Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V polopřevodu uvázly na Karlovarsku tisíce aut. Už nesmí na silnice

V Karlovarském kraji zůstaly v evidenci tisíce vozidel, které nesmí na silnice. Řidiči, kteří jimi jezdili, si je na sebe nepřevedli. Jen na Karlovarsku evidují úředníci tolik nepoužitelných aut, že by vytvořila kolonu z Karlových Varů do Lokte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J53i28ř73í 98K25o26c18u20r14e91k 6165124665618

Ale půjde přihlásit. Se najde auto téhož typu, co jde do šrotu, a z něj se vezmou "papíry" a výrobní štítek. A s "novými" údaji se vyřídí převod toho auta, co likvidovat nechceme. A zlikviduje se auto, které zlikvidovat chceme, je totiž v horším technickém stavu.

+1/0
19.8.2015 18:39

J66i23n72d25ř20i97c52h 35Š70k91o25p24e70k 4875811920335

ale musíš vzít ty papíry dříve než auto půjde oficiálně ke šrotaci a vyřazení. Jinak jsou ti nanic:-)

0/0
20.8.2015 6:25

J60a10n 39D17l75o53u42h42ý 7804679410499

Pokud je auto/motorka dostatecne stara vetsinou pred rokem 1990, pak stacilo si do technicaku napsat cokoliv... a jit to zkusit prehlasit ;-) protoze pri spusteni centralniho registru se jaksi nepodarilo preklopit udaje o starych autech (rozumej auta se starym knizeckovym technicakem) a v registru tak o aute jsou akorat udaje vyrobce,znacka, VIN a nic vic ;-DRv

0/0
19.8.2015 15:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.