Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Splnili si svůj studentský sen. Oba jezdí americkou limuzínou

Jednou se tak v ní projet. Sklenka šampaňského, luxus. To si říkají při pohledu na ni romantici. "Tak tu bych nechtěl řídit ani omylem. Kde se s ní otočím? A pak: kdo by ji živil?" reagují na její přítomnost pesimisté. Pro Karla Krále a Jakuba Vokouna se stala devítimetrová limuzína denním chlebem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T84o18m94á16š 57V86a32l32d94e81r 7943110439

Všechna negativa bych hodil za hlavu. Jde přeci o zážitek. Když je z práce koníček, je to paráda R^.  Jak k tomu přišli je jejich věc a jejich odvaha podnikat v této mizérii.

0/0
11.8.2014 23:05

Z57d23e44n18ě75k 82T88r47u66t41n34o23v82s40k91ý 7523773916890

R^

+1/0
10.8.2014 7:54

M84i82l44o30s 62V13a38l66y 8256802497822

a zadluzeni na vecne casy...... Pan dopisovatel jeste zapomel cenu !! V celkovem ekonomickem neuspechu je sebevrazdou kupovat neco takoveho..... do roku mohou byt venku z businessu i kdyz jim preji pravy opak R^ :-P

+2/0
10.8.2014 4:25

J20i13ř79í 18K91l88i34m82e96š 9811791594949

Jestli je Karel syn Karla, kterého znám, tak se určitě nezadlužil, maximálně tátovi ;-D

0/0
10.8.2014 15:13

M21i74l64o43s 53V39a15l95y 8216652227942

me osobne se libi v pozadi ty opryskane baraky. Auta, jako kazde jine.... No co, take mam V8.... 5.7L..... 364 koni....... jupiiiii ;-D;-D;-D no nic jde o plech ktery casem zrezavi.... TAK jak TAK :D

+1/−1
10.8.2014 4:21

P19a15v51e59l 11V48e63t56e37š54n14í90k 7515678695797

Tohle je žihadlo: http://neviditelnypes.lidovky.cz/auto-skoda-1001000100-vladni-prototyp-dob-/p_zabava.aspx?c=A060223_215029_p_zabava_wag

:)

+4/0
9.8.2014 22:08

J20o20s35e87f 32P54o97ž68i83v36i20l 8844376267960

Nemá chybu xD.

0/0
9.8.2014 22:30

T18o69m12á50š 38B33u43r42a 4352526154

A víte, že se kvalitativně od zde diskutovaných vehicles až tak moc neliší? Snad jen tou pořizovací cenou ... :-)

0/0
9.8.2014 22:52

M89a30r33e95k 73S73a29j93d70a 2335430676968

A ma to i popelnicek R^:-)

0/0
10.8.2014 14:32

T50o30m24á49š 25B20u47r58a 4282846124

Tedy nechápu jak nějaký neameričan může být z takových monster odvázaný. Všeobecně platí, že americká auta (až na vyjímky) jsou brak. 

V tomto případě to lze prokázat třeba motorizací: osmicylindr 4,6 l s průměrnou spotřebou "pouhých" 30 l/100 km, poskytující - ó považte! - CELÝCH 178 kW. Což pro lepší představu jsou 242 kobylky. Hodnota max. kroutícího momentu není pro jistotu raději uvedena.

Jenom pro srovnání: adekvátní motor u M-B (V8, 4663 cm3) při deklarované kombinované spotřebě 9,1 l/100 km poskytuje výkon 335 kW (455,5 k) a 700 Nm točivého momentu.

Nebo to dílenské zpracování ... Falce mezi jednotlivými díly karosérie odpovídají parametrům nižší střední třídy evropských a Japonských vozidel.

Je to prostě takový cikánský pseudoluxus.

+5/−10
9.8.2014 21:29

M49a23r44t35i46n 84M66a29r97š11á31l 5111933207174

...už ti zbejvá porovnat to jenom s traktorem a budeš to mít komplet.

Bože, to jsou bláboly...

+8/0
10.8.2014 1:10

T25o24m14á82š 39B21u29r80a 4362876174

S traktorem snad ani tak ne. Spíše třeba s nějakou plečkou ...

Pokud jde o bláboly, mohl byste prosím uvést, co z mnou nanesených faktů pokládáte za blábol?

0/−2
10.8.2014 9:30

J32i94ř75í 33K30l87i79m19e61š 9481371444379

Mám na zahradě benzinovou sekačku, přijeď se podívat a pak to můžeš porovnat ;-D;-D

0/0
10.8.2014 15:11

T50o35m41á45š 94B55u20r16a 4342116164

Tak zaprvé: nepásli jsme spolu žádné domácí zvířectvo. Zadruhé: nemusím nikam jezdit, aby mi bylo jasné, že ten Váš stroj bude mít pravděpodobně lepší relativní technické parametry než předmětné obludy.

A zatřetí: něco věcnějšího k mému příspěvku by na skladě nebylo? Což takhle se vyjádřit ke srovnání mnou uvedených parametrů.

0/−1
10.8.2014 15:44

J63i29ř16í 64K30l23i34m36e12š 9501181434989

Když píšeš o plečce, troubo, co bys čekal za reakci;-(

+1/0
10.8.2014 16:19

T19o31m21á48š 55J82u72r87e73č78k50a 3923252729693

Kašli na ně, burani to nikdy nepochopí. Americká auta jsou kraksny kvalitou zpracování, kvalitou podvozku a pérování atd. Musel by si je do těch popelnic posadit, aby to pochopili. Ale u amíků jde o jinou věc, ty jejich nízkovýkonové vysokoobjemy vydrží strašně moc a pokud jede baterka nikdy se nezastaví. Ano dá se to srovnávat Například BMW V8 OHC 3,2L měl 120Kw v roce 1961. Navíc BMW se svým V8 DOHC 3,4L udělá stejný výkon, čili 180Kw s třetinouvou spotřebou, když srovnáme váhu obou vozů, dostaneme se u BMW na relativní spotřebu 17,2L/100km.;-)

0/0
12.8.2014 8:10

M29a63r15t26i40n 56P27i64s66á65r 6840342454856

hmmmm, že by se kvuli zadním blinkrů musela předělat celá elektrika ??, když tak mě opravte ..

+4/0
9.8.2014 20:31

J35i93ř50í 25E20r34b56e98n 1373434466377

Nesmyslné vyjádření, kvůli tomu by sotvakdo měnil celou elektriku.

U blinkrů nanejvýš museli vyměnit krycí skla (plasty) - v USA obvykle vzadu bliká na každé straně dvojice červených světel, v Evropě stačí jedno oranžové.

Horší je to s potkávacími světly: v USA jsou symetrické, v Evropě asymetrické (svítíme víc doprava, abychom viděli dál na krajnici a přitom neoslňovali protijedoucí). Takže se obvykle musí vyměnit oba světlomety.

+2/0
9.8.2014 21:48

R36o23b35e90r91t 59F93ü69r30s85t 9194615254442

opravit tě je snadné.... u US aut nemáš blinkry, při odbočení ti bliká komplet celá zadní strana  v červené barvě (asi brzdové vč.dalšího obrysového červeného?) U nás ze zákona musí dál svítit červená zadní pozični plus blinkr...:-(

0/−1
9.8.2014 23:26

M51a64r35t23i20n 95P47i93s32á63r 6390682684736

asi jsi neporozumněl zadání, kvuli zadním blinkrům předělávat celou elektriku ???, to asi zná každý z US filmů nebo ten kdo potkal těsně po listopadu na našich silnicích neupravenou ameriku, že tam blikaj samý červený, jsem elektrikář, hoby slaboproud, autoelektrikář, takže jsem si jistý, že se to dá předělat pouhou úpravou, a jinak za to info ohledně předních světlometů od pana Jiřího Erbena děkuji ..

0/0
10.8.2014 14:37

J42a84n 27S77o88c27h30o36r 2724176702246

Neříkám darovat k nějaké příležitosti jízdu v takovém vehiklu anebo z recese s tím někam přijet, ale mít to doma netoužím.

Vždyť je to tak nepraktické, že s tím nejezdí ani ti zbohatlíci, pro které jsou tato auta primárně určena. Dobré jen pro někoho, kdo si potřebuje honit ego a budit s tím pozornost. Osobně neznám nikoho, kdo by v takovém autě jezdil běžně a že znám všelikých magnátů a zbohatlíků. je to auto pro lidi kteří si libují v životě mimo realitu.

+1/−9
9.8.2014 18:56

R13o59b75e72r77t 16F72ü55r97s43t 9874415954522

vždyť to není na ježdění do práce - je to v podstatě zážitkový kšeft, kterých nabízejí zážitkové agentury hafo.:-)

+4/0
9.8.2014 23:28

V14ě72r82a 66B31e27n27o19v52á 9529950913

Na české silnice je to svízel, pro jízdu i parkování, ale kluci si splniti svůj sen a ještě mají svůj byznys, to je to nejlepší, co se dá spojit.

+14/0
9.8.2014 18:43

J41a88n 71S44o92c21h19o60r 2294736252266

Co se týče těch kluků, koupili to k podnikání a pokud na to mají kšefty, je to OK. Mne by víc zajímali ti jejich zákazníci. Podle mého názoru nezralé osobnosti, nesmířené s nesplněnými sny. 

Též životní hodnoty mívají podle mého názoru podivné. Sednout do takové limuzíny, čučet z okna a myslet, že jsem kdovíco? Zajímavé by bylo jejich psychologické prozkoumání. 

Já osobně, buď na to mám anebo nemám. A pokud nemám, tak si na to nehraji. Za kolik vlastně lze pořídit takovouto limuzínu? Dle mého názoru to nebude zase tak veliký balík, aby na to střední třída nedosáhla, teda pokud trošku prosperuje, ale kupovat to? No tak to bych musel napřed zblbnout.:-/

Klukům přeji úspěšné podnikání a dostatek infantilních klientů. Normální člověk asi podobné potřeby nemá, sednout do takové limuzíny, houpat se na retardérech a čučet z okna.

+1/−10
9.8.2014 19:05

I89v83a70n 35S84t11e88c73h 8731267447630

Dovolím si nesouhlasit.

Můžu na to klidně mít, ale pokud to chci využít jednou nebo dvakrát v životě, tak proč bych si to kupoval. A cena, možná takových 2500 na hodinu, to není nic astronomického a proč bych v tom nenechal syna nebo dceru odvézt na svatbu? Na denní ježdění to asi zrovna nebude.

+5/0
9.8.2014 20:26

K14a54m88i61l 70P60o62k83o41r87a 7448377617852

No teda vážně nevím - zapšklej názor. Darovali jsme dědovi k pětašedesátinám projížďku v Hummeru dvojce v kůži s automatem a protože jsme jeli s ním jako spolujezdci, na lepší zážitek si sotva vzpomenu - když jedeš na polygonu lesem devadesátkou v kalužích, stěrače nestíhaj, nevidíš vlevo ani vpravo, v osobáku bys zůstal na první díře a tady jen plaveš a držíš pevně volant. Za ty tři litry to rozhodně stálo a klukům fandím a dávám palce nahoru!R^R^

+3/−1
9.8.2014 22:56

J33i37ř21í 31K36l86i82m97e94š 9951421264309

Psychologicky by ses měl spíš nechat posoudit Ty!!

Nebo je to závist?;-D

+1/0
10.8.2014 15:08

M78i79l56a76n 84B26u55r40g49e57r 8964440420377

Výborný podnikatelský záměr. Fandím kreativním nápadům a přeji oběma spolumajitelům co nejvíce spokojených klientů a mnoho úspěchů v byznysu.

+18/0
9.8.2014 15:43

M81a62r31e83k 11S56a88j66d47a 2855430456678

S druhou casti (mnoho klientu & uspechu) souhlas R^ Ale co je na taxikarine za kreativnost? A jak moc je to vyborny podnikatelsky zamer, tak to bez cisel prece nedokazem posoudit, ne?

+4/−7
9.8.2014 15:56

M17i21l72a41n 92B81u82r37g63e12r 8274810300467

Nabídka určité služby, která reaguje na díru na našem trhu, kdy se musí podnikatel přizpůsobit osobitému a mnohdy i nekonvenčnímu přání zákazníka, vyžaduje notnou dávku kreativity....

+11/0
9.8.2014 16:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.