- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stavba běží, miliony se utrácejí, ale ti kdo "investici" prosazují, dosud ani nevědí, co přesně tam má jezdit a v jakém rozsahu. Klasický diletantismus. :-) Nemluvě o problematickém trasování tratě...
Osm párů vlaků denně (neuvádí se za jak vysoké jízdné) je totéž, jako dál slonovi jahodu a říkat "byl nakrmen" ... Představa, že silniční dopravě uleví vlaky jezdící v dvouhodinovém intervalu je na hranici "duševní poruchy" ... Jakž takž lze akceptovat hodinovku ....
Obnovu tratě vítám, ale kdyby raději dali Němci do rozumného stavu Cheb st.hr.-Marktredwitz-Nürnberg...
Průměrná rychlost vlaku mezi Nürnbergem a Marktredwitz 97 km/h (což je reálně jízda rychlostí 140 km-h) vám připadá jako nerozumný stav trati ???
Co bychom na českých tratích dali za takový nerozumný stav ... například mezi Kolínem a Brnem přes Havlíčkův Brod, zejména v úseku z Čáslavi do Světlé ...