- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, jak dlouho trvalo než došlo ke zbourání nádraží v Karlových Varech a to je turisticky důležité nádraží. Nějaké malé nádražíčko v Aši není pro SŽDC vůbec zajimavé .
Teďka samá sláva a stejně tu trať časem zavřou. To jako kdysi ve Vejprtech. Postavil se most, nádraží teda ta zřícenina se zbourala a vlaky stejně jezdí jen o víkendu a do Deutschlandu je to zrušeno, když s tím nikdo nejezdil, což je logické.
Ať aspoň poznají hned jaká je v Česku realita, než tam mít Potěmkinovo nádraží.
Tak jednou čtu, že ČD žádná nádraží nemají, že vše je SŽDC a najednou ČD bude nějaké nádraží prodávat, co tedy je pravda?
některá ještě ČD jsou.
Dle jakého klíče se to dělilo nevím, ale právě skutečnost, že část jich ještě vlastní ČD, brání získání dotací na jejich opravy
Pro běžence to bude dobrý - Trať svobody.
Naopak, nechal bych to být, aby si němečtí cestující okamžitě mohli udělat obraz o celkovém stavu české společnosti nucené 40 let budovat nejspravedlivější a nejdokonalejší společenský řád na zemi.
Spíše si němečtí cestující uvědomí, jak se zde vládne 26 let, kdy je nemožné se vymlouvat na cosi před tím. Uvidí výhody české koruny, vysokých daní z nízké ceny práce v plné parádě.
Na to, že ze 110 cestujících, zůstalo v Německu pouhých 34 lidí, se dá směle hovořit o organizačním fiasku? Zůstat na západě nebylo bůhvíjaké hrdinství, ale porvat se s totalitou celých 40 let stojí za vyznamenání všech, kteří tu zůstali.
Autobusy mezi nádražím Aš a Aš město, odkud jezdí vlaky na Hranice? To je zase nějaký šum, protože:
1) všechny vlaky, které jedou do stanice Hranice, jedou jak přes Aš, tak přes Aš město (a v obou stanicích pochopitelně zastavují), ani návrh na příští rok nepočítá s ničím jiným (jen některé vlaky v Aši uhnou na Hof, ale i ty budou mít přestup na Aš město).
2) ty vlaky na Hranice jezdí v počtu 1 ks tam a 1 ks zpátky, rovněž se nepočítá s navýšením...
To víte, jste na Křišťálové lupě.