- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechci být soudce, chyba tady nebo tam, že je mezi motorkářem a motocyklistou rozdíl, poznáme na první pohled.
Před lety jsem také jezdil na ,, Mašinách" . Přešel jsem jen na plecháče(automobil). Pár přehmatů jsem ještě udělal a snad už jsem z toho venku a mohu říct, že jsem běžný bezpečný řidič.Myslím že nejvíce ovlivňuje jízdu právě možnost si hrát s výkonem. Nedávno jsem jel s automatem a musím uznat, že jsem měl pocit jako bych se podřídil. Je to podle stylu jeho jízdy. Jaký byl člověk co zemřel mohou posoudit pouze ti kteří dotyčného znali.Vrátím se k zemřelému, jestlipak mu ,,autorizovaná prodejna" řádně vysvětlila použití pneumatik, neměla by být teď zodpovědná? Je personál řádně vyškolený? Nebo stačí hezká vyprsená blondýna?Všechno je v nás a často právě proto tak složité. Přeji všem hodně šťastných kilometrů a lidi neblázněte, nemáme přeci zodpovědnost nejen k sobě, ale hlavně k těm kteří nás mají rádi a milují nás.
Budiž ti země lehká M. Vzpomínáme :-))) P. z Plzně
Hlavní důvod jeho smrti nebyly pnumatiky, ale úplně něco jiného. Tady to rozebírat nebudu. Je ho škoda, jezdil jak jezdil, uměl to, ale doplatil na hloupost. Budeš mi moc chybět, byl jsi jak můj starší brácha.
- ať už motocykly nebo auta - vždycky bude dost těch, kteří je budou využívat i pro posílení svého ega a dosažení příslušné koncentrace adrenalinu v krvi. Z toho pak plynou další nežádoucí důsledky, jako hazard, agresivita a nerespektování dopravních předpisů. A samozřejmě havárie, většinou se smrtelnými důsledky. Když drtivá většina našinců jezdila na pionýrech, babetách, manetech, simsonech a jawkách (no to už ale bylo něco, 18 koní u třistapadesátky...), byly nehody také, ale smrťáků procentuelně mnohem méně. A pokud si někdo ustlal sám o sobě, většinou to odnesl škrábanci nebo nějakou tou zlomeninou. Ono taky spadnout v max. osmdesátce, stovce nebo při 200 km/hod, je opravdu něco trochu jiného.
Ano, přesně tak to je. Ego mladých řidičů bylo vždycky stejně velké jako je i dnes. Jen neměli kdysi prostředky jak to ukázat. Do karet jim ještě hrála skutečnost, že hustota provozu kdysi byla násobně menší. Proto šance ohrozit jiné účastníky byla také násobně menší. Holt, mlaďoši to maj dnes těžší. Ukázat jací jsou borci a k tomu to i přežít.
co si u Andělky vybíjel adrenalin tím, že si vyčíhl okamžik, kdy se budou míjet dva kamiony a ve stejném okamžiku to prohnal mezi nimi. Na nejbližším parkovišti už vyhlížel další. Takový hazard se jen těžko chápe..
Tady není, co soudit. Nehoda bez cizího zavinění je vždy vinou řidiče (vyjma nepředvídatelných, neodhalitelných a v mžiku se projevivších zásadních technických potížích stroje).
a zejména o víkendech si člověk musí myslet, že žijeme někde v Indii. Samá rozflákamá motorka. Jistě, něco z toho přijde na vrub plechovkářům, ale podstatná část je vina divočáků na dvou kolech. Řešíme to na diskuzích pořád dokola a osobně si myslím, že pokud někdo úmyslně nedodrží paragrafy, je automaticky minimálně spoluviník.
Koukal jsem na Mapy.cz - Doprava, pro jistotu i Doleva, ale zadnou rozflakanou motorku nevidim
stále tvrdím jedno. kdyby dodržovali povolenou rychlost, smrtelných nehod by bylo polovic. proto volám po omezovačích rychlosti do všech motorových vozidel, která mohou jet rychleji, než 130...................
MYslim, ze tve volani nezajima ale vubec NIKOHO
Motorkář je totiž motocyklista-účastník motocyklového srazu. Soudruzi nezávislí a nezaujatí "novináři"...