- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teď je nejdůležitější, aby se tomu chlápokovi podařilo zachránit nohy...
V rozvojových zemích jsou často i základní bezpečnostní předpisy pro srandu králíkům. Něco podobného je ve vyvinutých zemích vzácná výjimka. Nikdo na světě by mě nepřřinutil porušit bezpečnostní předpisy. Jsem zvědav, kdo mu bude platit za úraz, za bolestné, za ušlou mzdu... A pokud je to čistě jeho chyba, tak za blbost se platí. Bohužel.
V našem postkomunistickém blbákově jsou skutečně lidé, kteří jsou donuceni předpisy často a dlohodobě porušovat, chtějí-li si udržet své zaměstnání. Např. řidiči dálkové dopravy jsou typickým příkladem. Nechceš dělat, co se ti řekne, nemusíš už zítra chodit. Neříkám, že je to správné, ale děje se to.
Otázkou druhou už je, zda je právě toto ten případ.
No žít bez nohou taky nebude zrovna výhra....
kolik je asi nosnost jeřábu a kolik těch pražců přijde mi,že už to jedno osazené pole bylo maximum, ale teoretizuji ...
28 t. S délkou vysunutí výložníku, se ale tato hodnota snižuje.
Viz. diagram na přiloženém odkazu.
Každý jeřáb má pojistku proti přetížení. Určitě si ji vyblokoval a než přijde policie kamarád mu ji opět zapojí a na nic se nepřijde.
Mám vlastní zkušenost.
...vyproštění převzali posádky záchranářů. Jo, to byly nějaké měkké posádky :-P
abstinenční příznaky? nebojte, za chvíli je prvního září a už budete moct opravovat zase za prachy
Ty fotky o příčině převrácení moc nevypovídají.Ty "kusy kolejnic s namontovanými pražci" se nazývají kolejové páry.
my jsme tomu říkali kolejové pole. Nevím jestli se to dělo jen u železničního vojska, ale je to už jedno a taky se málem převrátil jeřáb, patka zajela do země, ty pole jsou strašně těžký.
Příčina - Na pravé straně jeřábu vzpěry pouze spuštěny a nevysunuty !!
Dobrá myšlenka. Jen se znova podívejte pořádně na ty fota. Na silnici leží levá patka od "vzpěry". Taky dám myšlenku. Jeřáb byl "dálkový" + vypnuto "přetížení".