- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Komupak to prospěje? Jsou dvě varianty. Buď jsou koupený, nebo hloupí.
Jen mě "baví", že ti co způsobili předražení všech podstatných zakázek za poslední dvě volební období, a kraj kvůli nim teď platí 10 let 40 mil ročně pokuty za ty všivárny, najednou otočili.
Když pominu, že rozhodli a vylučovali protizákonně, tak si nemůžu myslet nic jiného, než že jsou v tom zase prachy za něco pro někoho. Ty dva "radní" bych nechal velmi podrobně prověřit!
Možná se pletu, ale u krajských vládnoucích zastupitelů je to pade na pade.
STRABAG? Hluboce podprůměrná cena, aby vyhráli jakoukoliv zakázku. Poté razantní navýšení ceny díky "neočekávaným nákladům" a nakonec zcela mizerná zfušovaná práce. Dálnice D6 by mohla vyprávět co to je STRABAG
Jsou-li nejnižší nabídky zhruba na 80% "původně projektované ceny", pak je nabídka Metrostavu dost blízko pod touto cenou. V dnešní situaci tedy vědomě v nekonkurenceschopné výši. Skoro to vypadá, že kryje záda Hochtiefu (aby ten nebyl poslední a obě firmy se vešly "do limitu").
Zvláštní je obava politiků ve výběrové komisi, "...že první tři společnosti podaly cenové nabídky takzvaně podseknuté. A že by si nakonec stejně naúčtovaly vícepráce, čímž by se zakázka zdražila."
Očekávat, že zbylí dva účastníci si vícepráce účtovat nebudou (Hochtief a Metrostav!), je poněkud úsměvné.