Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Aš se bojí ostudy. Nová trať přiveze Němce ke zpustlému nádraží

Aš tlačí České dráhy do oprav budovy hlavního nádraží. Nechce mít ostudu v souvislosti se zprovozněním trati, po které se do Německa vydal v roce 1951 takzvaný Vlak svobody. Zchátralá nádražní budova v Aši bude totiž to první, co cestující na české straně uvidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57a39n 20S70a55l29o47m31o68n 4529680261135

No, jak dlouho trvalo než došlo ke zbourání nádraží v Karlových Varech a to je turisticky důležité nádraží. Nějaké malé nádražíčko v Aši není pro SŽDC vůbec zajimavé :-).

+2/0
2.10.2015 13:51

J31o46s63e69f 21M87i74k62u43l77í10k 8364487396

Teďka samá sláva a stejně tu trať časem zavřou. To jako kdysi ve Vejprtech. Postavil se most, nádraží teda ta zřícenina se zbourala a vlaky stejně jezdí jen o víkendu a do Deutschlandu je to zrušeno, když s tím nikdo nejezdil, což je logické.

+2/0
2.10.2015 12:20

P54a91v52e18l 40K84h79a43i75l 2508189572958

Příští rok má opět jezdit.

0/−1
3.10.2015 16:46

J27o45s30e95f 24M16i22k31u66l37í33k 8154457896

No dobře Pavle, tak to jsem zvědav. Něco jsem četl, že existují nějaké rozhovory s DB, tak uvidíme :-)  Můžeme o tom pokecat na FB někdy :-) , JJ :-) , svět je malý co? Už víš?

0/0
4.10.2015 23:36

P83a93v94e42l 69K29h79a17i75l 2768109592848

Nevím, zřejmě máte na mysli syna. :-)

0/0
5.10.2015 7:47

F28r50a13n87t28i12š40e78k 45V96a56n14ě21k 1427274337347

Ať aspoň poznají hned jaká je v Česku realita, než tam mít Potěmkinovo nádraží.:-)

+6/0
2.10.2015 11:07

J25o83s34e49f 88V58o80l55f74í86k 4768465389533

Tak jednou čtu, že ČD žádná nádraží nemají, že vše je SŽDC a najednou ČD bude nějaké nádraží prodávat, co tedy je pravda?

+5/0
2.10.2015 9:22

J24i55n36d12ř25i34c45h 86Š42k58o15p58e96k 4855651170475

některá ještě ČD jsou.

Dle jakého klíče se to dělilo nevím, ale právě skutečnost, že část jich ještě vlastní ČD, brání získání dotací na jejich opravy

+2/0
2.10.2015 10:07

J89i52ř51í 83K74a60m78e61n53o17v 4723364532

ČD nevlastní nádraží (kolejiště a nástupiště), ale vlastní nádražní budovy a to je rozdíl.

0/0
5.10.2015 17:25
Foto

R12a98d68o12m83í96r 85M90i30k19e90s48k47a 3160403530322

Pro běžence to bude dobrý - Trať svobody.

+5/0
2.10.2015 9:21

A57l88e30š 68L97i47s11o76v39s79k74ý 9329638792382

Naopak, nechal bych to být, aby si němečtí cestující okamžitě mohli udělat obraz o celkovém stavu české společnosti nucené 40 let budovat nejspravedlivější a nejdokonalejší společenský řád na zemi.

+7/−5
2.10.2015 9:19

L23u16c14i13a59n 37P82a81p19a60z98i31a42n 5924367231725

Spíše si němečtí cestující uvědomí, jak se zde vládne 26 let, kdy je nemožné se vymlouvat na cosi před tím. Uvidí výhody české koruny, vysokých daní z  nízké ceny práce v plné parádě.

+4/0
2.10.2015 11:23

Z31d10e84n25e46k 33S42e10i31d11l 6164675160257

Myslím, že jste vedle jak ta jedle. Němci k nám jezdí už od 89, takže jsou tady jako doma. A jestli bude vlakem jezdit tolik cestujících z Německa jako ve vlaku z Plauen, tak to budou vyhozené peníze. Ale to je v Aši normální, že se cpou peníze do zbytečností a nedokáží vytvořit podmínky pro daleko důležitější věci, jako je třeba podpora lékařů. Holt Aš je Aš.

0/0
5.10.2015 13:00

J97a55r20o20s33l10a35v 49K71o29m16o48s59n46ý 6486791443454

Na to, že ze 110 cestujících, zůstalo v Německu pouhých 34 lidí, se dá směle hovořit o organizačním fiasku? Zůstat na západě nebylo bůhvíjaké hrdinství, ale porvat se s totalitou celých 40 let stojí za vyznamenání všech, kteří tu zůstali.

+6/−1
2.10.2015 9:16

L53u61k59á42š 79Š52m97a68h80e70l 2587164812744

Autobusy mezi nádražím Aš a Aš město, odkud jezdí vlaky na Hranice? To je zase nějaký šum, protože:

1) všechny vlaky, které jedou do stanice Hranice, jedou jak přes Aš, tak přes Aš město (a v obou stanicích pochopitelně zastavují), ani návrh na příští rok nepočítá s ničím jiným (jen některé vlaky v Aši uhnou na Hof, ale i ty budou mít přestup na Aš město).

2) ty vlaky na Hranice jezdí v počtu 1 ks tam a 1 ks zpátky, rovněž se nepočítá s navýšením...

+8/0
2.10.2015 8:55

M51a54r83i33a86n 82K25e88c71h94l59i22b94a40r 3840823629

To víte, jste na Křišťálové lupě.

+4/0
2.10.2015 8:57

J81o30s70e31f 61M62i47k22u40l66í35k 8414537786

a jezdí toho málo, protože tím nikdo nejezdí.

+1/0
2.10.2015 12:21

J23a23n 33S72a18l90o63m56o57n 4629370721865

A nikdo tím nejezdí protože to jezdí málo. Začarovaný kruh :-).

+2/0
2.10.2015 13:54

P46a29v40e13l 37P94í87p94a 1331605138297

nikdo s tím nejezdí páč jízdní rády sestavuje šílenec. Kupříkladu jeden vlak do Hranic jezdil tak že tam byl v 6:05 to mi povězte kdo by tí

m chtěl být  pár minut po šesté, zejména když se dělá od šesti.

+1/0
2.10.2015 16:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.