- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všechny nové mosty na R6 trpí v tomto počasí na namrzání přrdrvším tzv. "černým ledem". Slyšel jsem, že původně prý měli být kvůli tomu nějakým způsobem vytápěny, nebo mělo jít o jinou technologii mostů, ale je tam to co tam je a ten led se tam objevuje už od otevření stavby.
Zajímavé je, že se tu nikde neobjevilo, že k té nehodě došlo na estakádě - dlouhém mostě přes údolí Ohře, žel. trať a jednu silnici nižší třídy. Most byl vcelku logicky v dnešním ranním počasí namrzlý a jak tu už padlo, je trochu problém při jízdě zjistit, kdy se mokro změní v led. Nemíním vinit "cestáře", ale je fakt, že v takovém počasí by měly "soliče" vyjet a prosolit třeba jen ty mosty. Té nehodě se dalo předejít.
Dočkal jsem se. Jsou tu rozumbradové, rozumující nad tím, že letní pneu se na suché zmrzlé silnici chová lépe, než zimní. Děláte mi radost.
Autore článku, podařilo se Vám už zjistit, proč se do nehody připletli i hasiči? Píšete to v nadpisu článku!
Hodněkrát se stává, že tam prostě stojí a nějakej pilot vidí z dálky majáky, ale nenapadne ho přibrzdit, protože strašně chvátá. Když se odhodlá začít brzdit, tak zjistí že už je pozdě a napálí to do hasičského auta, které se většinou staví jako první, aby ochránilo hasiče před tímto individuem.
Bílá dodávka, ta aby někde scházela.
A bude ještě hůře.Na ledovku silničáři kakali vždy,ale teď když chytré hlavy nahoře vydumali vyjíždět sypat až přestane sněžit,myslím že se s toho všichni pos.reme.To bude zážitek.Do teď to stálo za houno,teď to bude stát za dvě.Nechci to ani vidět.
Nj, ledovka je prevít, jednou jsem před domem nasedl do auta - chodník a vozovka byly jen mokré, dojel o kus dál po Praze a při vystupování si málem natloukl ústa...
Je velice obtížné poznat po čem právě jedete a teploměr v autě vám moc nepomůže.
A zimní opravdu na ledu nepomáhají, zimní jsou totiž uzúsobené záběru na měkkém povrchu - od toho označení S+M tedy sníh a bahno (snow mud), na suché vozovce i při mrazech se chová letní lépe a na ledu už je to stejně fuk.
JJ ledovka je prevít, ale stejně nejhorší je ten element mezi sedačkou a volantem co tak nějak v tomto čase nepředpokládá že by tam ledovka mohla být a to obzvláště na mostech atd.
Zatrachtilé počasí.Dělá si co chce,kromě přírodního neuznává žádné zákony ! A my,řidiči,na to pak doplácíme.
Počasí by mělo jako viník nehody dostat pokutu.
ted by mohli napsat kolik jich bylo na letnich gumách... a taky by me zajimal názor tech kteří tvrdili ze na lede se na zimni gume auto lepe chova... podle me je porad platne ze co není mezi volantem a sedačkou to uz nikde nenahradíš. ani abs,asr,bas a podobne sragory.... jenze tady je zas obecny názor ze ridit muze v podstate kdokoliv... ještě ze to zatím neplati u letadel
Na ČT ukazovali záběr na jednoho bokem odstaveného nepoškozeného Formana, který měl letní pneu s téměř novým vzorkem. Asi dokázal včas zastavit. Ty ostatní rozmlácená auta kameramana zajímala jenom okrajově. Takže to bude asi ten hlavní viník a dostane nejvyšší pokutu.
Nehodu určitě nezpůsobilo počasí, pochybuji žeby mělo řidičák :(
Právě že nemělo, proto se to stalo.