Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tragédiím na tahu z Varů do Prahy snad zabrání čtyřpruh. Bude za 12 let

Po nedělní nehodě na hlavním tahu z Karlových Varů do Prahy, při níž zahynuli v hořícím autě tři lidé, je rychlost v místě tragédie snížená na 50 kilometrů v hodině. Málokdo ji ale dodržuje. Jak dlouho bude omezení platit, zatím není jasné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82i98ř47í 34T78e81p31r 4777710545665

Ten nadpis je "boží". Si snad dělaj kozy, ne? Ironicky dodám: "Tak brzy"?

0/0
13.8.2015 16:51

J67á40n 23H12r12a97b66i20k 6620217219680

Touto silnicí jezdím dost často a je to jedna z nejnebezpečnějších silnic v tomhle státu. Dalnice zde měla stát už v roce 2006, kdy se dostavěl poslední kus dálnice u Chebu. Velmi mně zaráží, že Bavorsko diskutuje o přípojce R6 na německou A93 a u nás se o dostavbě směrem k Praze zatím ani pořádně nemluví. Asi ví Bavoři něco víc o Varském kraji, než úžasní zastupitelé v Praze.

0/0
30.7.2015 10:33

Z68d52e89n60e19k 34S70e86i72d95l 6434435320337

Já to vidím jinak, chyba se stala už na začátku. Vary nikdy neměly být krajským městem a bylo úplně zbytečné stavět rychlostní silnici mezi Chebem a Vary. Kdyby se tato silnice postavila z Chebu směrem na Bor u Tachova a napojila se na dálnici, tak by se většina dálkové dopravy stáhla tímto směrem. Já osobně jsem směrem na Prahu přes Vary nejel od doby co stojí dálnice D5. Je to rychlejší a bezpečnější.

0/0
31.7.2015 7:51

P10ř44e30m77y16s40l 36H72r98o68m46a97d88a 2764866768201

Karlovy Vary jsou druhé nejznámější město ČR. Ten Kraj, kde končí těžba nerostných surovin, má budoucnost jen v turistice. To potřebuje nutně dobrou dopravní obslužnost. Pochopte, že je to mnohem lepší investice státu, než platit Bakalovi miliardy na udržení umělých pracovních míst.

0/0
31.7.2015 9:34

J17a91r48d37a 98K17u94b57r 5816383203445

Kdyby.. kdyby. Už dávno mela byt tady dálnice. Vlastně o obce se na ni připravily. . Ale ta se zablokovala. Možná za 12 let prý :D

0/0
29.7.2015 19:13

J40a78r80o33s91l35a82v 88M22o52u31č69k63a 3237737418249

To je jak smrti 50ti letého muže zabrání jen okamžitá transplantace srdce. Podle pořadníku je možná cca za 9 měsíců

0/0
29.7.2015 16:35

T63o93m34á67š 44Z35e36m74a28n 3155208424715

Podle svědků řidičnepředjížděl, ale obýval se pro něco v autě - tedy neplatí plkání po "pirátech", ale spíše obecné nedávání pozor na silnici.

Nebo snad myslíte že někdo, kdo jede "na krev" má čas lovit něco v autě, otáčet se k tětem, volat mobilem a pod?

0/0
28.7.2015 22:03

A10n56t90o74n76í21n 25J98a63r44o55š 1491523784744

projížděl jsem dnes tímto místem 2x, naposledy v 17 hodin. Ani z jedné strany žádná značka není, tak nevím kde se berou tyto "ověřené" zprávy. Možná by si to měl někdo ověřit, než napíše takovou zprávu.

!!!

+1/0
28.7.2015 17:04

V95l83a53d11i33s23l92a84v 17N68o22h72e70j89l 7298357358961

Za 112 let možná.

0/0
28.7.2015 13:24

A46n74t20o54n63í58n 38J84a74r20o24š 1591713604804

a teď tu o Karkulce ...., před 20 lety jsem svým dětem při cestě do Prahy říkal: až budete velké, pojedete už z K.Varů do Prahy po dálnici. A skutečnost ???

+4/0
28.7.2015 13:01

J35a51r14d22a 34K35u12b87r 5836303833565

To mi říkal táta taky :D a ted jezdím porad po tomhle zmetku :D

0/0
29.7.2015 19:14

P85e88t12r 27D68a45n93i87e30l 45V20a18r42a85u72s 9514423136

Za 12 let? Tipnu si, že nebude.

0/0
28.7.2015 12:49

J80a27n 17S60l46o64v26í46k 3519767620288

Docela mne překvapilo, že v západních zemích, ale nově i třeba v Polsku, jsou nebezpečné hlavní silniční tahy uprostřed odděleny pevným svodidlem, aby se nedalo předjíždět. Tím se maximálně zabrání smrtelným nehodám při předjíždění. Člověk to zpočátku nechápe, třeba dvacet kilometrů v proudu aut a říká si, kde předjedu někoho pomalého, ale ono se nakonec jede mnohem lépe. Odpadá totiž takové to české lepení na zadek, vykukování jestli to stihnu nebo ne, nacpání se do mezery, takže ty za ním musí přibrzdit a pak se to celé kvůli jednomu blbcovi zase pomaloučku rozjíždí. Tam kde je to pevné svodilo každý ví, že si nijak nepomůže, takže se na nikoho nelepí, všichni jedou stejně jako ten vpředu, takže hezky plynule.

+3/−2
28.7.2015 12:45
Foto

J34i65ř61í 41B69a49b80i32n93s24k60ý 7517489498771

víte ono  dneska kdy navigace  je za pár korun  a ukazuje  zatáčky atd  daleko  dopředu je to už taky o něčem jiném  než v dobách  kdy zatáčka přišla nečekaně , jedu li někam kde  běžně  nejezdím  a neznám  to  mám na palubce  navigaci a stačí mrk  a vím  jaké zatáčky na mne čekají takže  plná  čára mi  bohatě stačí , pokud jedu lesem  nepotřebuji  zpomalovací značku ,zdravý  rozum  mi  řekně  že tam kdykoliv a kdekoliv můžu  čekat  prase  nebo  srnu takže uberu plyn  i bez  večných značek a odstup  si  nechávám  takový  abych   zastavil i bez toho že všechen náklad v autě přeložím na přední  sklo , naše republika je tak ohromná  že  z  Aše do Brna je rozdíl mezi  šílenou jízdou  brzda -plyn  a vegetem 80+-  je asi tak  jedno kafe  a jedna cigareta ,  stavby silnic   nemá  cenu komentovat  protože  pokud řeknou že to bude asi za 12 let   znamená to že to nebude  nikdy

+1/0
28.7.2015 12:18

M61a78r31t53i84n 79K32a82r28á39s48e46k 1348634499214

Jé oni řidiči ignorují značky snižující maximální rychlost? Asi už si proti nim vypěstovali imunitu. Snížením rychlosti se totiž už dlouho řeší všechny problémy na silnici. Někdo se bude týden motat ve struze? Dáme tam sedmdesátku! Je to ve městě? Dáme tam třicítku! přece se nemůže práce na silnici obejít bez omezení rychlosti. Značku "práce na silnici" a další ze skupiny upozorňujících značek už stejně nikdo nezná, protože všechny nahradila rychlostní omezení, takže by ani řidič ani nevěděl jak se zachovat. Navíc to není dostatečně alibistické, nechat na řidičovi, aby se zachoval adekvátně dopravní situaci. To tam dáme omezení rychlosti, aby nikdo nemohl říct že jsme něco zanedbali a jestli je to ve městě, tak tam ještě stoupne strážník s radarem, abysme něco vydělali.

Máme tolik krásných upozorňujících značek, které krom toho že upozorní že se něco děje před vámi na silnici, ať už trvale nebo momentálně, ještě navíc upozorní co se tam děje a dokonce dávají řidičům volnost v posouzení situace a zachování se odpovídajícím způsobem. Jenže opatření musí být represivní. Stejný řidič který má krom jiného povinnost předvídat a taky se na ni odkazují vždycky, když dojde k nehodě, na druhé straně určitě neví, co by měl dělat když nemusí předvídat, protože jej upozorní značka "nerovnost vozovky" , "zúžení" , "zatáčka", no prostě mu řekneme, že má jet čtyřicet a je jedno jestli jede v náklaďáku plném kamení, offroadu, nebo ve sportovním autě. Čtyřicítka bude pro tuto situaci ta správná rychlost a určitě nebude nikoho zbytečně omezovat. Protože kdyby někoho neustále zbytečně omezovala, vypěstoval by si imunitu vůči omezení rychlosti.

Jo a řidič dobytek bude dobytkem bez ohledu na druh značení. Ten omezuje jen slušné řidiče.

Jo a co se týče silnice na které se předjíždí v nebezpečných úsecích, pravidelně se vyskytující rozšíření, kde je možno předjet náklaďák, nebo lemrotika, je o mnoho lacinější, než čtyřproudovka a obvykle stačí na zchlazení snah, předjíždět nebezpečně.

+5/0
28.7.2015 12:08

P37a36v87e75l 69D36r20o90t58á89r 7893644419494

krásně popsáno. Vystihl jste ten problém naprosto přesně.

Říkejte řidičům značkami, CO JE ČEKÁ, a nechte na nich, aby přizpůsobili styl jízdy a rychlost té situaci.

Je nesmysl projíždět o půlnoci po liduprázdné dálnici 60kou, jenom proto, že mezi 7:00 a 15:30 by tam mohli být dělníci.

+3/0
28.7.2015 12:39

J55a80r24o21s41l65a28v 92K43r87á84l 6280365767298

O půlnoci budiž, ale když tam ti dělníci jsou, raději bych tu osmdesátku dodržoval. Je krajně nepříjemné, když ti při práci jezdí auta půl metru od zadku 120 a víc. Pořád máš strach, kdy to nějakej dobrák neukočíruje a převálcuje tě. Každej nemůže být manažer, někdo se holt živí rukama.

0/0
4.8.2015 20:55

P37a52v95e16l 47D90r24o37t58á28r 7713874669214

Jenže pro takové situace přece máme mnohem vhodnější značky. Například "práce na silnici" a "doporučená rychlost 80".

NAŘIZOVAT určitou rychlost je zvykem jen proto, aby to policajti mohli pokutovat.

Takže řidič pak paradoxně pořád švidrá na tachometr, místo toho, aby čuměl na cestu.

0/0
4.8.2015 21:03

J45a34r50o68s17l96a81v 28K41r30á60l 6350185987218

Většina řidičů kašle na omezenou rychlost. Myslíte, že někdo se bude řídit doporučenou rychlostí? Vy jste byl asi dlouho na slunci, pane...

0/0
4.8.2015 21:52

L55u41k82á24š 84B20r98a74n36d82e30j83s 2923575981951

Jistě, čtyřpruh je daleko nejbezpečnější varianta a KV kraj si jej zaslouží. Ale himlfix, proč zrovna R25,5/120?!? Tomu intenzity naprosto neodpovídají a je to opravdu vyhazování peněz, zejména nyní, kdy Němci potvrdili, že naším směrem opravdu povede pouze dvoupruh a nic lepšího se z jejich strany neplánuje ani výhledově. Celkem chápu, že se KV kraji nelíbila alternativa s paskvilní R21,5/100, ale proč se neuvažovalo alespoň o S24,5/100?  Jako je na "Hradubické".  Kdo tam jel, ví. Povolených by bylo 110 km/h, klid, pohoda, bezpečí... A ušetřeno pěkných pár miliard.  Jenže podobné vyhazování peněz se netýká jen r6. Zbytečně předimenzované stavby už v projekční fázi nás stojí mnohem víc, než pak často řešené předražení o pár milionů na km.. Tady bych začal!

0/−1
28.7.2015 12:04

J41a76n 34S36l90o12v10í94k 3569677120448

V SRN se původně mělo jednat o prodloužení A70, nyní je však naplánována čtyřpruhová 303n, která propojí naši R6 z Pomezí s dálnicí A9 u Stammbachu (hudba budoucnosti). Zpočátku se zřejmě opravdu bude stavět metodou polovičního profilu. S předimenzováním R6 neporadím, ale v hodně zvlněném terénu bývá širší profil i kvůli častým stoupáním. Samozřejmě, pokud by se jednalo jen o S, byly by parametry střídmější, ale pro delší dálkové trasy více než cca 50km nejsou tyto čtyřproudovky typu Hradubická vhodné a ani po Evropě je moc neuvidíte.

0/0
28.7.2015 12:28

L95u93k91á58š 40B23r72a18n71d22e40j38s 2243505571201

No, třeba na Slovensku si ponechali původní normu ČSN a nejrozšířenějším typem v současnosti stavěné RS je tam stará dobrá S22,5/100, resp. dokonce R22,5/120 s povolenou střotřicítkou(!). Vlastně skoro nic jiného ani nestaví, pokud už to není rovnou dálnice. Šířka jízdního pruhu u rychlostní komunikace by měla být minimálně 3,5 metru, což S 24,5 splňuje a její odstavný pruh má 2,5 metru, což je jako u R25,5, která se tam plánuje. Pak vše závisí na poloměrech zatáček a stupni stoupáni/klesání. Pokud by se limity dané normou nevyužili na 100%, pak by tam klidně mohla být i povolená 130. Úspora proti R25,5 by pak třeba nebyla tak výrazná, ale pořád by byla. A pokud se nepletu, je třeba dostavět necelých 80km, to od těch 50ti není zas tak daleko. Jinak na r6 by čistě dle i výhledových intenzitit stačila "vylepšená" S11,5, zhruba na úrovni bývalé R11,5/100 = důsledně mimo zastavěné území obcí (obchvaty), odbočovací a připojovací pruhy + stoupací pruhy, větší poloměry zatáček, menší stoupání/klesání, než u "klasické" S11,5. Jenže zase chápu, že jen čistě dle intenzit se stavět nedá a čtyřpruh je opravdu komfortem i bezpečností někde jinde.

0/0
28.7.2015 12:51

P17ř11e50m50y17s92l 69H32r18o14m63a87d39a 2484276898281

Tak ono by stačilo hlavně něco. Třeba jen opravit stávající silnici a krajnice. Stejně se ví, že se tam nebude nejméně deset let stavět, tak není možné nechat I/6 v takovém strašném stavu. Jen bude problém, že po dobu oprav, se bude muset celá I/6 zavřít pro nákladní dopravu. No a KV kraj těch variant moc nemá. Kamiony to asi budou muset objíždět přes Plzeň.

0/0
28.7.2015 12:42

M50a43r22e19k 22T21ů79m27a 4702818896292

12 let je daleko! Je potřeba začít jednat co nejdříve! Ze začátku by bylo dobré došlápnout si na řidiče, kteří to ignorují! A tam kde to je třeba tak klidně nahradit plnou čáru nějakou pevnou překážkou!

0/0
28.7.2015 11:46

P23a29v88e61l 59D87r62o96t78á36r 7903404139284

A že jsem tak smělý, chcete si došlapovat na řidiče, kteří ignorují CO??

- Že řidič nesmí zdržovat bezdůvodně pomalou jízdou?

- Že řidič se má chovat ohleduplně a nebránit v předjetí rychlejším vozidlům?

- Že řidič je povinen dodržovat bezpečný rozestup?

Protože jakkoliv souhlasím, že nebezpečné předjíždění je trestuhodné, není to zdaleka jediná prasárna, která se na silnicích děje. A kdyby na takhle široké cestě s takovou krajnicí zajel hlemejžď jednou stopou za tu krajní čáru, tak se z nebezpečného předjížděí rázem stává objíždění bezpečné a nikdo nemá problém. Kdyby lidi pochopili, že mít na rovné silnici, kde je povolená 90, na tachometru 85 je prostě zdržování (reálně jedou 80), tak taky nemusí být žádný problém.

+2/0
28.7.2015 12:43

J91o94s82e88f 31M77i27k28u12l39í77k 8924457296

tyhle čepičáře fakt nesnáším, kvůli takovým jsou ty bouračky. Mělo by být sto jako v D, ale chtělo by to, aby těch sto fakt jeli. Kolikrát jede 80 a za ním kolona 20 aut.

0/−1
29.7.2015 15:06

D59a31v92i73d 80Z70a57j26d11á89k 8605222350591

12 let,neni to malo?Nebo tohle je zatim optimisticka varianta?Dejte tam dalsi znacky.Tema se u nas preci vylepsuji a opravuji silnice.

0/0
28.7.2015 11:43

P24e32t51r 26H36a32r89i11p98r51a78s60a50d 30H82a69j11i37č 8933870264177

Možná by alespoň někomu pomohlo dát nohu z plynu, kdyby u značky omezení jízdy přidali varování, kde by pravidelně aktualizovali průměrný počet úmrtí na úseku za rok.

+1/−1
28.7.2015 11:38

D77a74v38i22d 66Z78a69j32d73á98k 8365112910781

Neverte tomu.

+1/0
28.7.2015 11:43

P48e75t92r 93N49e98s79v71a90d20b69a 2304315226739

A co kdyby raději lidi jezdili normálně???

+3/0
28.7.2015 11:37

R52o44m60a30n 12B64í72l56ý 5130575905747

Ta silnice je hrozná. V ten den jsem ten autobus pak viděl a ani se nedivím, že k něčemu došlo. Ano řidiči tu jsou hrozní, ale podívejte se na tu úzkou silnici. to je ostuda. Navíc na ní všichni jezdí 130 ;-O Kdyby byla širší (většinou se ve světě nešetří jako u nás) a policie na ní opravdu hlídala, tak se to nestalo. Ale včera jsem po té bouračce na ní jel a každý hňup se na mě lepí a následně jede min. 130Rv Chybu hledejme všude, v řidičích, v min. dopravy i polici RvRvRv

0/−1
28.7.2015 11:34

J97i59ř98í 21N74o37v88á29k 8124571329961

UŽ za 12 let???8-o

To takový Karlštejn postavili ve 14. století AŽ za 9 let!!

+1/0
28.7.2015 11:33

M16a47r56t53i25n 48K23ř43í18ž 9113712430627

Lepší silnice může pomoci, ale dokud budeme jezdit tak, jako nyní, o moc lepší to nebude. Chyba je vždy mezi volantem a sedadlem.

+3/−2
28.7.2015 11:24

D53a87n31i57e11l 93J44a50n86k15o 9449119890662

12 let čekat na širší silnici ?

Inu tomu se říká "produktivita" práce ....

+2/0
28.7.2015 11:19

D71a98n24i67e15l 86K17o15c62u50m 1387472119

žádný čtyřpruh takovým nehodám nezabrání, ani šestipruh by nezabránil. Jediné co to může omezit je zodpovědnost řidičů a trocha ukázněnosti. Když čas od času jedu z Varů na Prahu tak se nestačím divit co někteří provádějí za volantem. Předjíždění přes horizonty,plné čáry,odbočovací pruhy ...a tak by se dalo pokračovat do nekonečna. Za těch pár minut co tímhle chováním na tom krátkém úseku získají to nestojí přijít o život. Jezdím často dálky do Německa a tam jsou řidiči o poznání zkušenejší a ukázněnější i přesto,že tam mají novější vozový park,výkonější auta a neomezenou rychlost na dálnicích...je to jen v hlavě ;-)

+7/−3
28.7.2015 11:11

V85l56a21d54i70s77l63a72v 42N54o78h24e51j87l 7958257798841

naopak, ctyrpruh snizuje riziko samotne nehody az 5x.

+4/−3
28.7.2015 11:15

G54a11b80r18i55e11l95a 18K92o34b15l86í44ž11k89o49v73á 2711330419114

Chapete rozdil mezi slovy zabranit (tedy zcela se vyhnout) a snizit?

+1/−3
28.7.2015 11:39

M56a21r52t29i21n 28K51a34r12á61s13e81k 1418814459144

Ano, čtyřpruh zcela zabrání nehodám způsobeným předjížděním v nevhodném místě, protože oak nebudou existovat žádná nevhodná místa. Takže "takovým nehodám" zcela zabrání a celkově sníží nehodovost až 5x.

+2/0
28.7.2015 12:15

G76a62b85r48i82e42l61a 82K91o79b16l90í20ž85k48o14v37á 2641430819384

To "predjizdeni v nevhodnem miste" je jen vase konstrukce, to jste si to prilis zuzil. Nehodam pri predjizdeni samozrejme ctyrpruh nezabrani. 

Navic myslim, ze v tomhle pripade ani neslo o predjizdeni, ale najizdeni/pripojovani se na tu hlavni.

0/−2
28.7.2015 13:07

M82a53r48t91i36n 60K51a69r81á67s47e13k 1118894389704

Ano, předjíždění na nevhodném místě je moje konstrukce, protože předjíždění na vhodném místě nevedou k nehodám. Pro lepší výstižnost můžeme použít slovo "situace", namísto slova "místo". Nicméně čtyřpruh zabrání jak nehodám spojeným s předjížděním, protože je na to prostě dost času i místa, tak i skoro všem nehodám způsobeným připojování na hlavní silnici, protože bývá vybavený připojovacími pruhy, kde je dost prostoru na připojení. Jezdím po dálnicích už dvacet let a nikdy jsem neviděl vážnou nehodu u připojovacího pruhu.

Na druhou stranu vy jste si to zase příliš rozšířila, protože všichni reagujeme na větu "žádný čtyřpruh takovým nehodám nezabrání" což znamená, že pokud šlo, jak píšete, o připojování se na hlavní silnici, tak "takovým nehodám" také zcela zabrání, protože u připojovacích pruhu jsou to případně úplně jiné situace a nehody. A fakt je jich o mnoho míň, abysme se dostali zpět k tématu nastoleném na začátku vlákna, jestli má čtyřpruh smysl nebo ne, protože je bezpečnější.

A jsem přesvědčený, že toto byl i důvod napadení příspěvku pana Nohejla, který vyznívá tak, že je účinnější stavět víceproudé silnice, než učit řidiče jezdit slušně a se kterým tedy asi nesouhlasíte, když jste je napadla dost nesmyslně slovičkařením.

+1/0
28.7.2015 14:22

G58a18b75r14i60e19l34a 79K47o96b47l28í31ž53k58o38v96á 2221500129444

Predjizeni na vhodnem miste samozrejme take muze vest k nehodam, stejne jako najizdeni v pripojovacim pruhu. 

Rikejte si tomu klidne slovickareni, ale ja mam proste rada presne vyjadrovani.

0/0
28.7.2015 16:08

M78a11r74t24i78n 90K89a76r30á60s76e71k 1108754549184

Pokud máte ráda přesné vyjadřování, určitě uznáte že při předjíždění na více proudé silnici půjde v případě nehody především o nárazy zezadu, občas z boku ale určitě ne o střet protijedoucích aut (kde by se tam protijedoucí auto vzalo) , a u klasických křižovatek půjde o jiný druh nehod, než u mimoúrovňového křížení s připojovacími pruhy (kde by se tam vzalo auto přijíždějící kolmo ke směru jízdy), čili ani v jednom případě nejde o takové nehody jaká je zde popsaná. Tedy doufám chápete, že "takovým nehodám" to zabrání úplně. Prostě nebude místo, kde by se mohly stát.

0/0
28.7.2015 16:27

V12l89a85d16i29s70l81a12v 23N71o69h26e44j68l 7328877638551

a s nemcama na me nechodte, potkavam jich spoustu a ridej zcela srovnatelne, blinkry taky nevedi na co jsou, nejaka prednost je taky moc nezajima. snad jen ty odstupy si hlidaj vic , ale to jen proto ze jsou v nemecku vyrazne represe za to.

0/−1
28.7.2015 11:16

R78e27n85é 36R40u58m56. 3177475315919

Zvláštní,, že jsem teď strávil víkend v SRN a nezaznamenal jsem žádný přestupek řidičů ve smyslu překročení rychlosti, nedání blinkru, nikdo nejel jak neřízená střela...překročím hranice do rodné vlasti a kromě klasicky nekvalitních komunikací s chybějícími čarami, vyrvanými víky kanálů se musí jeden obrnit, protože všichni jezdí nepředvídatelně. To, že nás předjel idiot v Porsche ca. 250kmh rychlostí tam, kde my jeli 130, už byla jen taková perla. Asi zapomněl, že není v SRN, kde to je legální.

+1/−2
28.7.2015 11:40

V20l29a62d71i32s76l50a67v 98B30u16r41y57š78e20k 3683126232734

já byl po letech v Německu a hasil jsem si to od Rovadova do Lucemburska a docala mě překvapilo, jak nedodržijí předpisy, lepení na dálnici, překračování rychlosti, docela síla, to by si u nás troufl málokdo

0/0
28.7.2015 11:41

V80l59a85d73i44s95l60a93v 52N64o23h19e50j29l 7398907948281

jak snad? urcite jim zabrani ctyrpruh (drtive vetsine) a mel tam stat uz davno !

+1/−2
28.7.2015 11:11

H58e45l47e26n56a 15K76a68v58k82o22v66á 5766963300736

Ono tolik nezáleží na perspektivě čtyřpruhu jako na trvalé zodpovědnosti řidičů již v době současné.

+3/−2
28.7.2015 11:11

V85l95a58d35i20s17l18a66v 98N48o69h39e20j23l 7988437718511

to je nesmysl. chyby dela kazdy a ctyrpruh je naprosto zasadni v eliminaci velmi mnoha rizik.

+1/−2
28.7.2015 11:12

D54a18n95i22e11l 12J60a77n28k63o 9729789770272

je s podivem že v takových zemích jako je Německo, Rakousko, Swiss není zásadní problém s rychlostí a už vůbec ne s udělením pokuty (citelné) a absolutně je nemyslitelné nezaplatit pokutu.

Dokud podobné nebude i u nás budem číst další  a další nehody ....

0/−1
28.7.2015 11:22

K60r25i18s31t81i38a28n 20K75e18i15n43k15o42p95f 3165380136693

Blbost.

0/0
28.7.2015 12:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.