Diskuse k článku

Kontrola odhalila nebezpečný náklaďák s prasklými brzdovými kotouči

Na vážné závady narazili policisté v Karlovarském kraji při kontrole nákladních aut. Jedno z vozidel mělo prasklé dva brzdové kotouče i čelní sklo a nesvítila mu světla. Řidiči také často nedodržovali bezpečnostní přestávky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93i42ř81í 10Z90i69k80a 2539336314119

..." například na stabilitu řízení ".... . Semtam s tím v týdnu jedu a stane se že najedu pár tisíc kilometrů, naštěstí se mi takováto závada ještě neobjevila.

0/0
26.2.2015 19:25

D54a21v37i81d 93H68l49a41d69i39l 2865798297554

Naves a tazny kabel? Si delate srandu, ne? Pokud vim tak k navesu od tahace vedou dve vzduchove hadice, z nichz jedna je privod vzduchuva druha je zpatecka a pak pouze ABS a priivod el. do svetel. S navesem se neda jet bez vzduchu (resp. tech hadic), pouze za predpokladu, ze je ve vzduchove soustave navesu vzduch a rucne se odbrzdi a take za predpokladu, ze nikde neni v okruhu unik, pak se naves automaticky zabrzdi. Chtel bych videt toho blazna, ktery si nalozi pres 30 tun a jede bez brzd navesu...

I mmj. system TRACS nema Mann, ale pouze Volvo, kdyz uz chcete o necem psat, tak si zjistete potrebne informace..

0/0
14.2.2015 8:25

J72i90ř60i 98Č26a88d81a 8541533629855

Pane Zapletal ,Vy jste moula jakýho svět neviděl Ani nevíte o čem se tady píše  .

0/−2
13.2.2015 22:33
Foto

M76i66r38o34s84l12a11v 73Z94a81p26l48e51t24a71l 3197155868833

Ten článek je sohrn neobjektivity, polopravd a blábolů v touze vyvolat nesnášenlivost vůči skupině osob, v čemž vidím náznak trestného činu. Pokud by se takto mluvilo o romech, rozhodně by šel redaktor sedět.

+5/0
13.2.2015 19:08

J17i62ř62í 54N27o78v29o53t16n41y 2288101663749

Takže část v článku uvedených závad byla neohrožující pro  provoz (chybějící rezerví kolo, propadlá TK atp., ale musí to vypadat, tak se to nafoukne, aby Policie odůvodnila tyto kontroly.

+3/−3
13.2.2015 17:50

P26e11t20r 16M84a37c85h15á34l72e56k 7515186846546

Doufám, že kontroly budou častější.

+3/−3
13.2.2015 18:22
Foto

M79i76r67o69s55l32a23v 22Z21a55p64l57e93t42a75l 3817585738553

Pokud by se to mělo brát podle kontrolek, tak nepojízdné je každé druhé nové auto.... testovali jsme fungl nové a tejně po nějakém tisíci kolometrech vyskočila závada, Třeba Iveca, ty bokud nemají na přístrojovce barevnou hudbu, tak nejedou...

+3/0
13.2.2015 19:00

M96i69r98o97s11l55a31v 57B38u80d69a 9362212687612

To musím souhlasit. Hlášení palubního počítače o různých závadách u NOVÝCH aut je neskutečné. Není dne, aby nevyskočila nějaká hláška. Sledoval jsem, že se "závady" projevují podle počasí, teploty, vlhkosti atd.8-o

Elektronika v autech je opravdu na palici a neví si s tím rady ani značkový servis!

0/0
14.2.2015 7:43

D61a50v41i96d 28H72l13a88d98i59l 2295788907724

Neni nad stara Volva, tam stacil jen rozum, vymenit par pojistek a vse bylo v poradku. Sem tam se vymenil pavouk razeni, spojka, kotouce a jelo se dal. Ted na novych vyskoci deset zavad, jedna lepsi nez druha, v konecnem dusledku nedavaji smysl a za vsim stoji jedno cidlo, ktere ani v seznamu zavad neni.

+1/0
14.2.2015 8:38

J57i89ř97í 77Z62i86k83a 2809776664239

Aspoň se člověk nenudí a může zkoumat co která závada ve finále znamená.

 S některými si nevědí rady ani mechanici servisu. Ale když dojedu domů v pořádku, tak mi "barevná hudba" nevadí.

0/0
26.2.2015 19:31

S34t74e84f40a50n 29J53i87ř41í 2801346504612

a v jednom případě nebylo vozidlo připojené s návěsem tažným kabelem. Jezdím s návěsy přes 25 let ale tomuto nesmyslu nerozumím.8-o Autor z křištˇálu očividně neřeší rozdíl mezi přívěsem a návěsem. A další touha po senzaci :

Právě řidiči nákladních vozidel jsou často účastníky dopravních nehod. Jen za loňský rok se jich v Karlovarském kraji stalo 199.Kolik jich ztoho Nezavinili řidiči NA? Jaký je poměr mezi nehodami zaviněnými řidiči OA a NA?, ale to bych asi toho chtěl moc...

+7/0
13.2.2015 17:38

K82a93r80e98l 48Š80k76v39a83r79e89n71i58n57a 9812766794729

Ten tažnej kabel mě taky vrtá hlavou, co to může být. ;-D

0/0
13.2.2015 17:48

P74e82t93r 97N28ě57m57e39c 4740903580917

Já jsem to auto odpoledne kontroloval. Ráno bylo účastníkem dopravní nehody. Nešlo o tažný kabel, to je blábol, ale o EBS kabel. Jakmile je tažné vozidlo vybaveno EBS a přípojné vozidlo též EBS a vozidla nejsou propojena datovým kabelem, je to dle vyhlášky nespojitelná souprava a závada kategorie C, tedy nebezpečná a vozidlo se odstavuje a odnímá technická způsobilost. Tu získá až po návštěvě STK.

Pozn.: EBS je nadstavba ABS, umí spoustu věcí a ABS obsahuje. Nastane-li situace popsaná výše, pak tažné vozidlo brzdí jako ABS (přerušovaně), ale vlek brzdí natvrdo a může jít do smyku a souprava se zlomí.

+1/0
13.2.2015 20:12

P32e49t45r 32N78ě92m12e80c 4390843460937

Teď to čtu podruhé. Ten kabel bylo jistící lanko u vleku kategorie O2, tedy s nájezdovou brzdou. Lanko funguje jako pojistka pro případ, že vlek-"žehlička" vyskočí z koule. Lanko má být přichyceno k tažnému vozidlu a v případě odpojení vleku za jízdy způsobí zabrzdění vleku. To samé u velkých přípojných vozidel se vzduchovými brzdami způsobí utržení hadic.

0/0
13.2.2015 20:18
Foto

M89i14r49o78s70l94a15v 64Z10a61p74l78e60t84a75l 3337515188153

Je to naprostá hovadina  a slátanina a to co mě nejvíce děsí je fakt, že takoví lidé provádí kontroly... Návěs žádný tažný kabel nemá a na vleku jsem řetěz neviděl od starých brandýsáků....

+3/0
13.2.2015 18:58

P84e79t91r 56N50ě35m35e78c 4880733980427

nevěřte všemu,co se tu píše. lidé,kteří kontroly provádějí, jsou odborně školení a jsou to profíci v oboru, narozdíl od novinářů a tiskových mluvčí, kteří dnes píší o náklaďácích a zítra o ukradených slepicích.

+3/0
14.2.2015 8:01

P89e45t10r 17S23o17j77k68a 8792842939916

Kabel sem kabel tam ;-D

0/−1
13.2.2015 21:22



Najdete na iDNES.cz