Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tragédiím na tahu z Varů do Prahy snad zabrání čtyřpruh. Bude za 12 let

Po nedělní nehodě na hlavním tahu z Karlových Varů do Prahy, při níž zahynuli v hořícím autě tři lidé, je rychlost v místě tragédie snížená na 50 kilometrů v hodině. Málokdo ji ale dodržuje. Jak dlouho bude omezení platit, zatím není jasné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75i55ř42í 11T77e15p28r 4607470355305

Ten nadpis je "boží". Si snad dělaj kozy, ne? Ironicky dodám: "Tak brzy"?

0/0
13.8.2015 16:51

J26á68n 21H24r76a26b53i13k 6720837849510

Touto silnicí jezdím dost často a je to jedna z nejnebezpečnějších silnic v tomhle státu. Dalnice zde měla stát už v roce 2006, kdy se dostavěl poslední kus dálnice u Chebu. Velmi mně zaráží, že Bavorsko diskutuje o přípojce R6 na německou A93 a u nás se o dostavbě směrem k Praze zatím ani pořádně nemluví. Asi ví Bavoři něco víc o Varském kraji, než úžasní zastupitelé v Praze.

0/0
30.7.2015 10:33

Z23d43e28n46e23k 56S94e89i62d20l 6164905650637

Já to vidím jinak, chyba se stala už na začátku. Vary nikdy neměly být krajským městem a bylo úplně zbytečné stavět rychlostní silnici mezi Chebem a Vary. Kdyby se tato silnice postavila z Chebu směrem na Bor u Tachova a napojila se na dálnici, tak by se většina dálkové dopravy stáhla tímto směrem. Já osobně jsem směrem na Prahu přes Vary nejel od doby co stojí dálnice D5. Je to rychlejší a bezpečnější.

0/0
31.7.2015 7:51

P70ř11e54m56y32s50l 22H36r87o41m59a94d18a 2804316438311

Karlovy Vary jsou druhé nejznámější město ČR. Ten Kraj, kde končí těžba nerostných surovin, má budoucnost jen v turistice. To potřebuje nutně dobrou dopravní obslužnost. Pochopte, že je to mnohem lepší investice státu, než platit Bakalovi miliardy na udržení umělých pracovních míst.

0/0
31.7.2015 9:34

J90a14r67d86a 43K86u80b46r 5896403403635

Kdyby.. kdyby. Už dávno mela byt tady dálnice. Vlastně o obce se na ni připravily. . Ale ta se zablokovala. Možná za 12 let prý :D

0/0
29.7.2015 19:13

J58a15r33o21s61l81a11v 27M37o62u10č61k86a 3557857858289

To je jak smrti 50ti letého muže zabrání jen okamžitá transplantace srdce. Podle pořadníku je možná cca za 9 měsíců

0/0
29.7.2015 16:35

T48o23m68á28š 87Z24e86m96a76n 3375238724195

Podle svědků řidičnepředjížděl, ale obýval se pro něco v autě - tedy neplatí plkání po "pirátech", ale spíše obecné nedávání pozor na silnici.

Nebo snad myslíte že někdo, kdo jede "na krev" má čas lovit něco v autě, otáčet se k tětem, volat mobilem a pod?

0/0
28.7.2015 22:03

A42n20t81o71n39í36n 36J83a55r97o29š 1251933384134

projížděl jsem dnes tímto místem 2x, naposledy v 17 hodin. Ani z jedné strany žádná značka není, tak nevím kde se berou tyto "ověřené" zprávy. Možná by si to měl někdo ověřit, než napíše takovou zprávu.

!!!

+1/0
28.7.2015 17:04

V15l10a87d11i94s28l50a26v 70N44o69h89e45j23l 7848547878531

Za 112 let možná.

0/0
28.7.2015 13:24

A27n30t89o79n24í26n 58J58a44r91o25š 1491133934844

a teď tu o Karkulce ...., před 20 lety jsem svým dětem při cestě do Prahy říkal: až budete velké, pojedete už z K.Varů do Prahy po dálnici. A skutečnost ???

+4/0
28.7.2015 13:01

J82a90r76d48a 21K77u90b90r 5926203373695

To mi říkal táta taky :D a ted jezdím porad po tomhle zmetku :D

0/0
29.7.2015 19:14

P45e89t69r 70D52a40n71i75e18l 22V35a84r71a51u45s 9824573106

Za 12 let? Tipnu si, že nebude.

0/0
28.7.2015 12:49

J30a41n 74S14l62o31v17í16k 3759757360388

Docela mne překvapilo, že v západních zemích, ale nově i třeba v Polsku, jsou nebezpečné hlavní silniční tahy uprostřed odděleny pevným svodidlem, aby se nedalo předjíždět. Tím se maximálně zabrání smrtelným nehodám při předjíždění. Člověk to zpočátku nechápe, třeba dvacet kilometrů v proudu aut a říká si, kde předjedu někoho pomalého, ale ono se nakonec jede mnohem lépe. Odpadá totiž takové to české lepení na zadek, vykukování jestli to stihnu nebo ne, nacpání se do mezery, takže ty za ním musí přibrzdit a pak se to celé kvůli jednomu blbcovi zase pomaloučku rozjíždí. Tam kde je to pevné svodilo každý ví, že si nijak nepomůže, takže se na nikoho nelepí, všichni jedou stejně jako ten vpředu, takže hezky plynule.

+3/−2
28.7.2015 12:45
Foto

J95i68ř86í 56B22a68b73i30n72s19k41ý 7287769708651

víte ono  dneska kdy navigace  je za pár korun  a ukazuje  zatáčky atd  daleko  dopředu je to už taky o něčem jiném  než v dobách  kdy zatáčka přišla nečekaně , jedu li někam kde  běžně  nejezdím  a neznám  to  mám na palubce  navigaci a stačí mrk  a vím  jaké zatáčky na mne čekají takže  plná  čára mi  bohatě stačí , pokud jedu lesem  nepotřebuji  zpomalovací značku ,zdravý  rozum  mi  řekně  že tam kdykoliv a kdekoliv můžu  čekat  prase  nebo  srnu takže uberu plyn  i bez  večných značek a odstup  si  nechávám  takový  abych   zastavil i bez toho že všechen náklad v autě přeložím na přední  sklo , naše republika je tak ohromná  že  z  Aše do Brna je rozdíl mezi  šílenou jízdou  brzda -plyn  a vegetem 80+-  je asi tak  jedno kafe  a jedna cigareta ,  stavby silnic   nemá  cenu komentovat  protože  pokud řeknou že to bude asi za 12 let   znamená to že to nebude  nikdy

+1/0
28.7.2015 12:18

M90a76r69t42i17n 42K92a89r94á93s40e37k 1488634469644

Jé oni řidiči ignorují značky snižující maximální rychlost? Asi už si proti nim vypěstovali imunitu. Snížením rychlosti se totiž už dlouho řeší všechny problémy na silnici. Někdo se bude týden motat ve struze? Dáme tam sedmdesátku! Je to ve městě? Dáme tam třicítku! přece se nemůže práce na silnici obejít bez omezení rychlosti. Značku "práce na silnici" a další ze skupiny upozorňujících značek už stejně nikdo nezná, protože všechny nahradila rychlostní omezení, takže by ani řidič ani nevěděl jak se zachovat. Navíc to není dostatečně alibistické, nechat na řidičovi, aby se zachoval adekvátně dopravní situaci. To tam dáme omezení rychlosti, aby nikdo nemohl říct že jsme něco zanedbali a jestli je to ve městě, tak tam ještě stoupne strážník s radarem, abysme něco vydělali.

Máme tolik krásných upozorňujících značek, které krom toho že upozorní že se něco děje před vámi na silnici, ať už trvale nebo momentálně, ještě navíc upozorní co se tam děje a dokonce dávají řidičům volnost v posouzení situace a zachování se odpovídajícím způsobem. Jenže opatření musí být represivní. Stejný řidič který má krom jiného povinnost předvídat a taky se na ni odkazují vždycky, když dojde k nehodě, na druhé straně určitě neví, co by měl dělat když nemusí předvídat, protože jej upozorní značka "nerovnost vozovky" , "zúžení" , "zatáčka", no prostě mu řekneme, že má jet čtyřicet a je jedno jestli jede v náklaďáku plném kamení, offroadu, nebo ve sportovním autě. Čtyřicítka bude pro tuto situaci ta správná rychlost a určitě nebude nikoho zbytečně omezovat. Protože kdyby někoho neustále zbytečně omezovala, vypěstoval by si imunitu vůči omezení rychlosti.

Jo a řidič dobytek bude dobytkem bez ohledu na druh značení. Ten omezuje jen slušné řidiče.

Jo a co se týče silnice na které se předjíždí v nebezpečných úsecích, pravidelně se vyskytující rozšíření, kde je možno předjet náklaďák, nebo lemrotika, je o mnoho lacinější, než čtyřproudovka a obvykle stačí na zchlazení snah, předjíždět nebezpečně.

+5/0
28.7.2015 12:08

P94a49v78e26l 65D97r25o38t76á19r 7363374219104

krásně popsáno. Vystihl jste ten problém naprosto přesně.

Říkejte řidičům značkami, CO JE ČEKÁ, a nechte na nich, aby přizpůsobili styl jízdy a rychlost té situaci.

Je nesmysl projíždět o půlnoci po liduprázdné dálnici 60kou, jenom proto, že mezi 7:00 a 15:30 by tam mohli být dělníci.

+3/0
28.7.2015 12:39

J56a37r91o64s26l38a16v 43K28r94á13l 6780905617808

O půlnoci budiž, ale když tam ti dělníci jsou, raději bych tu osmdesátku dodržoval. Je krajně nepříjemné, když ti při práci jezdí auta půl metru od zadku 120 a víc. Pořád máš strach, kdy to nějakej dobrák neukočíruje a převálcuje tě. Každej nemůže být manažer, někdo se holt živí rukama.

0/0
4.8.2015 20:55

P40a34v66e35l 54D45r77o96t54á10r 7923614409644

Jenže pro takové situace přece máme mnohem vhodnější značky. Například "práce na silnici" a "doporučená rychlost 80".

NAŘIZOVAT určitou rychlost je zvykem jen proto, aby to policajti mohli pokutovat.

Takže řidič pak paradoxně pořád švidrá na tachometr, místo toho, aby čuměl na cestu.

0/0
4.8.2015 21:03

J96a15r64o78s93l47a13v 45K83r46á17l 6570615307838

Většina řidičů kašle na omezenou rychlost. Myslíte, že někdo se bude řídit doporučenou rychlostí? Vy jste byl asi dlouho na slunci, pane...

0/0
4.8.2015 21:52

L22u85k16á62š 56B46r83a69n11d66e64j77s 2403475631321

Jistě, čtyřpruh je daleko nejbezpečnější varianta a KV kraj si jej zaslouží. Ale himlfix, proč zrovna R25,5/120?!? Tomu intenzity naprosto neodpovídají a je to opravdu vyhazování peněz, zejména nyní, kdy Němci potvrdili, že naším směrem opravdu povede pouze dvoupruh a nic lepšího se z jejich strany neplánuje ani výhledově. Celkem chápu, že se KV kraji nelíbila alternativa s paskvilní R21,5/100, ale proč se neuvažovalo alespoň o S24,5/100?  Jako je na "Hradubické".  Kdo tam jel, ví. Povolených by bylo 110 km/h, klid, pohoda, bezpečí... A ušetřeno pěkných pár miliard.  Jenže podobné vyhazování peněz se netýká jen r6. Zbytečně předimenzované stavby už v projekční fázi nás stojí mnohem víc, než pak často řešené předražení o pár milionů na km.. Tady bych začal!

0/−1
28.7.2015 12:04

J75a74n 77S30l88o47v10í95k 3249777930508

V SRN se původně mělo jednat o prodloužení A70, nyní je však naplánována čtyřpruhová 303n, která propojí naši R6 z Pomezí s dálnicí A9 u Stammbachu (hudba budoucnosti). Zpočátku se zřejmě opravdu bude stavět metodou polovičního profilu. S předimenzováním R6 neporadím, ale v hodně zvlněném terénu bývá širší profil i kvůli častým stoupáním. Samozřejmě, pokud by se jednalo jen o S, byly by parametry střídmější, ale pro delší dálkové trasy více než cca 50km nejsou tyto čtyřproudovky typu Hradubická vhodné a ani po Evropě je moc neuvidíte.

0/0
28.7.2015 12:28

L29u27k95á82š 57B23r41a23n85d97e82j28s 2233455621211

No, třeba na Slovensku si ponechali původní normu ČSN a nejrozšířenějším typem v současnosti stavěné RS je tam stará dobrá S22,5/100, resp. dokonce R22,5/120 s povolenou střotřicítkou(!). Vlastně skoro nic jiného ani nestaví, pokud už to není rovnou dálnice. Šířka jízdního pruhu u rychlostní komunikace by měla být minimálně 3,5 metru, což S 24,5 splňuje a její odstavný pruh má 2,5 metru, což je jako u R25,5, která se tam plánuje. Pak vše závisí na poloměrech zatáček a stupni stoupáni/klesání. Pokud by se limity dané normou nevyužili na 100%, pak by tam klidně mohla být i povolená 130. Úspora proti R25,5 by pak třeba nebyla tak výrazná, ale pořád by byla. A pokud se nepletu, je třeba dostavět necelých 80km, to od těch 50ti není zas tak daleko. Jinak na r6 by čistě dle i výhledových intenzitit stačila "vylepšená" S11,5, zhruba na úrovni bývalé R11,5/100 = důsledně mimo zastavěné území obcí (obchvaty), odbočovací a připojovací pruhy + stoupací pruhy, větší poloměry zatáček, menší stoupání/klesání, než u "klasické" S11,5. Jenže zase chápu, že jen čistě dle intenzit se stavět nedá a čtyřpruh je opravdu komfortem i bezpečností někde jinde.

0/0
28.7.2015 12:51

P39ř68e72m97y29s24l 40H81r82o10m93a73d85a 2194486788511

Tak ono by stačilo hlavně něco. Třeba jen opravit stávající silnici a krajnice. Stejně se ví, že se tam nebude nejméně deset let stavět, tak není možné nechat I/6 v takovém strašném stavu. Jen bude problém, že po dobu oprav, se bude muset celá I/6 zavřít pro nákladní dopravu. No a KV kraj těch variant moc nemá. Kamiony to asi budou muset objíždět přes Plzeň.

0/0
28.7.2015 12:42

M49a82r70e80k 30T26ů15m49a 4452778916592

12 let je daleko! Je potřeba začít jednat co nejdříve! Ze začátku by bylo dobré došlápnout si na řidiče, kteří to ignorují! A tam kde to je třeba tak klidně nahradit plnou čáru nějakou pevnou překážkou!

0/0
28.7.2015 11:46

P17a53v83e87l 66D54r15o95t31á15r 7863234989564

A že jsem tak smělý, chcete si došlapovat na řidiče, kteří ignorují CO??

- Že řidič nesmí zdržovat bezdůvodně pomalou jízdou?

- Že řidič se má chovat ohleduplně a nebránit v předjetí rychlejším vozidlům?

- Že řidič je povinen dodržovat bezpečný rozestup?

Protože jakkoliv souhlasím, že nebezpečné předjíždění je trestuhodné, není to zdaleka jediná prasárna, která se na silnicích děje. A kdyby na takhle široké cestě s takovou krajnicí zajel hlemejžď jednou stopou za tu krajní čáru, tak se z nebezpečného předjížděí rázem stává objíždění bezpečné a nikdo nemá problém. Kdyby lidi pochopili, že mít na rovné silnici, kde je povolená 90, na tachometru 85 je prostě zdržování (reálně jedou 80), tak taky nemusí být žádný problém.

+2/0
28.7.2015 12:43

J28o66s37e76f 59M14i76k79u95l78í50k 8574487556

tyhle čepičáře fakt nesnáším, kvůli takovým jsou ty bouračky. Mělo by být sto jako v D, ale chtělo by to, aby těch sto fakt jeli. Kolikrát jede 80 a za ním kolona 20 aut.

0/−1
29.7.2015 15:06

D92a78v77i62d 89Z33a92j49d88á97k 8525922720551

12 let,neni to malo?Nebo tohle je zatim optimisticka varianta?Dejte tam dalsi znacky.Tema se u nas preci vylepsuji a opravuji silnice.

0/0
28.7.2015 11:43

P21e43t95r 56H81a72r97i47p22r68a27s86a82d 36H57a15j46i19č 8163590124527

Možná by alespoň někomu pomohlo dát nohu z plynu, kdyby u značky omezení jízdy přidali varování, kde by pravidelně aktualizovali průměrný počet úmrtí na úseku za rok.

+1/−1
28.7.2015 11:38

D36a33v32i74d 63Z78a76j38d33á65k 8405302680611

Neverte tomu.

+1/0
28.7.2015 11:43

P82e93t75r 74N57e54s65v18a45d12b50a 2654915836609

A co kdyby raději lidi jezdili normálně???

+3/0
28.7.2015 11:37

R86o23m52a67n 17B72í34l16ý 5190285705837

Ta silnice je hrozná. V ten den jsem ten autobus pak viděl a ani se nedivím, že k něčemu došlo. Ano řidiči tu jsou hrozní, ale podívejte se na tu úzkou silnici. to je ostuda. Navíc na ní všichni jezdí 130 ;-O Kdyby byla širší (většinou se ve světě nešetří jako u nás) a policie na ní opravdu hlídala, tak se to nestalo. Ale včera jsem po té bouračce na ní jel a každý hňup se na mě lepí a následně jede min. 130Rv Chybu hledejme všude, v řidičích, v min. dopravy i polici RvRvRv

0/−1
28.7.2015 11:34

J44i60ř56í 61N66o95v31á52k 8424401129571

UŽ za 12 let???8-o

To takový Karlštejn postavili ve 14. století AŽ za 9 let!!

+1/0
28.7.2015 11:33

M85a27r87t29i34n 96K85ř92í77ž 9893772260777

Lepší silnice může pomoci, ale dokud budeme jezdit tak, jako nyní, o moc lepší to nebude. Chyba je vždy mezi volantem a sedadlem.

+3/−2
28.7.2015 11:24

D54a19n68i68e65l 38J83a81n73k83o 9559889980952

12 let čekat na širší silnici ?

Inu tomu se říká "produktivita" práce ....

+2/0
28.7.2015 11:19

D17a10n56i21e93l 80K88o84c14u80m 1217422769

žádný čtyřpruh takovým nehodám nezabrání, ani šestipruh by nezabránil. Jediné co to může omezit je zodpovědnost řidičů a trocha ukázněnosti. Když čas od času jedu z Varů na Prahu tak se nestačím divit co někteří provádějí za volantem. Předjíždění přes horizonty,plné čáry,odbočovací pruhy ...a tak by se dalo pokračovat do nekonečna. Za těch pár minut co tímhle chováním na tom krátkém úseku získají to nestojí přijít o život. Jezdím často dálky do Německa a tam jsou řidiči o poznání zkušenejší a ukázněnější i přesto,že tam mají novější vozový park,výkonější auta a neomezenou rychlost na dálnicích...je to jen v hlavě ;-)

+7/−3
28.7.2015 11:11

V15l53a81d39i83s65l51a22v 82N73o73h72e73j14l 7538137728451

naopak, ctyrpruh snizuje riziko samotne nehody az 5x.

+4/−3
28.7.2015 11:15

G97a89b40r69i89e31l15a 82K28o64b34l64í86ž54k95o16v75á 2291110269154

Chapete rozdil mezi slovy zabranit (tedy zcela se vyhnout) a snizit?

+1/−3
28.7.2015 11:39

M42a54r49t33i36n 82K47a29r76á44s80e40k 1458224529464

Ano, čtyřpruh zcela zabrání nehodám způsobeným předjížděním v nevhodném místě, protože oak nebudou existovat žádná nevhodná místa. Takže "takovým nehodám" zcela zabrání a celkově sníží nehodovost až 5x.

+2/0
28.7.2015 12:15

G44a63b60r34i10e46l85a 87K28o85b29l76í67ž37k34o11v56á 2401650449894

To "predjizdeni v nevhodnem miste" je jen vase konstrukce, to jste si to prilis zuzil. Nehodam pri predjizdeni samozrejme ctyrpruh nezabrani. 

Navic myslim, ze v tomhle pripade ani neslo o predjizdeni, ale najizdeni/pripojovani se na tu hlavni.

0/−2
28.7.2015 13:07

M46a63r48t66i62n 51K30a52r33á51s41e53k 1688414659504

Ano, předjíždění na nevhodném místě je moje konstrukce, protože předjíždění na vhodném místě nevedou k nehodám. Pro lepší výstižnost můžeme použít slovo "situace", namísto slova "místo". Nicméně čtyřpruh zabrání jak nehodám spojeným s předjížděním, protože je na to prostě dost času i místa, tak i skoro všem nehodám způsobeným připojování na hlavní silnici, protože bývá vybavený připojovacími pruhy, kde je dost prostoru na připojení. Jezdím po dálnicích už dvacet let a nikdy jsem neviděl vážnou nehodu u připojovacího pruhu.

Na druhou stranu vy jste si to zase příliš rozšířila, protože všichni reagujeme na větu "žádný čtyřpruh takovým nehodám nezabrání" což znamená, že pokud šlo, jak píšete, o připojování se na hlavní silnici, tak "takovým nehodám" také zcela zabrání, protože u připojovacích pruhu jsou to případně úplně jiné situace a nehody. A fakt je jich o mnoho míň, abysme se dostali zpět k tématu nastoleném na začátku vlákna, jestli má čtyřpruh smysl nebo ne, protože je bezpečnější.

A jsem přesvědčený, že toto byl i důvod napadení příspěvku pana Nohejla, který vyznívá tak, že je účinnější stavět víceproudé silnice, než učit řidiče jezdit slušně a se kterým tedy asi nesouhlasíte, když jste je napadla dost nesmyslně slovičkařením.

+1/0
28.7.2015 14:22

G91a14b94r68i61e14l49a 62K70o61b48l20í79ž83k15o56v17á 2551970989224

Predjizeni na vhodnem miste samozrejme take muze vest k nehodam, stejne jako najizdeni v pripojovacim pruhu. 

Rikejte si tomu klidne slovickareni, ale ja mam proste rada presne vyjadrovani.

0/0
28.7.2015 16:08

M66a46r94t64i44n 94K44a86r33á97s95e67k 1608644359694

Pokud máte ráda přesné vyjadřování, určitě uznáte že při předjíždění na více proudé silnici půjde v případě nehody především o nárazy zezadu, občas z boku ale určitě ne o střet protijedoucích aut (kde by se tam protijedoucí auto vzalo) , a u klasických křižovatek půjde o jiný druh nehod, než u mimoúrovňového křížení s připojovacími pruhy (kde by se tam vzalo auto přijíždějící kolmo ke směru jízdy), čili ani v jednom případě nejde o takové nehody jaká je zde popsaná. Tedy doufám chápete, že "takovým nehodám" to zabrání úplně. Prostě nebude místo, kde by se mohly stát.

0/0
28.7.2015 16:27

V75l38a41d23i84s94l11a12v 20N72o49h45e84j45l 7238437668381

a s nemcama na me nechodte, potkavam jich spoustu a ridej zcela srovnatelne, blinkry taky nevedi na co jsou, nejaka prednost je taky moc nezajima. snad jen ty odstupy si hlidaj vic , ale to jen proto ze jsou v nemecku vyrazne represe za to.

0/−1
28.7.2015 11:16

R34e67n10é 13R26u19m15l75e46n62a 5524515287283

Zvláštní,, že jsem teď strávil víkend v SRN a nezaznamenal jsem žádný přestupek řidičů ve smyslu překročení rychlosti, nedání blinkru, nikdo nejel jak neřízená střela...překročím hranice do rodné vlasti a kromě klasicky nekvalitních komunikací s chybějícími čarami, vyrvanými víky kanálů se musí jeden obrnit, protože všichni jezdí nepředvídatelně. To, že nás předjel idiot v Porsche ca. 250kmh rychlostí tam, kde my jeli 130, už byla jen taková perla. Asi zapomněl, že není v SRN, kde to je legální.

+1/−2
28.7.2015 11:40

V79l85a40d27i65s84l36a70v 45B91u54r71y54š97e11k 3863846622114

já byl po letech v Německu a hasil jsem si to od Rovadova do Lucemburska a docala mě překvapilo, jak nedodržijí předpisy, lepení na dálnici, překračování rychlosti, docela síla, to by si u nás troufl málokdo

0/0
28.7.2015 11:41

V32l40a67d69i71s21l31a17v 18N58o48h59e68j53l 7308657988151

jak snad? urcite jim zabrani ctyrpruh (drtive vetsine) a mel tam stat uz davno !

+1/−2
28.7.2015 11:11

H95e76l80e11n62a 32K18a58v54k64o17v74á 5596763880496

Ono tolik nezáleží na perspektivě čtyřpruhu jako na trvalé zodpovědnosti řidičů již v době současné.

+3/−2
28.7.2015 11:11

V95l87a21d26i67s15l44a76v 28N22o96h41e85j27l 7338417128811

to je nesmysl. chyby dela kazdy a ctyrpruh je naprosto zasadni v eliminaci velmi mnoha rizik.

+1/−2
28.7.2015 11:12

D88a85n30i30e77l 45J60a23n66k66o 9109439970702

je s podivem že v takových zemích jako je Německo, Rakousko, Swiss není zásadní problém s rychlostí a už vůbec ne s udělením pokuty (citelné) a absolutně je nemyslitelné nezaplatit pokutu.

Dokud podobné nebude i u nás budem číst další  a další nehody ....

0/−1
28.7.2015 11:22

K70r28i57s42t53i81a46n 89K41e13i82n49k35o75p72f 3365400746713

Blbost.

0/0
28.7.2015 12:37







Najdete na iDNES.cz