Diskuze

Cestující se po letech vrátí na trať, kudy projel Vlak svobody

První cestující by se mohli vlakem mezi Aší a německým Selbem svézt už v prosinci příštího roku. Už se začalo jednat o podobě jízdních řádů. Bavorsko chystá stamilionové investice do nevyužívané železniční trati, kudy projel v září 1951 Vlak svobody.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

Honza1205

28. 4. 2012 12:20
Mám obavy

Mám obavy, že znovuzprovoznění trati cestující spíše odláká, protože vlaky nebudou zajíždět do stanice Aš-město a místo toho pojedou ze stanice Aš rovnou do Německa. Stanice Aš je však poměrně daleko od města a lidem se nebude chtít docházet takovou vzdálenost nebo přestupovat na autobus. O úplné likvidaci provozu v úseku Aš-Hranice nemůže být pochyb.

1 0
možnosti
LP

papazian

28. 4. 2012 17:18
Re: Mám obavy

Tak jistě lze zařídit, aby stavěl i v Aši město. To dá rozum i důchodci z Německa ocení, když na procházku do centra nebudou mít daleko. Takže tohoto bych se až tak nebál.

1 0
možnosti
MZ

nezavisla

28. 4. 2012 11:03
Po letech

hezké vánoční stromečky mezi kolejemi a zadarmo;-D

0 0
možnosti
K

kumar

29. 4. 2012 17:01
Re: Po letech

to bude solich pro Blazka , stromecky postrika jedem , tu jednu vyhybku natre volejem a 20 mega schabne do kapes ....samozrejme mu u tuho bude asistovat Cervenka

0 0
možnosti
M

mim7

28. 4. 2012 10:08
monopol drah v krajích

Jasně, že u nás neprojde kratší takt, když socanští hejtmani zakonzervovali na dalších deset let monopol zkostnatělých ČD. A místo moderních vlaků se asi mohou cestující těšit na čtyřicet let staré vraky ČD. :-(

0 0
možnosti
M

mim7

28. 4. 2012 10:15
Re: monopol drah v krajích

Na druhou stranu je pravda, že by hodinový takt mohl být na téhle trati zbytečný a vlaky by mohly jezdit prázdné.

0 0
možnosti

Rumcajz

28. 4. 2012 9:19
???

To už tady bylo tolikrát - dokud nepojede první vlak, nevěřím.

3 0
možnosti
LP

papazian

28. 4. 2012 17:20
Re: ???

Také bude záležet, jak se nastaví cenová politika, pokud budou jízdenky výrazně dražší než vnitrostátní jízdné, je jasné, že nebude příliš důvodů k radosti. V dnešní době by cena měla být stejná bez ohledu, zde je kiláček v cizině nebo u nás..., jinak lidé budou jezdit jen auty, kde je cena stejná tam i onde.

0 0
možnosti