- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
stojí cca 5 x víc než jediná zastávka se společností podporovanou magistrátem. Pan Jančura je noční můrou státního molochu...
Než vám praskne žilka, mrkněte sem, tady je zdůvodnění podrobnější. Možná vám praskne jiná.
O 40% menší platby a současně o 80% víc najetých kilometrů to znamená cenu na kilometr tak kolem poplatku za použití dopravní cesty kde jsou takové nepodstané náklady na pořízení vozidel a jejich udržbu,mzdy zaměstnanců,naftu? Leda že se předpokládá že případné traťě dostane zadarmo do své správy a údržby,což není špatný kšeft dostat se zadara k železu za pár milionů.
Vážně si myslíte, že je fakt takový terno dostat do správy koleje?
na naše peníze kdy konečně přestaneme doplácet na tlusté pras... kteří předstíraji práci na dráze a mají pořád socialismus
Pan Jancura asi netusi, jak to chodi v nejzkorumpovanejsim meste ve stredni evrope
proc si to nechaji karlovaci libit? Je to tak bohaty kraj, ze si muze dovolit vyhazovat penize zeleznickarkym tunelem?
Jací karlováci? A proč jen oni?
Proc nechat nekoho vydelavat a jeste u toho usetrit, kdyz muzeme plnymi hrstmi rozhazovat a jezdit dobytcakem....
Vím, že se to nehodí. Když zde nemůže pan Navrátil odpovědět. Ale stejně, pan Navrátil pracoval před jmenováním do funkce náměstka v ČD. Takže je jasné, jakou píseň bude zpívat.
I Vy popleto ;-). Pan Navrátil jako náměstek ČD (co to je za funkci?) před svým zvolením nepracoval.
milí cestující budete i nadále používat "dobytčáky" s logem ČD...
A co tedy pan Jančura dal? Kromě pár listů popsaných frázemi