Diskuze

Aš se bojí ostudy. Nová trať přiveze Němce ke zpustlému nádraží

Aš tlačí České dráhy do oprav budovy hlavního nádraží. Nechce mít ostudu v souvislosti se zprovozněním trati, po které se do Německa vydal v roce 1951 takzvaný Vlak svobody. Zchátralá nádražní budova v Aši bude totiž to první, co cestující na české straně uvidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J48a55n 82S67a79l51o78m73o97n

2. 10. 2015 13:51

No, jak dlouho trvalo než došlo ke zbourání nádraží v Karlových Varech a to je turisticky důležité nádraží. Nějaké malé nádražíčko v Aši není pro SŽDC vůbec zajimavé :-).

2 0
možnosti

Teďka samá sláva a stejně tu trať časem zavřou. To jako kdysi ve Vejprtech. Postavil se most, nádraží teda ta zřícenina se zbourala a vlaky stejně jezdí jen o víkendu a do Deutschlandu je to zrušeno, když s tím nikdo nejezdil, což je logické.

2 0
možnosti

P54a82v44e88l 87K40h59a47i28l

3. 10. 2015 16:46

Příští rok má opět jezdit.

0 1
možnosti

Ať aspoň poznají hned jaká je v Česku realita, než tam mít Potěmkinovo nádraží.:-)

6 0
možnosti

Tak jednou čtu, že ČD žádná nádraží nemají, že vše je SŽDC a najednou ČD bude nějaké nádraží prodávat, co tedy je pravda?

5 0
možnosti

některá ještě ČD jsou.

Dle jakého klíče se to dělilo nevím, ale právě skutečnost, že část jich ještě vlastní ČD, brání získání dotací na jejich opravy

2 0
možnosti
Foto

Pro běžence to bude dobrý - Trať svobody.

5 0
možnosti

Naopak, nechal bych to být, aby si němečtí cestující okamžitě mohli udělat obraz o celkovém stavu české společnosti nucené 40 let budovat nejspravedlivější a nejdokonalejší společenský řád na zemi.

7 5
možnosti

Spíše si němečtí cestující uvědomí, jak se zde vládne 26 let, kdy je nemožné se vymlouvat na cosi před tím. Uvidí výhody české koruny, vysokých daní z  nízké ceny práce v plné parádě.

4 0
možnosti

Na to, že ze 110 cestujících, zůstalo v Německu pouhých 34 lidí, se dá směle hovořit o organizačním fiasku? Zůstat na západě nebylo bůhvíjaké hrdinství, ale porvat se s totalitou celých 40 let stojí za vyznamenání všech, kteří tu zůstali.

6 1
možnosti

Autobusy mezi nádražím Aš a Aš město, odkud jezdí vlaky na Hranice? To je zase nějaký šum, protože:

1) všechny vlaky, které jedou do stanice Hranice, jedou jak přes Aš, tak přes Aš město (a v obou stanicích pochopitelně zastavují), ani návrh na příští rok nepočítá s ničím jiným (jen některé vlaky v Aši uhnou na Hof, ale i ty budou mít přestup na Aš město).

2) ty vlaky na Hranice jezdí v počtu 1 ks tam a 1 ks zpátky, rovněž se nepočítá s navýšením...

8 0
možnosti

To víte, jste na Křišťálové lupě.

4 0
možnosti