy, tři tisícovky pořízených fotografií a tři desítky suchých šamponů. Ty přišly vhod zejména zpočátku přehlídky, kdy se teplota přehoupla přes tropických třicet stupňů Celsia.
„Zájemci čekali ve frontách. Každý den se o ně staralo dvacet vizážistů. Kromě žen dorazili i dva muži,“ řekla Martina Lyzáková.
Make-up artisté však ve svém kosmetickém arsenálu neměli pouze klasickou rudou barvu, nýbrž i její různé odstíny od klasické červené až po korálovou. Kterou z nich použít, volili podle typu každého zákazníka.
Po zahajovacím víkendu, kdy už za hvězdným nalíčením chodili pouze do Thermalu, jich vizážisté odbavili pět až šest za půl hodiny.