Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kontrola odhalila nebezpečný náklaďák s prasklými brzdovými kotouči

Na vážné závady narazili policisté v Karlovarském kraji při kontrole nákladních aut. Jedno z vozidel mělo prasklé dva brzdové kotouče i čelní sklo a nesvítila mu světla. Řidiči také často nedodržovali bezpečnostní přestávky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12i14ř55í 40Z61i15k32a 2589876134199

..." například na stabilitu řízení ".... . Semtam s tím v týdnu jedu a stane se že najedu pár tisíc kilometrů, naštěstí se mi takováto závada ještě neobjevila.

0/0
26.2.2015 19:25

D17a20v58i80d 78H67l71a54d72i53l 2565838917964

Naves a tazny kabel? Si delate srandu, ne? Pokud vim tak k navesu od tahace vedou dve vzduchove hadice, z nichz jedna je privod vzduchuva druha je zpatecka a pak pouze ABS a priivod el. do svetel. S navesem se neda jet bez vzduchu (resp. tech hadic), pouze za predpokladu, ze je ve vzduchove soustave navesu vzduch a rucne se odbrzdi a take za predpokladu, ze nikde neni v okruhu unik, pak se naves automaticky zabrzdi. Chtel bych videt toho blazna, ktery si nalozi pres 30 tun a jede bez brzd navesu...

I mmj. system TRACS nema Mann, ale pouze Volvo, kdyz uz chcete o necem psat, tak si zjistete potrebne informace..

0/0
14.2.2015 8:25

J83i18ř11i 72Č46a95d58a 8511933239305

Pane Zapletal ,Vy jste moula jakýho svět neviděl Ani nevíte o čem se tady píše  .

0/−2
13.2.2015 22:33
Foto

M28i50r89o66s37l54a60v 23Z56a11p69l89e30t61a79l 3867765838273

Ten článek je sohrn neobjektivity, polopravd a blábolů v touze vyvolat nesnášenlivost vůči skupině osob, v čemž vidím náznak trestného činu. Pokud by se takto mluvilo o romech, rozhodně by šel redaktor sedět.

+5/0
13.2.2015 19:08

J22i57ř55í 53N14o58v22o91t53n67y 2208921883399

Takže část v článku uvedených závad byla neohrožující pro  provoz (chybějící rezerví kolo, propadlá TK atp., ale musí to vypadat, tak se to nafoukne, aby Policie odůvodnila tyto kontroly.

+3/−3
13.2.2015 17:50

P39e87t11r 44M98a21c40h98á82l32e17k 7625556306856

Doufám, že kontroly budou častější.

+3/−3
13.2.2015 18:22
Foto

M69i22r40o39s45l66a76v 24Z91a77p73l82e86t49a29l 3677705408113

Pokud by se to mělo brát podle kontrolek, tak nepojízdné je každé druhé nové auto.... testovali jsme fungl nové a tejně po nějakém tisíci kolometrech vyskočila závada, Třeba Iveca, ty bokud nemají na přístrojovce barevnou hudbu, tak nejedou...

+3/0
13.2.2015 19:00

M29i27r79o74s46l83a44v 88B50u91d96a 9822722517792

To musím souhlasit. Hlášení palubního počítače o různých závadách u NOVÝCH aut je neskutečné. Není dne, aby nevyskočila nějaká hláška. Sledoval jsem, že se "závady" projevují podle počasí, teploty, vlhkosti atd.8-o

Elektronika v autech je opravdu na palici a neví si s tím rady ani značkový servis!

0/0
14.2.2015 7:43

D23a38v73i36d 22H25l46a20d36i60l 2225718207414

Neni nad stara Volva, tam stacil jen rozum, vymenit par pojistek a vse bylo v poradku. Sem tam se vymenil pavouk razeni, spojka, kotouce a jelo se dal. Ted na novych vyskoci deset zavad, jedna lepsi nez druha, v konecnem dusledku nedavaji smysl a za vsim stoji jedno cidlo, ktere ani v seznamu zavad neni.

+1/0
14.2.2015 8:38

J22i91ř15í 43Z38i50k20a 2339376954499

Aspoň se člověk nenudí a může zkoumat co která závada ve finále znamená.

 S některými si nevědí rady ani mechanici servisu. Ale když dojedu domů v pořádku, tak mi "barevná hudba" nevadí.

0/0
26.2.2015 19:31

S94t73e79f40a29n 35J93i69ř58í 2751926544542

a v jednom případě nebylo vozidlo připojené s návěsem tažným kabelem. Jezdím s návěsy přes 25 let ale tomuto nesmyslu nerozumím.8-o Autor z křištˇálu očividně neřeší rozdíl mezi přívěsem a návěsem. A další touha po senzaci :

Právě řidiči nákladních vozidel jsou často účastníky dopravních nehod. Jen za loňský rok se jich v Karlovarském kraji stalo 199.Kolik jich ztoho Nezavinili řidiči NA? Jaký je poměr mezi nehodami zaviněnými řidiči OA a NA?, ale to bych asi toho chtěl moc...

+7/0
13.2.2015 17:38

K92a90r92e65l 67Š13k35v51a31r96e44n58i68n42a 9612286514269

Ten tažnej kabel mě taky vrtá hlavou, co to může být. ;-D

0/0
13.2.2015 17:48

P87e77t61r 42N83ě27m83e41c 4900633950267

Já jsem to auto odpoledne kontroloval. Ráno bylo účastníkem dopravní nehody. Nešlo o tažný kabel, to je blábol, ale o EBS kabel. Jakmile je tažné vozidlo vybaveno EBS a přípojné vozidlo též EBS a vozidla nejsou propojena datovým kabelem, je to dle vyhlášky nespojitelná souprava a závada kategorie C, tedy nebezpečná a vozidlo se odstavuje a odnímá technická způsobilost. Tu získá až po návštěvě STK.

Pozn.: EBS je nadstavba ABS, umí spoustu věcí a ABS obsahuje. Nastane-li situace popsaná výše, pak tažné vozidlo brzdí jako ABS (přerušovaně), ale vlek brzdí natvrdo a může jít do smyku a souprava se zlomí.

+1/0
13.2.2015 20:12

P86e66t98r 24N49ě71m82e17c 4970853730527

Teď to čtu podruhé. Ten kabel bylo jistící lanko u vleku kategorie O2, tedy s nájezdovou brzdou. Lanko funguje jako pojistka pro případ, že vlek-"žehlička" vyskočí z koule. Lanko má být přichyceno k tažnému vozidlu a v případě odpojení vleku za jízdy způsobí zabrzdění vleku. To samé u velkých přípojných vozidel se vzduchovými brzdami způsobí utržení hadic.

0/0
13.2.2015 20:18
Foto

M60i24r21o97s66l17a52v 52Z70a96p41l22e69t74a16l 3607745138173

Je to naprostá hovadina  a slátanina a to co mě nejvíce děsí je fakt, že takoví lidé provádí kontroly... Návěs žádný tažný kabel nemá a na vleku jsem řetěz neviděl od starých brandýsáků....

+3/0
13.2.2015 18:58

P18e64t64r 96N30ě18m95e58c 4540303640527

nevěřte všemu,co se tu píše. lidé,kteří kontroly provádějí, jsou odborně školení a jsou to profíci v oboru, narozdíl od novinářů a tiskových mluvčí, kteří dnes píší o náklaďácích a zítra o ukradených slepicích.

+3/0
14.2.2015 8:01

P44e27t46r 30S84o59j75k88a 8472912989846

Kabel sem kabel tam ;-D

0/−1
13.2.2015 21:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.