Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Projel tudy Vlak svobody. Teď má trať z Aše do Selbu šanci na obnovu

Na konci příštího roku by mohly vyjet první osobní vlaky mezi Aší a bavorským Selbem. Peníze na obnovu trati, více než 300 milionů korun, přitečou hlavně z fondů Evropské unie. Trať je známá i díky Vlaku svobody, který tudy projel v roce 1951.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A98n66t46o90n10í57n 59J86a16l26o71v15e16c 4228244144

Hezky se nám to prodražuje. Ještě na jaře měly náklady na české straně činit 20 mil. I kdyby to ale bylo 5 korun, stejně to budou vyhozené peníze, protože bez brutálních dotací na provoz se tato železnice neobejde. Prozkoumal vůbec někdo reálnou vytíženost trati?

+1/−3
3.9.2013 20:23

J65i98ř95í 20K84v31ě86š 1163806822381

Rozhodně bude větší než na některých stávajících tratích.

+2/0
3.9.2013 20:28

O40n65d77ř23e73j 21K34u81d67r47n24a 4536267199125

Nevieš, kde končí brada ti ? Hanba ti !

+1/0
3.9.2013 21:45

M44i50r12o11s88l98a21v 19P19a85v14l76í16č76e79k 7393200275284

Ono to bude mít obsazenost ale lidi by nesměli bejt líní a jezdit autem.

+1/0
4.9.2013 9:41

R28a31d38e12k 97J93a81n40a56t66a 9505556794112

Docela by mě zajímalo, jaké si tam představují vedení linek.

Podívejte se na mapu - případný přímý vlak Fr.Lázně-Hof totiž mine jak stanici Aš město, tak Selb, nejvetší města po cestě. A vést vlaky jen z Aše do Selbu dvojí úvratí?

+1/0
3.9.2013 19:21

J81i86ř46í 13K78v93ě39š 1293556672371

Stanice Aš je už dnes hojně využívaná, ona není tak daleko od města, jak to na první pohled vypadá (ostatně první činžák je naproti nádraží), takže nebude nijak zvlášť potřeba, aby vlak zajížděl až do stanice Aš město. Jaká je situace v Selbu nevím, ale pravděpodobně tam někde bude možnost zastavení vlaku, když je tak celá trať vlastně prezentovaná.

+1/0
3.9.2013 19:41

J69i44ř27í 14K86v17ě14š 1363966902801

Jo, a ještě něco, nevím, proč mají být 2 úvratě problém, beztak všude v SRN jsou podobné tratě obsluhovány motorovými vozy, co mají stanoviště strojvedoucího v obou směrech.. a přejít z jednoho stanoviště na druhé zas tolik času nezabere.

+1/0
3.9.2013 21:23







Najdete na iDNES.cz