Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Projel tudy Vlak svobody. Teď má trať z Aše do Selbu šanci na obnovu

Na konci příštího roku by mohly vyjet první osobní vlaky mezi Aší a bavorským Selbem. Peníze na obnovu trati, více než 300 milionů korun, přitečou hlavně z fondů Evropské unie. Trať je známá i díky Vlaku svobody, který tudy projel v roce 1951.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A79n92t93o50n58í61n 71J57a85l78o13v72e13c 4908754124

Hezky se nám to prodražuje. Ještě na jaře měly náklady na české straně činit 20 mil. I kdyby to ale bylo 5 korun, stejně to budou vyhozené peníze, protože bez brutálních dotací na provoz se tato železnice neobejde. Prozkoumal vůbec někdo reálnou vytíženost trati?

+1/−3
3.9.2013 20:23

J15i81ř32í 71K31v78ě18š 1423636692461

Rozhodně bude větší než na některých stávajících tratích.

+2/0
3.9.2013 20:28

O48n42d16ř70e49j 20K98u86d89r12n47a 4656557549215

Nevieš, kde končí brada ti ? Hanba ti !

+1/0
3.9.2013 21:45

M78i77r91o80s79l79a75v 94P58a29v79l22í81č96e69k 7313280795524

Ono to bude mít obsazenost ale lidi by nesměli bejt líní a jezdit autem.

+1/0
4.9.2013 9:41

R39a93d26e42k 64J39a95n30a36t91a 9165936424692

Docela by mě zajímalo, jaké si tam představují vedení linek.

Podívejte se na mapu - případný přímý vlak Fr.Lázně-Hof totiž mine jak stanici Aš město, tak Selb, nejvetší města po cestě. A vést vlaky jen z Aše do Selbu dvojí úvratí?

+1/0
3.9.2013 19:21

J82i23ř62í 86K51v89ě67š 1553616352901

Stanice Aš je už dnes hojně využívaná, ona není tak daleko od města, jak to na první pohled vypadá (ostatně první činžák je naproti nádraží), takže nebude nijak zvlášť potřeba, aby vlak zajížděl až do stanice Aš město. Jaká je situace v Selbu nevím, ale pravděpodobně tam někde bude možnost zastavení vlaku, když je tak celá trať vlastně prezentovaná.

+1/0
3.9.2013 19:41

J72i24ř49í 66K20v88ě65š 1673846322921

Jo, a ještě něco, nevím, proč mají být 2 úvratě problém, beztak všude v SRN jsou podobné tratě obsluhovány motorovými vozy, co mají stanoviště strojvedoucího v obou směrech.. a přejít z jednoho stanoviště na druhé zas tolik času nezabere.

+1/0
3.9.2013 21:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.