- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bylo by fajn jezdit po R6 která má kousek za hranicema připojení na Německou dálniční sít´.Pomohlo by to i rozvoji regionů které poslední léta nejsou zrovna prosperující a je tam vysoká nezaměstnanost.Investor který uvidí,že jeho zamýšlená produkce je dobře dostupná k dálniční infrastruktuře,nebude příliš váhat.Taktéž nová pracovní místa pomohou lidem a následně i státu ve formě daní.Kupní síla nezaměstnaných je známá,stejně tak i kupní síla člověka s pravidelným příjmem.Tak se snad dožijeme tohoto záměru.....
No, R6 ano, ALE - proč hned v kategorii R25,5/120?!? Intenzity ve špičce jsou kolem 18.000 aut, pokud se nemýlím (tedy nikoli 8.000, jak psal kolega níže), výhledově se příliš zvyšovat nemají, již s ohledem na to, že SRN stavbu čtyřpruhu směr Cheb loni definitivně odpískala. Takže z Německa povede pořád jen dvoupruh. Já bych KV raji kvalitní rychlostní silnici, tzn. mimo zastavěné území obcí a s mimoúrovňovým křížením přál, ale on by tam s rezervou stačil dobře udělaný dělený 2+1...
Ale dobře - pokud čtypřuh, pak proč ne S24,5/100, jako na "Hradubické", povolených 110 km/h? Cenový rozdíl na km mezi S24,5 a R25,5 je cca 40-50 mio, na 80km to je rozdíl cca 4 miliardy a bohatě by to stačilo. A nevěřím, že by "jen"110km/h byl pro řidiče zásadní problém, není to tak dávno, co tahle rychlost platila i pro dálnice. Ostatně stejné je to i na R49 (taky R25,5, celkem na kočku). Jsme tranzitní zem a potřebujeme bezpečné dělené čtyřpruhy, pro kvalitní spojení se sousedy, ale opět vyhazujeme peníze z okna..
PPP je jen tunel na státní peníze. OD PPP se očekává, že privátní peníze projekt postaví a provozují. Ale neznám jediného soukromníka, který má zkušenosti s provozem dálnice, věznice apod. Takže výsledek je celkem zřejmý - prvních pár let se privát za státní peníze sžívá s projektem, a teprve až se naučí za peníze daňových poplatníků v daném oboru podnikat, začne vysávat od uživatelů.
Možná by mohl Zeman pozvat zase tu izraelskou firmu co si už přizval na stavbu dálnice do Ostravy.
Proč zrovna R6, to u nás nemáme ztíženější úseky? Co obchvat Prahy, D11, D3, R 35?
Predpokladam, ze to neznamena, ze se na ostatni useky zacne kaslat (tedy, vic nez dosud)
Ten průtah Karlovými Vary mi vadí ze všeho nejméně (nebydlím tam).Ale to letité divadýlko kolem výstavby R6,to už přestává být komedie a začíná být tragedie.
85 Km minimálně za 13 let.
6,53 Km za rok, to je teda priorita :-)
Priorita? Vždyť je tam intenzita dopravy na úrovni nějakých 7-8 tisíc aut za 24 hodin. I/3 má u Berouna přes 20 tisíc a v celé délce přes 10, I/35 ve většině trasy. To i ta I/7 má až k Postoloprtům přes 10 tisíc....Tak proč má být R6tka?
Smutne... Dalnice mezi Rijekou a Zahrebem staveli par let... zadna veda. Nejdriv dokoncili jednu stranu, po ktery se zaclo hned jezdit a pak druhou pulku. A protoze to bylo silnice 1. tridy, platilo se tam mejtu uz na pulce. A fungovalo to skvele. Kolem cele dalnice bylo stavebnich stroju, ze sem takovy mnozstvi nevidel a podilely se ruzne firmy. Takze to odsejpat mohlo krase... a tady se par kilometrovy kusy dalnic planuji malem na desitky let...
Dlouhá léta byla prioritou R35 mezi Sedlicemi a Mohelnicí a postavily se celé 3 km. To prohlášení R6 za prioritu Karlovarákům nepřeji.