Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stát zaplatí nezaměstnaným cestu do práce. Ti se ale zatím nehrnou

Situace na trhu práce nahrává tomu, aby lidé začali za výdělkem dojíždět. Lidem bez práce se ale do cestování zatím nechce, i když na něj mohou získat až několikatisícový státní příspěvek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K74a30r44e76l 35P16o93k92o28r58n42ý 7139797843782

Stát zaplatí nezaměstnaným bezplatné upečení holubů a dopravu do úst zdarma. Ti ale požadují ke každému holubovi litr piva ;-D

+1/0
4.5.2016 10:47
Foto

M40a42r96i97a32n 63V69e30l60a85s 1128357780384

Vůbec nechápu, proč musíme ze svých daní dotovat soukromé podnikání. Pokud chce zaměstnavatel zaměstnance musí je nejdříve adekvátně zaplatit. A mzda ve výši 13 - 16 tisíc je té Německé prostě nekonkurence schopná.Jenže to by Německé matky těch údajně českých podniků přišly o zisk.

0/−1
4.5.2016 10:41
Foto

H62a17n42k71a 94T86o22u67f52a40r66o94v30á 6827319817823

Pobírači dávek, ač málo vzdělaní, si umí velice dobře spočítat, že příplatek na cestu do práce by "projezdili", o ostatní dávky by přišli a museli by pracovat. Neměli by tím pádem čas na radování se ze života. Kdyby byla výše dávek vypočítávána úměrně k počtu odpracovaných let, pobíračů by razantně ubylo.

+2/0
4.5.2016 10:37
Foto

M43a32r54i92a76n 67V20e23l30a20s 1598247260484

Přiznání příspěvku je ovšem vázáno ještě na jednu podmínku: „Zaměstnavatel musí uzavřít se zaměstnancem smlouvu na dobu neurčitou, případně na dobu určitou delší než 12 měsíců. A to je ten skutečný problém. Dostat smlouvu na dobu delší než 12 měsíců je dnes malý zázrak. Nejčastějším úvazkem totiž je DPP. Důvod je prostý, Limit 300 hodin ročně lze snadno obejít, pokud zaměstnavatel nemá povinost vést odpracované hodiny. Navíc do 10 000 nemusí odvádět ani povinné odvody.

+1/0
4.5.2016 10:37
Foto

L13a67d23i89s95l34a70v 18S88t90r28n73a54d 7674651674488

Po delší době na ÚP jsem před dvěma lety sehnal práci 35 km od svého bydliště. Měsíčně projezdím cca 1200 km. Proč by mi stát nemohl přispívat na dopravu, např snížením DAPFO? Nemám manažerský plat aby mně dojíždění finančně nebolelo. Bylo by to řešení?

0/−1
4.5.2016 10:31

J46i39n14d28ř91i56c82h 68Š40k73o60p80e66k 4115181380235

mnohem lepší je fixní příspěvek než dělat slevy z daně (v %), protože sleva ve výši X% z 20 000 a z 10 000 je naprosto jiná, ale náklady jsou stejné

0/0
4.5.2016 10:33
Foto

L27a91d62i68s40l84a57v 71S23t64r11n58a92d 7654551634518

Klidně.

0/0
4.5.2016 10:37

P20e76t85r 44N83i75v66n16i36c93k96ý 3562174345267

Hlavní problém je, že stát ochotně a slušně živí i ty, co nechtějí pracovat, ať už penězi z pracáku, nebo ze sociálky.

+5/0
4.5.2016 9:16
Foto

M65a25r53i48a75n 85V76e98l28a70s 1308427280674

Živí? Z těch co jsou na úp nedobrovolně neznám ani jednoho, kdo by mohl říct, že ho tyhle příspěvky uživí. Přežít možná. Uživit se ani náhodou.

0/0
4.5.2016 10:39

R80e79n94é 35R12u58m96. 3607375825179

Nedobrovolně ? To je je jako někdo dovlekl s pistolí v zádech do úřadu práce a předal pracovnici ?

0/0
4.5.2016 11:52

R85o12m33a57n 62S73t66o57n75e42k 1379493119251

Ze socialky se neda vyžit

0/0
4.5.2016 12:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.