- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za motorovým vozidlem se nesmí převážet osoby. Tento zákaz byl v létě také překroucen a naroubován i na přívěsné dětské cyklovozíky.
Co to je "Přívěsné vozidlo"?
Pokud vim, v žádném vozidle se nesmí vozit více osob, než na kolik je homologováno, což provětšinu běžných přívěsů znamená nikoho.
Ale tyhle "vláčky" jsou homologovány pro přepravu osob a tak se v nich vozit mohou, teda při splnění patřičných podmínek (počet "vagónků", jejich obsazování, max. rychlost, odborná způsobilost řidiče,...)...
Zajímalo by mě, v jakém stavu byla brzdová soustava vagónků, jestli tam náhodou nebyly hadice, co se samy po rozpojení zavřou (takže z nich vzduch neuteče) či jestli náhodou řidič nejel s prázdnýmy vzduchojemy. Normálně má automaticky zabrzdit, pokud se přeruší hadice a uteče z í vzduch - takže dovolí nejvýš půl metru do srany a čtvrt dozadu. A vzhledem k tomu, jak pomalu jezdí, všechno prakticky "stojí na fleku".
Nejednou jsem viděl (u Macochy), jak řidič i po dlouhém stání nastartoval a hned jel, přitom podle toho, jak se vagonky navalily na "mašinku" při zastavení bych řekl, že to brzdila jen ta mašinka (protože vyduchojemy ve vagóncích byly prázdné)...
A tím, že tento vláček je brzděn podobně jako normální vlaková souprava se vzduchojemy v každém vagónku, jste si jist? Není tam jen něco jako mechanická brzda u obytného přívěsu?
Přemalovanou popelnici jezdící po silnici nazývají vláčkem
řekla bych, že v článku jde o něco úplné jiného, "vláček" je podružný, ne?..... tvoje starosti na mou hlavu... A vůbec, proč by se to nemohlo jmenovat vláček?