Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Služební auto starosty Ostrova řídí jeho žena, upozorňuje předchůdce

Za volantem bývalého služebního vozu starosty Ostrova na Karlovarsku, který jezdil s Toyotou Avensis, se vyměnili šoféři. Dříve ho šoféroval Pavel Čekan (ČSSD), nyní toyotu řídí jeho žena Dana.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E89m65i78l 18P49l26í69h76a76l 7774459491251

No, osobně znám oba pány a ani jednoho nemusím - oni si totiž nemusí vůbec nic vyčítat. Chodit už v tom umí oba stejně. Navenek působí korektně, ale v kuloárech na sobě nenechají nit suchou. Jeden bývalý ex-policajt (hádejte proč asi), druhý co umí lépe mluvit, než myslet.

0/0
8.12.2013 12:43

R10o74m94a65n 32H84a11n44u97s 8365847939364

Teda Pavle asi to byla výhodná koupě, ale je vidět, že ti to nemyslí tak nějak politicky. !!

0/0
7.12.2013 22:22

P22a19v42e67l 27K77r72e84j15č90í97ř 2282261343596

Nevím, jestli je to reakce na mě, ale když jsem tu jediný Pavel, tak asi ano. Jak píšu dole, v článku není ani zmínka o tom, jak je to auto staré. A vzhledem k tomu, že už radnice ho koupila z druhé ruky, tak to může být docela plečka.

0/0
7.12.2013 23:16

M59i41c27h82a14l 19M20a59m51r40á49k 4900164919

řekl bych, že myslí Pavla Čekana ;-)

0/0
8.12.2013 9:06

P38a92v24e23l 14K59r43e18j59č67í75ř 2392941833956

Teda koukám, že v Ostrově řeší hustě krutopřísný problémy ;-D

0/0
7.12.2013 20:58

V47l16a60d50a 43S47i94m66o21n31i12k 3989823263865

Takové věci se v normální společnosti ani na normální radnici  nedělají - ale pan starosta asi normální ( z pohledu dodržování základních etických pravidel) asi nebude. I kdyby ta transakce byla krystalicky čistá, starosta ji udělat  nemůže.

+2/0
7.12.2013 19:41

J37i81n78d22ř61i14c14h 12Š30k98o67p50e80k 4585171740245

aniž bych se chtěl zastávat starosty, rád bych upozornil starostu, že pokud mám auto v ceně např. 80 000 Kč a nainvestuji do něj postupně 10 000, pak 20 000 Kč, prodejní cena nebude 110 000 Kč ani náhodou.................. Ale bude třeba 85 000 ...

To je totiž důvod, proč se nevyplatí koupit ojetinu, dát jí do kupy a za rok zas prodat.........

+2/0
7.12.2013 18:55

O36n62d14ř34e87j 49L72o54š43o36t12h 1915115605591

Ano, je to tak, lepší je ojetinu prodat dřív, než do toho nacpeš prachy. Cen u v podstatě nezvedne nic. V bazaru tě nechaj radši sundat vše, co neni přidělaný na pevno, jen aby ti mohli dát co nejmíň. Z článku není jasné, co je to za auto, značka a typ toho moc neřeknou.

0/0
7.12.2013 19:01

J91i72n40d92ř60i81c31h 91Š42k13o40p50e75k 4955231170145

značka a typ sice v článku není, ale co tvrdím já, je obecná pravda.

pokud koupím ojetinu a počítám, že si ji nechám, klidně do ní prachy vrazím. Pokud ji chci na půl roku a pak prodat, je blbost do ni cokoli dávat

0/0
7.12.2013 19:24

Z55b87y71n30ě22k 61J48e42h16l67i28č77k11a 8204298489171

toyota avensis, stačí umět číst

+1/−1
7.12.2013 19:50

P58a17v28e23l 24K42r14e70j70č30í57ř 2982951573296

Ano, to tam je. Jediná informace, která chybí a které se zdá všichni obloukem vyhýbají, je stáří resp. rok výroby vozidla. Tím pádem nemáme šanci si ověřit, jaká je skutečná tržní hodnota toho vraku.

0/0
7.12.2013 21:00

O28n97d45ř22e88j 39L78o20š90o60t54h 1235125235411

Z článku není jasné, co je to za auto, značka a typ toho moc neřeknou.

-----

Pokud tedy umíte číst a chápat, tak vám došlu, že mi je značka a typ známa, ale to bohužel k určení ceny nestačí.

0/0
7.12.2013 21:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.