Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cesty vlakem do Německa se vyplatí, zjišťují lidé v pohraničí

Zájem o přeshraniční dopravní síť EgroNet rok od roku roste. Nabízí nejen výhodné celodenní jízdenky v Karlovarském kraji a přilehlých částech Německa, ale i řadu slev při návštěvách pamětihodností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57a85n 79Č75e61k45a78l 7229635504664

Norimberk-Praha-Drážďany??? Co to má být za vlaky???

Nemluvě o tom, že nový jízdní řád na 2013/2014 už je venku a nic takového v něm není...

+2/0
18.11.2013 8:47

Z49d60e11n49ě15k 53J54a36n73o15u74t 1242765234941

Je tam psáno Norimberk-Praha/Drážďany. To znamená že se mají prolínat v pravidelných intervalech vlaky Norimberk-Plzeň-Praha a Norimberk-Ústí nad Labem-Drážďany.

Od prosince t.r. to skutečně nebude, JŘ je již hotový. Ale dá se rto zavést během roku 2014 - k nějaké změně (bude-li vůle), nebo za rok k začátku JŘ 2014/15. Uvidíme.

+2/0
18.11.2013 8:57

M66a10r77t10a 28K73o18v61a26c94s45i46k21o18v65á 6563643324275

Jak známe ČD- vůle nebude. Docela bych si na to vsadila. ;-)

+1/−1
18.11.2013 13:47

J93o45s66e15f 90K80u80b60e25š 9545805719844

Ono to rozhodně nezávisí pouze na ČD... Ty vlaky nekdo objednává, že? A navíc musí mít zájem i druhý dopravce... Příště si raději něco zjistit, než začnete kopat...

+1/0
18.11.2013 18:51

V19l61a66d78i92m88í42r 15Š32t64ě65r13b92a 2452881792187

Článek je v teoretické rovině zajímavý. Bohužel jízdní řády netvoří lidé, kteří přemýšlejí. Abych byl konkrétní: Od Karlových Varů přijedete do Chebu vl.7352 v 6:29 hod. a vlak 20870 na Marktredwitz odjel v 6:27 hod. Stejný příklad je o 2 hodiny později (7002 v 8:29/ 20872 v 8:27) atd. Takže v Chebu čekáte a čekáte. A co se týká trati na Plauen, tak tam pojede od prosince 2013 první a jediný dopolední vlak v 10:06 hod. V letošním jízdním řádu se do Německa (s hodinovým čekáním v Chebu) ještě dalo trochu cestovat, jak mnoho turistů ze západočeských oddílů může potvrdit.

Letos určitě, pokud se jízdní řády neupraví, počet prodaných jízdenek klesne. Nebo si autor článku, nebo někdo jiný, kdo o tom rozhoduje, myslí opak a dovede to zdůvodnit????

+4/0
18.11.2013 8:43

M82a57r30t41a 56K88o74v29a96c48s13i28k37o88v40á 6853833784425

Psala jsem dopis na KÚ odbor dopravy, ale odpověď žádná. Asi čekají až nás to omrzí. Všichni křičí že auta smrdí, ale aby podpořili vlaky to ani náhodou.;-)

+3/0
18.11.2013 12:50
Foto

A24l75i23c59e 98V62a37c41u72l69o12v10á 4718772671341

Naprostý souhlas...

+1/0
19.11.2013 13:45
Foto

T48o25m95á44š 42K69i39r89o69v 1155258905787

V tomto článku mi chybí cena jízdenky EGROnet. Já ale vím, že stojí 150 korun pro dospělého, platí (zhruba), když jedou 2 dospělí na EGROnet, mohou s sebou vzít 1 dítě do 6-ti let zdarma. Samosebou, že děti musí mít při cestě do zahraničí pas nebo občanský průkaz. Více zde: http://www.egronet.de/index.php?gapath=Tschechisch&CID=34

0/−1
17.11.2013 17:13

M80a33r60e30k 22T65u58r82n93o91v98e82c 7295722280346

Mě by zase zajímalo, na kolik by přišla jízdenka třeba z Prahy do těch Drážďan. Sice je v článku zmiňováno, že se "znovuzavede" spojení Norimberk-Praha-Drážany, ale o tom, kolik to bude stát, ani slovo... Pokud by to bylo za těch 150 Kč, tak hurá, ale jestli by to bylo jen na část cesty...

Ona myslím existuje i nějaká podobná jízdenka, která platí pro celý Ústecký kraj a Dolní Sasko a ta také byla docela levná - ale nejdřív se člověk z Prahy musí dostat do toho Ústeckého kraje - a jakmile už je to pro dva lidi, tak mi to myslím zase vyšlo levněji autem...

0/−1
18.11.2013 6:43
Foto

T70o45m93á87š 73K44i50r51o19v 1125348165187

Vážený klikači, pane Vondřičko. Nebylo by lepší, kdyby jste se vyjádřil nějakým názorem a ne přiblblým kliknutím MÍNUS;-O;-€

0/0
22.11.2013 19:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.