Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Případ ženy, která zemřela v čekárně nemocnice, už řeší kriminalisté

Policisté začali rozplétat případ smrti pacientky v chebské nemocnici. Jednapadesátiletou ženu tam v polovině dubna přivezla záchranná služba, pacientka ale po delším čekání na vyšetření zkolabovala přímo v čekárně. Nepomohla ani přibližně hodinová resuscitace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44i78c70h46a59l 25K28u44c32h86t85a 6853324174942

Je to s rasovým podtextem, takže lékaři mají asi problém.:-/

0/0
3.5.2015 10:00
Foto

J74i49ř83í 20K89o32u67k25a50l 1564559406514

Nejsem lékař a neznám postup léčení.Přesto se musím zastat lékařky i personálu.Kdyby lidé co je bolí v krku nebo podobné případy,šli ráno k obvodovému lékaři a nezatěžovali zbytečně pohotovosti v nemocnicích,tak lékaři mají prostor na akutní případy.Pracuji sám v nemocnici a znám to.Přežrání a potom bolest v břichu,přestože má dietu,Týden ho bolí břicho a najednou potřebuje pohotovos-záchranku.A mohl bych jmenovat další příklady.

+1/0
1.5.2015 22:06

H66a15n19a 18V65l47a60d39í75k61o12v98á 8320973965386

Toto ale tento případ nebyl.

0/−1
2.5.2015 20:07

J65a98n 87P81o21k67o34r69n86ý 7505248980893

Klasika, v diskusi se řeší fakta, která vůbec neodpovídají realitě, dnes v TN Nova syn sdělil, že "mamimce bylo natočeno EKG, nabrána krev, podán lék na bolest a nic se neprokázalo" a pak za 20 minut zemřela. Tedy to, že nebyla 1,5 hodiny ošetřena je jen a jen lež... Otázka je, zda péče nemohla být lepší, ale taková vyšetření jsou standardní a stav se vyvíjí a pokud měla EKG normální a za 20 minut zemřela, nemohl ji pomoci nikdo na světě, protože problém byl tak rychlý... Doufám, že pokud soudní pitva prokáže, že průběh nemoci nikdo nemohl ovlivnit a tak to bohužel často u náhlých srdečních příhod bývá, se rodina stejně mediálně omluví a pokud ne, že nemocnice podá trestní oznámení za pomluvu...

+3/0
1.5.2015 20:17

T23o84m21á23š 37K20o86c83o75u55r71e97k 3231544290806

Laikům nevysvětlíte, že vyšetření krve trvá i moderní mašině 30-40 minut a že původně negativní EKG může být za 20 minut s pozitivním nálezem. Nevím, jak by měla být péče ještě lepší, absolutně odpovídá guide-lines (doporučeným postupům) v civilizovaném světě. Dříve se říkalo, že všichni rozumí politice a fotbalu a hokeji, teď bych k tomu přidal i zdravotnictví. A žádná mediální omluva nebude, u žádného obdobného případu nikdy nebyla.

+1/0
1.5.2015 20:46

H60a32n21a 70V92l71a81d16í23k69o86v35á 8160753785736

Ale na to EKG,  krev a Léky čekala dost dlouho.Navíc byla cukrovkářka.

Pokud nemáme přesné časové informace, můžeme si psát co chceme. Jisté ale je, že se lékaři navzájem kryjí, takže se náprava nikdy nestane.

0/−1
2.5.2015 20:02

T14o93m63á91š 15K63o48c18o96u71r89e52k 3251824960226

EKG se dělá vstupně již v sanitě (kdyby bylo pozitivní, jede se na kardiolinku do Varů), v nemocnici bylo překontrolováno a negativní. Zbytek je diskutabilní při neznalosti časových souvislostí, ale když je najednou více podobných pacientů, jeden lékař mající na starost i lůžkové oddělení se nerozkrájí. Chyba to určitě je - ale systémová.

0/0
3.5.2015 0:06

J14i88ř36í 28K13r37a96m50p12l 4156104676326

ikdyž je člověk objednán na přesnou hodinu, tak to nehraje žádnou roli a čekáte klidně 1,5 hodiny (i v soukromých zařízeních). Při takovém čekáním bych taky radši umřel.

+1/0
1.5.2015 18:06

A61u76g98u76s96t 92F29o89r37m74á95n82e12k 6735309810396

Představte si, že někteří občané mají tu "drzost", že péči lékařů přežijí.

+1/0
1.5.2015 12:33

M89i40r71o73s31l27a49v 59B70u76d95a 9232892987632

Myslím, že kolabuje celé zdravotnictví! Dále, najdou vám kde co ale vyléčit neumí nic, jen si vyrábějí pacienty a sbírají body.

+2/−1
1.5.2015 10:24

I80v84a45n 94G89a74l28a88m77b32i76c23a 4401441102630

Víte proč trvá Lékařská fakulta 5 let? Naši doktoři se učí 1.rok obecnou medicínu, 2.rok odbornou medicínu a další tři roky se učí jak být nepříjemný

+4/−3
1.5.2015 7:40

T76o68m72á25š 68K95o58c40o58u58r27e35k 3261324760476

Lékařská fakulta trvá šest let, pět let se studuje zubní lékařství. Pseudovtipný komentář by měl vycházet aspoň z reálných dat. A všichni lékaři nepříjemní? Asi to nepotřebuje další komentář, eventuelně byste mohl LF vystudovat a všem nám ukázat, jak na to...

+5/−2
1.5.2015 9:31

T75o41m12á27š 37K34o90c63o71u50r93e51k 3531144190246

Místo mínusu jsem čekal slušnou odpověď a protiargumentaci, no nic...

0/0
1.5.2015 9:49

V70ě23r28a 54K26a83b93í84č36k15o46v41á 7574916720557

Tihle lidi umí jen plivat špínu,argumenty žádné nečekejte.Mozná měl co dělat,aby vychodil ZŠ.

+3/−2
1.5.2015 11:34

M54a39r46t97i42n 82H35o52d76í18k 2525285128167

A na které fakultě učili 3 roky vás jak být hloupý a arogantní?

+1/0
2.5.2015 8:32

P85e53t49r 12Z64d13e13n32ě30k 2904469264

Vše záleží na lidech. Snacha je lékařka a byla znechucena tím, že v jedné pražské nemocnici se lékaři při vyšetření jejího syna bavili o tom, jak se těší na to, že se o víkendu ožerou! Je to jako jinde: jako jsou dobří a špatní kominíci, tak jsou i dobří a špatní lékaři. Nic nového pod sluncem.;-(

+7/0
1.5.2015 6:51

J89i32ř87í 59S16c78h77i47l96l24e66r 7217806878866

To je podle mě trochu zbytečná kritika. Rozumím, že to není vhodné a etické, ale ti lidi jsou kolegové, co se mnohdy potkají jen v práci, je pro ně normální, že si povídají o svým osobním životě, jsou to jen lidé a taky se můžou po práci těšit na vychlazenou dvanáctku. Z toho bych závěry o špatným doktorovi nedělal, možná naopak, byl bych snad i rád, že se dokáže uvolnit. Líbilo se mi, když si u zubaře dentista povídal se sestrou o tom, jak betonují bazén a že doufá, že nebude pršet...jen jsem to mlčky poslouchal a nemyslel jsem tolik na to, že se neskutečně bojím vrtání.

+4/−3
1.5.2015 7:49

H75a76n18a 40V75l82a30d28í91k90o55v36á 8680513325186

a to jen ten problém. ani nevíme, kolik úmrtí zaviněným lékařem je, protože se kryjí navzájem.

Nevidím důvod, proč by nemohl toto lékařka ventilovat.

0/0
2.5.2015 20:11

M55a60r26t91i12n63a 27S12e73d49l63i19c70k85á 5382305761252

No a v důsledku toho lékaři nějak pochybili? Chápu, že to asi nebylo zrovna dvakrát zdvořilé, ale čemu to jinak vadilo? Jsou to hned špatní lékaři? Vy se v práci o soukromí NIKDY nebavíte?

0/−1
1.5.2015 11:49

J36i55ř22í 59S70c43h68i14l94l67e59r 7517186958736

Lidi si myslí, že na příjmu čekají protoze je personál pomalý, ale ono je to mnohem více tim, že na ten příjem nečekají jako jedni a kromě samotného vyšetření se ke každému pacientovi vaze hromada papírování, ktera zere čas...nepreju v tom pracovat, člověka ten frmol otupi, jako zaměstnanec FN Brno vím, o cem mluvim. Ačkoliv se držíme zásady "prvne pacient, potom papiry" (na JIP), tak stejne nakonec u nich musíme hodiny sedět. A i když vezeme přímo z JIP někoho na vyšetření, čekáme i se statim stejne, jako ostatní protoze je těch lidi, akutních i standardních, prostě moc.

+8/−1
1.5.2015 3:13

F16i21l59i64p 94G83a21l58a16š 2667367284208

Podle mého se trochu pletete. osobně si jako zaměstnanec akutní ambulance troufám tvrdit, že mnozí lidé si myslí, že ONI jsou jediní kdo tam je a že ti ostatní v čekárně jsou jen komparz a hlavně na té akutní ambulanci veškerý personál čeká až tedy oni milostivě dorazí řešit, že je 20 let bolí lýtko - ideálně ve tři ráno...jinak s Vámi souhlasím:-)

+5/0
1.5.2015 7:02

P57e15t62r 34U59l52l24m75a95n95n 2897818327972

Já žasnu, jak každý přesně ví, že když čeká hodiny v čekárně, tak se zdravotnický personál zrovna fláká a nesnaží se nic dělat. Taky mě to štve, ale nejsem doktor, abych jim tam radil, jak to mají dělat lépe. A že poslední pacient přede mnou odešel už před 15ti minutami? A co když ten doktor neměl už několik hodin pauzu, tak si ji zrovna dal? To oni nemohou, mají přece v čekárně lidi, tak musí makat do roztrhání. Běžný lid si v práci čas na kafe nebo WC také neudělá. Chápu, že je velice smutné a špatné, když někdo zemře v čekárně, ale nikdo tady netuší, co ten lékař zrovna dělal. Neměl jiný vážný případ? Nepočkáme na soud, jak rozhodne na základě informací, které nemáme? Není na vině třeba systém? Máme v nemocnicích dostatek lékařů? Jsou dobře placení? Kam mizí peníze z pojištění? Jestli dokonale nevíme, jak to tam tenkrát bylo a co všechno bylo na pozadí, tak tu opravdu nemůžeme vynášet soudy.

+12/0
1.5.2015 1:33

M67i58r51k31a 40W66i44n64k74l77e64r81o41v24á 2954161919

Souhlasím s vámi, že vynášet soudy bez znalosti konkrétní věci je poněkud pošetilé.

Na druhou stranu je fakt, že občas člověk v čekárně na pohotovosti sedí, trpí (jinak než s akutní bolestí nebo úrazem slušný člověk na pohotovosti neotravuje) a čeká...  čeká... je v čekárně sám a pořád čeká. Přes dveře je slyšek chichotání, pak dlouhý soukromý rozhovor, pak proběhne sestřička s několika kávami... a vy pořád ještě čekáte, jste už poměrně dost vytočený a stejně zmůžete houby s octem.

To je nedávná osobní zkušenost, kdy mne manžel odvezl na pohotovost po pádu ze schodů s rozbitou hlavou a naštíplým obratlem:-)

+3/0
1.5.2015 14:59

M44a24r58t55i89n 15H35o91d64í80k 2965195258697

Soukromě si myslím, že tenhle případ k žádnému soudu nedojde. Kriminálka to prošetří a uzavře, že bylo postupováno správně. Maximálně tak k civilní žalobě, kde se budou domáhat toho nesmyslu zvaného "objektivní zodpovědnost", protože budou chtít nějaké peníze trhnout, protože přece neodejdou s prázdnou.

0/0
2.5.2015 8:30

H82a71n84a 52V10l63a45d94í61k75o91v40á 8830683775216

Nevím, zda byste psal takové komentáře v případě, že by se jednalo o vaši maminku nebo jiného rodinného příslušníka.

0/0
2.5.2015 20:14

J98a79r89o13s55l66a73v 51H77a53š26e38k 8749850462558

To je péče, lékaři se můžou přetrhnout, byl jsem svědkem příjezdu rychlé pomoci s pacientkou, typuji tak po mrtvici na emergency v Ústí n.L.. Tuto rychle dovezenou pacientku nechali v čekárně cca 1/2 hodiny, všimli si až začala kolabovat. Zřejmě neměla dobrou pojišťovnu. Nebo na kolonoskopii se čeká 4 měsíce (hlavně jak nám radí, příjít včas). Kolik si budeme muset připlácet, aby jsme dostali normální zdravotní péči?

+8/−1
1.5.2015 0:17

F59i18l81i19p 55G70a94l51a56š 2487627814638

Zamyslete se nad tím co jste napsal. Víte ono když chce každej kolono v nemocnici místo polikliniky, tak se nesmíte divit, že čekáte na termín 4 měsíce, nemůžete z následků své (a nejen vaší) pohodlnosti vinit zdravotníky. Co se týká pacienta s mrtvicí, no 30minut čekání je v současné době nadstandardní rychlost, takže opět jen snaha z vaší strany o diskreditaci zdravotníků. A propo, kolik bylo na ER lidí? Kolik je tam personálu? Jaký byl stav ostatních pacientů? Předpokládám, že nevíte, ale máte právo hodnotit?

+3/0
1.5.2015 6:56

S59i30m65o23n53a 80B27ě28l22á24k25o96v42á 2740561479173

30 minut cekani, kdyz je nekdo po mrtvici, je nadstadard?8-o8-o8-o vzdycky jsem si myslela, ze toto se musi resit hned, protoze jinak neni moc nadeje...

+2/0
1.5.2015 9:03

F29i74l38i46p 80G75a86l67a64š 2377837484568

Az budeme mit trikordery (takova sikovna vecicka ze sci-fi) tak bude diagnostika trvat 1-2 minuty, do te doby bude 30minut luxus. Uvedomte si, ze napr CT vysetreni zabere cas, vyhodnoceni snimku zabere cas, vysetreni neurologem zabere cas..zady jste ve skutecnem svete, ne v serialu, kde umi vsechno a hned..

+3/0
1.5.2015 9:24

V16ě14r91a 87K28a32b59í24č31k14o29v36á 7464936650227

Třeba byli 2 lidi s mrtvici před ní?

+2/0
1.5.2015 9:27

F23i95l48i13p 48G28a86l53a27š 2777547774558

Tak vzhledem k tomu ze jejich Centralni prijem je spolecny pro vsechny obory vcetne chirurgie je vysoce pravdepodobne ze byli dost vytizeni jinymi pacienty..

+3/0
1.5.2015 9:35

V87ě52r42a 79K64a17b21í15č54k55o33v86á 7914976690197

Ano,to přesně myslím.

+1/0
1.5.2015 9:37

H19a43n81a 30K55r51i41v44a44n17e86k 2261485702493

Jeste dodatek k memu prispevku dole:

maminka umirala na zrezavele zelezne posteli z 60tych let, prolezena matrace ca 5 cm; musela jsem ji doslova vydupat "normalni" postel, ktera je v normalnich nemocnicnich bezna.

a to v roce 2008.

operace byla nesmyslna, bez jakehokoliv dovoleni ze strany me maminky i me, nemocnice jen zkasirovala pojistovnu za zbytecnou a utrpnou operaci; nemocnice vydelala, pacient zbytecne trpel. :-(

+7/0
30.4.2015 23:44

L77e80n68k42a 61Z85a56p81l86e54t17a67l49o25v25á 7565301272435

Je to otřesné,... jak říkala má velmi dobrá lékařka, která se paradoxně sama stala obětí bezohlednosti v českých nemocnicích - konkrétně v jedné brněnské nemocnici (jak uvádím níže v jednom svém příspěvku), když jí samotnou nechali ve vážném stavu čekat hodiny na chodbě - je to všechno o penězích, na pacientech se hlavně rejžuje a je to jen horší a horší.

+3/−1
30.4.2015 23:53

P17a44v71l57a 10H46r21a96d44i57l29o94v65a 3837161551164

Je to tak. Kdyz se deda na sklonku zivota dostal do nemocnice ( ktere se btw prezdiva Hrobarikov), tak jsme se stridali cela rodina , aby tam nekdo s nim byl a postaral se, 12 hodin denne, od rana do vecera. Nastesti je nas hodne, tak se to dalo. Jinak by to mel za sebou snad do 2 dnu. Nakonec zemrel v klidu doma.

Setrenice tatinek mel zlou mrtvicku v 45 letech, nevladl telem, nechali by ho umrit hlady. Prinesli jidlo. Pak cele odnesli, protoze on se nedokazal sam najist a nikdo z personalu mu samozrejme nepomohl. Setrenice tam litala, jak mohla, aby ho nakrmila.

Rikam si, jestli toho maji tolik, ze uz jsou tak unaveni a nezaplaceni, ze to nedavaji, nebo jestli je to jenom lhostejnost ? Nevim, soudit nechci.

+3/0
1.5.2015 0:03

L33e65n18k32a 62Z61a94p75l47e82t90a29l28o59v66á 7985141622155

To já mám taky jednu podobnou historku o tom, jak zdravotnický personál nedá pacientům kolikrát ani najíst.

O velmi starou babičku mé kámošky se lékaři a sestry z teplické nemocnice také pořádně nestarali, přinesli jí suchý chleba se salámem a když to ta stará paní nesnědla, protože se to ani jíst nedalo (salám starý, chleba tvrdý), tak to zase odnesli,... nehledě na to, že jí za celý den nepřinesli ani sklenku vody. Zkrátka v teplické nemocnici asi nepracují lékaři, ale bezohledný dobytek, víc není třeba dodávat. Kámoška říkala, že spousta lidí si na tamní nemocnici stěžuje - takovou instituci nepovažuju za nemocnici, měla by být spálená i s personálem, který nejspíše tvoří naprosto zbytečné existence.

+2/0
1.5.2015 0:18

P15a33v68l94a 50H88r21a33d66i59l50o83v43a 3697191331644

Des. Navic stara babicka, beztak bez zubu nebo s kdovijakou protezou, ta ma mit "batoleci" stravu, nebo prinejmensim vhodnou dietu. Ztvrdlej chleba se salamem to fakt nebude.Rv

0/0
1.5.2015 0:41

J18a21r53o82s76l81a61v 63H29a77š25e96k 8619950612308

super je také stará rumburská nemocnice, pavučiny v rozích, tmavé depresivní místnosti.

+2/0
1.5.2015 0:21

F10r49a81n63t69i66š43e51k 37E37l25i96á97š 6567593195366

Klasický přístup na příjmu v každé české nemocnici

+4/−1
30.4.2015 23:34

P12e89t91r 19M31u37r51č16e41k 3308216940

Tak si operuji až najednou zjistím že pitvám.

+2/−1
30.4.2015 23:26

P35a14v62l87a 63H42r29a37d68i93l50o77v12a 3557491651634

Nejvetsi boss v nemocnici je patolog. Na kazdyho doktora neco vi.;-)

+5/0
30.4.2015 23:48

J64o71s27e16f 70V59a16l69a 9210783213393

podle textu clanku .....zřejmě zemřela na infarkt.....Cili (podle teto formulace) soudni pitva (eventuelne zadna pitva) jeste nebyla provedena nebo nebyla zverejnena, takze vubec nema cenu o necem diskutovat

+2/0
30.4.2015 22:23

O56t38a46k32a55r 11V32a61l18e43k 6236392805662

Zdravotni pitva. Zajimave slovni spojeni. Navozuje dojem, ze pacient po ni opet odejde. Jen cekam, kdy se zacne pouzivat termin preventivni pitva.

+2/−4
30.4.2015 22:17

J17o48s23e16f 75V87a85l51a 9760583923873

terminus technicus - zdravotni pitva je ta, ktera se dela pro potreby zdravotnictvi (kdyz chce nemocnice nebo jina zdravotni instutuce vedet, proc pacient zemrel) a pak je soudni pitva, tzn. jde li o podezreni na trestny cin.....

+11/0
30.4.2015 22:19

K63a53t56e28ř52i63n17a 96V21ý65b14o55r55n53á 6260139549

51 let, cukrovka, dialýza, infarkt... 8-o To je mi jí opravdu líto.

+4/0
30.4.2015 21:35

M30a57r86t34i14n52a 66S55e14d12l33i53c15k61á 5862385661472

U jisté subpopulace spoluobčanů běžná věc. Vůbec bych se nedivila, že se takto vozila pravidelně, kdo ví...

+3/−1
30.4.2015 23:12

V77ě15r89a 90K58a32b83í54č50k43o67v60á 7324706810957

Přesně.Paní měla biolgický věk 80+.

Kromě toho- má nemocnice Cheb urgentní koronarografickou jednotku?Dost pochybuji a na vyšší pracoviště by stejně nedojela,bohužel.

+2/0
1.5.2015 9:33

R55o10m15a63n 59P11o88l71á48č61e83k 5536169145

Jsme u základní problému a to bezohlednosti lidí... Zkuste si někdy sednout na internu večer a nebo o víkendu... RZS tam musí vozit desítky lidí co si mohli dojít k praktikovi a přitom blokují pohotovost... Jestli to pohotovostní ošetření potřebuje jeden z 5? Tak je to moc...

Druhá věc je, když tam je jeden doktor, tak má dělat co? Rozkrájet se?

Bohužel tohle nás dostává do situace MASHe...

+19/0
30.4.2015 21:26

P26a87v15l47a 97H64r39a98d64i50l59o11v33a 3867521791614

Jj, lidi si volaji zachranku i k zadreny trisce, vetsina vyjezdu je uplne zbytecna a na nekoho v opravdu kritickem stavu se nedostane:-(

+8/0
30.4.2015 22:07
Foto

A18n15n86a 33V13e87s76e25l27á 2510968486

Pokud lékaři nepoznají, kdo akutně potřebuje pomoc a kdo si může počkat, měli by být v tom to směru školeni. Lékaři vyjíždějící k hromadným nehodám to dokážou.

+6/−2
30.4.2015 22:11







Najdete na iDNES.cz