- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na šmejdy všichni nadáváme. Ale o tom největším šmejdovi je přitom stále ticho po pěšině. Je to Zepter International. Šmejdi, kteří vaší babičce prodají "zázračnou" biolampu a jiné klumpy. Švýcarská společnost se 130 000 zaměstnanci a ročním obratem 5 miliard dolarů:
Jen by mne zajímalo, že když to předražené zboží neprodají, čím se ta firma uživí. Ale to je asi její věc. Vím, že má i skvělé naopak levné zájezdy, které se pak ukáží jako velice drahé.
To je tak známé, že se divím, že si od nich stále někdo něco kupuje. Ty čínské hrnce v hodnotě max. 2000 Kč za 80 000 Kč si snad svéprávný člověk nemůže pořídit, ale bohužel brainwashing stále funguje a lidi zblbnou.
"Zasloužené odměny se zástupce firmy Top Moravia nakonec dočkal od inspektorů, kteří se představili. Snažili se sice, seč mohli, ale závady prostě nebyly. „Nenašli jsme nic nekalého,“ konstatovali závěrem."
Ale inspektoři ČOI seniorovu útlocitnost mírnili. „Stačí, aby šmejdi prodali jeden nebo dva předražené vysavače, a vše mají doma,“ uvedli obecně.
Tak jak to teda je? Vladimír Louda mel vse v cajku, presto je naznacovano ze je "šmejd" ?
Sam tyto akce neuznavam, stejne jako zpusob prodeje. Primarne totiz zneuziva osamelost senioru a touhu byt v kontaktu s jinymi lidmi. Ale na miste pana Loudy bych se s pravnikem poradil, jestli nejde o poskozovani dobreho jmena.
Dokud ma vse v poradku, neni duvod se na nej divat jako na podvodnika. Pokud si zbozi kdokoli dobrovolne zakoupi, pri plnem seznameni s obchodnimi podminkami predem, je jen jeho problem, ze na netu je to o X% levnejsi. Senioru, kteri podlehli natlaku a byli vehnani do jednostranne vyhodneho smluvniho vztahu je mi samozrejme lito.
Jasne, formalne mohlo byt vse v poradku. Nabizet hrnce za 80000 je ale minimalne nemoralni a je to pokus o lov slabsich jedincu. Termin "smejdi" je z toho duvodu zcela trefny.
A kdo jezdí na tyto předváděcí akce? Jsou to lidé s 8.000 Kč důchodu, co sotva poplatí své životní náklady? Ti mají jiné starosti nežli nádobí za 80 litrů. Účastníci jsou především dobře vystaraní důchodci, většinou celoživotně placící členské příspěvky do KSČ. Varování již bylo opakovaně dost, peněz mají na zbyt. Není co řešit.
8000 důchod jen tak někdo nemá. Spíš 10
Pokud kupují na tématických nákupních akcích, je "předražené" zboží prodáváno šmejdy, když by důchodci zašli do Pařížské, nakoupili by také "předražené" zboží, ale od kvalitních prodejců. (Kdo může u smluvní ceny říci, co je předražené a co není, když obě strany s cenou souhlasí?)
Není překvapivé, že se stále na výjezdních akcích prodává zboží za smluvní ceny, je však šokující, že to stále stejní lidé kupují.
celý svět reklamy a marketingu je postavený na lžích.. Proč neříkáme reklamním agenturám "šmejdi"...?
tak pardon, ale pokud neklame, může si samozřejmě cenu nasadit jakou chce, předraženost existuje i v jiných "oborech", bohužel