Diskuze

Ze silnice R6 je priorita vlády. Platit by ji mohli i soukromníci

Je to skvělá zpráva pro motoristy. Dostavbu rychlostní silnice R6, která zajistí potřebné spojení Karlovarského kraje s Prahou, považuje současná vláda za jednu ze svých priorit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bylo by fajn jezdit po R6 která má kousek za hranicema připojení na Německou dálniční sít´.Pomohlo by to i rozvoji regionů které poslední léta nejsou zrovna prosperující a je tam vysoká nezaměstnanost.Investor který uvidí,že jeho zamýšlená produkce je dobře dostupná k dálniční infrastruktuře,nebude příliš váhat.Taktéž nová pracovní místa pomohou lidem a následně i státu ve formě daní.Kupní síla nezaměstnaných je známá,stejně tak i kupní síla člověka s pravidelným příjmem.Tak se snad dožijeme tohoto záměru.....

0 0
možnosti

Co tahle vláda nemá jako prioritu?

0 0
možnosti

No, R6 ano, ALE - proč hned v kategorii R25,5/120?!?  Intenzity ve špičce jsou kolem 18.000 aut, pokud se nemýlím (tedy nikoli 8.000, jak psal kolega níže), výhledově se příliš zvyšovat nemají, již s ohledem na to, že SRN stavbu čtyřpruhu směr Cheb loni definitivně odpískala. Takže z Německa povede pořád jen dvoupruh.  Já bych KV raji kvalitní rychlostní silnici, tzn. mimo zastavěné území obcí a s mimoúrovňovým křížením přál, ale on by tam s rezervou stačil dobře udělaný dělený 2+1...

Ale dobře -  pokud čtypřuh, pak proč ne S24,5/100, jako na "Hradubické", povolených 110 km/h? Cenový rozdíl na km mezi S24,5 a R25,5 je cca 40-50 mio, na 80km to je rozdíl cca 4 miliardy a bohatě by to stačilo. A nevěřím, že by "jen"110km/h byl pro řidiče zásadní problém, není to tak dávno, co tahle rychlost platila i pro dálnice. Ostatně stejné je to i na R49 (taky R25,5, celkem na kočku). Jsme tranzitní zem a potřebujeme bezpečné dělené čtyřpruhy, pro kvalitní spojení se sousedy,  ale opět vyhazujeme peníze z okna.. ;-(;-(

3 0
možnosti

PPP je jen tunel na státní peníze. OD PPP se očekává, že privátní peníze projekt postaví a provozují. Ale neznám jediného soukromníka, který má zkušenosti s provozem dálnice, věznice apod. Takže výsledek je celkem zřejmý - prvních pár let se privát za státní peníze sžívá s projektem, a teprve až se naučí za peníze daňových poplatníků v daném oboru podnikat, začne vysávat od uživatelů.

0 0
možnosti

J48a53n 47F48r16o29l35í94k

9. 2. 2015 11:38

Možná by mohl Zeman pozvat zase tu izraelskou firmu co si už přizval na stavbu dálnice do Ostravy. ;-D

0 0
možnosti

J92a93n 66M78a48c26e38k

9. 2. 2015 0:02

Proč zrovna R6, to u nás nemáme ztíženější úseky? Co obchvat Prahy, D11, D3, R 35?

3 2
možnosti

Predpokladam, ze to neznamena, ze se na ostatni useky zacne kaslat (tedy, vic nez dosud) ;-)

0 0
možnosti

Ten průtah Karlovými Vary mi vadí ze všeho nejméně (nebydlím tam).Ale to letité divadýlko kolem výstavby R6,to už přestává být komedie a začíná být tragedie. :-/

0 0
možnosti

Už jenom počtem mrtvých

0 0
možnosti

85 Km minimálně za 13 let.

6,53 Km za rok, to je teda priorita :-)

2 0
možnosti

Priorita? Vždyť je tam intenzita dopravy na úrovni nějakých 7-8 tisíc aut za 24 hodin. I/3 má u Berouna přes 20 tisíc a v celé délce přes 10, I/35 ve většině trasy. To i ta I/7 má až k Postoloprtům přes 10 tisíc....Tak proč má být R6tka?

3 3
možnosti

Smutne... Dalnice mezi Rijekou a Zahrebem staveli par let... zadna veda. Nejdriv dokoncili jednu stranu, po ktery se zaclo hned jezdit a pak druhou pulku. A protoze to bylo silnice 1. tridy, platilo se tam mejtu uz na pulce. A fungovalo to skvele. Kolem cele dalnice bylo stavebnich stroju, ze sem takovy mnozstvi nevidel a podilely se ruzne firmy. Takze to odsejpat mohlo krase... a tady se par kilometrovy kusy dalnic planuji malem na desitky let...

0 0
možnosti

Dlouhá léta byla prioritou R35 mezi Sedlicemi a Mohelnicí a postavily se celé 3 km. To prohlášení R6 za prioritu Karlovarákům nepřeji.

4 0
možnosti