Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zprovoznění trati do Selbu budí obavy, zda bude dost cestujících

S velkou slávou se na 13. prosince chystá opětovné zprovoznění roky uzavřené trati z Aše do německého Selbu. Nové vlaky však ještě ani nevyjely, a už se objevují první hlasy, že obnovení železničního spojení mezi oběma městy nebude takové terno, jak si mnozí mysleli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T41e82o16d65o37r 55N68ě31m79e86c 9230120167

Nechci ten projekt nijak shazovat, ale taky s emi to moc nezdá...

Když si to shrneme, tak 450 mil. Kč stálo to, aby motoráky mohly jezdit z předměstí nepříliš velkého Selbu na předměstí rovněž nijak velké Aše (ano, i tam je to z centra na nádraží docela z ruky). Další miliony bude stát provoz těchto vlaků. A pro spojení Chebu a Hofu by snad bylo lepší jet přes Marktredwitz, kde je komfortnější trať, ne?

0/0
1.12.2015 14:19

M24i81r47o91s16l53a93v 45G49r13o32s89s72m12a87n38n 8212669284

Doufám, že si autor článku ani chvíli nemyslel, že si na sebe regionální vlaky vydělají jen jízdenkami, když navíc musí zaplatit za použití koleji. Veřejná doprava, zvláště pak regionální, je v celé zemi i světadíle podporována z veřejných rozpočtů. Podobný objev jako zde lze učinit na většině vlakových i autobusových linek.

0/0
1.12.2015 0:21

P78e21t25r 19M51a84t52o52u67š13e12k 2939326951

A jejda jejda, tady někdo dělá něco tak trochu jinak, než by se to mělo dělat. Pokud bych byl soukromý subjekt, tak si nejdříve spočítám, jestli má moje investice vůbec nějaký smysl, a pak bych se teprve pustil do díla. Buď smysl finanční nebo alespoň morální. Od začátku je jasné, že finančně je to jasný průšvih. Morální? Komu to vlastně prospěje? Těm pár jedincům, kteří pojedou na výlet vlakem? Ale i ti si rychle spočítají, že plné osobní auto je nejen levnější, ale také výrazně pohodlnější. Ale politik a úředník je jiný pán, toho ty peníze nebolí. Ten potřebuje jen politické body a smysl pro svoje jinak naprosto zbytečné pracovní místo. A už vidím při slavnostním otevírání ty rozesmáté obličeje politiků a vzájemné plácání po zádech jak chytře využili zase nějaké nesmyslné dotace z EU.

Hoši z Krajského úřadu a z EU - tohle se Vám ale opravdu vůbec nepovedlo.

+1/0
30.11.2015 16:34

J42a59n 52Č48e15k51a84l 7839395914794

Ty hlasy se neozývají až teď, ty se ozývají celou dobu, stačí se podívat na mapu, kolika obyvatel se asi tak může ta trať týkat, tuplem když nebude přímé spojení do Selbu ale jen na předměstí...

+2/0
30.11.2015 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.