- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dokud se nedokončí R6, bude KV-kraj stále v tristním stavu, ve kterém se nachází. Veliké množství podnikatelských záměrů skončilo na dopravní dostupnosti kraje s Prahou. Jezdím tuto trasu celý život a kdykoliv vezu rodinu na víkend do Varů, před cestou se nadechnu jak lovec perel, protože vím, co mě čeká, když sjedu z dálnice.. Kdo mluví o prázdné silnici KV - Praha tak tudy v životě nejel a měl by si dát hlavou o roh stolu.
Tady nejde jen o spojení s Prahou, čeká na to celé české i německé pohraničí, už před 20-ti lety bylo pozdě! Ty 4 pruhy se postupně naplní, o to opravdu nemám strach, 6-ti proudová dálnice nikoho na Ostravsku se konat nebude.
Na Ostravsku žádná 6 pruhová dálnice nikde není.
Jak rychlejší spojení s Prahou? Je to přece mezinárodní trasa TEN-T Paříž - Kyjev !!!!
Jsem rád že R6 je zařazena, ale jásat nebudu dokud se u nás nezačne stavět. Slibují nám ji tady už přes 15 let... Doprava přes třináctku je katastrofa. Nicméně všem poslancům za KV kraj děkuju a situaci budu nadále sledovat. Jednou jsme my Karlovaráci dostali do vlády dost poslanců, celou dobu se na tento kraj kašlalo, tak doufám že jde o první přínosnou informaci a snahu z mnoha. Znova opakuji, že podle toho se samozřejmě u příštích voleb budu rozhodovat, jestli zvolím stejné zastupitele nebo jiné. Zatím to vypadá dobře.
Tak dopravní spojení mezi Prahou a Chebem nemá žádnou alternativu - ani voda ani železnice Chybějící dopravní spojení je hlavní příčinou devastace a úpadku tohoto kraje. Všichni moc dobře vědí, že je naprosto nutné dostavět silnici R6 co nejrychleji. Až skončí těžba uhlí, tak už bude hodně pozdě.
Dnes má silnice R6 obrovskou zatíženost především v nákladní dopravě - a to vše v jednom pruhu, který je často v naprosto zoufalém stavu
jakmile TO POSUNU DÁL, JE ZDE NA PALETE JIŽ ČELJABINSK, ANIŽ BYCH VĚDĚL KDE JE. NEJSPÍŠ NA URALU, ŽE? konečně PROČ NE. a BEZ TOHO TO ANI NEJDE. MLUVÍME POŘÁD O CESTÁCH. AŽ POTÉ NEBUDE RASPUTIN. pOMALU JE ZAPOMENUTO, ŽE MLUVÍME STEJNOU ŘEČÍ. BAYREUTH - ČELJABINSK DOPŘEJME RUSŮM AŤ NEMUSI KOŇMO. Půlnoční romance
Nejen Carls Bad, ale Bayreuth je osou pro oživení kraje i země vůbec. Z Chebu se to trochu povedlo i pomohlo to. Polovičatost jen deprimuje a očekávaní zastaví. Polopatě, máme koně bez kočáru, co teprve cesty? Lze očekávat, Bayreuth -Praha bude do 1a 1/2 hodiny. Z toho dál plyne propojení na Mnichov i Berlin. A 9
Už aby to bylo. Současný stav škodí všem okolo. Doprava čehokoliv do Varů a zpět je problematická, zdlouhavá, lidem jezdí přes vesnice tisíce aut a kamionů deně, ti zase zbytečně pálí nafto při zpomalování na 50 a opětovném rozjezdu na 90, aby opět brzdili o kilometr dál atd.
v první řadě by bylo třeba řešit nedodělky, jako jsou D8 a D11, kde na nedokončených úsecích je situace opravdu katastrofální - a obě mají víc než regionální význam.
R1 je bezkonkurenčně největší nedodělek a díra v dálniční síti..
Skvěle redakce, až na to, že to není Bošov ale Bochov .....
To se docela dost pletete. Bošov je opravdu poslední obec v Karlovarském kraji ve směru na Prahu (leží vlastně těsně vedle hranice krajů), stačí se podívat do mapy. Mimochodem, Já osobně jezdím trasu Nejdek - K. Vary - Lubenec -Podbořany -Žatec docela často, takže kolem Bošova jezdím.
To já bych se rád dožil postavení R49 na Zlínsku, ale vzhledem k tomu, že je to daleko od Prahy, tak se toho asi nedožiju .
Tady je specialistů a všichni když jedou z Prahy do KV tak nepotkají auto . A rychlostky v jejich kraji jsou stokrát potřebnější. Protože kupř. chtějí jezdit do Vídně.
R6 je objektivně jedna z nejméně potřebných dálnic resp. rychlostnic, které jsou plánovány. Podívejte se na intenzity dopravní zátěže na stránkách ŘSD.