Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Projektant: Vary se musí vyvíjet. Pokud ustrnou, hrozí jim zánik

Až bude mít krajské město toužebně očekávaný územní plán, bude pod ním podepsaný také Petr Bursík. Projektant, který se nebrání moderním stavbám, neodsuzuje podobu současné Vřídelní kolonády a věří, že Karlovy Vary budou mít jednou přes 60 tisíc obyvatel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K86a91m94i70l 81H34r56o59n 4134452661363

Vážená paní redaktorko,

nevím, zda se jedná o PR článek pana Bursíka, který si u Vás objednal nebo o Vaše profesní pochybení. Nazýváte zde, pana Ing.Bursíka, architektem. Pokud byste si však prověřila komoru architektů https://www.cka.cz/cs/svet-architektury/seznam-architektu, nikde zde pan Ing.Bursík uveden není. Začína-li tedy tento článek nepravdou, těžko se pak věří dalšímu obsahu. Ale třeba je ten křišťál opravu křišťálově čistý :-). S úctou Kamil Hron

0/0
30.5.2016 11:24
Foto

M28i23l95o39s96l36a51v 86Z50í28t83k89a 8580804367780

Terminál středobodem města? To myslí ten ODSunutý z prostoru dolního nádraží? Poslední varianta s odsunem zastávky vlaků pod tržnici s JEDNOU kolejí zajistí ukončení vlaků od Nejdku na horním nádraží a tím další zhoršení dopravní obslužnosti regionu - což je karlovarskému magistrátu evidentně jedno. A je zcela zřejmé, že do prostoru Varšavská - tržnice se nemůže vejít městská a příměstská doprava - pokud průjezdný model autobusů - tak se samozřejmě vejdou, ale budou muset jezdit parkovat někam jinam - nárůst nákladů pro kraj, nárůst dopravní zátěže, která je už nyní obrovská....

0/0
30.5.2016 9:34

T16o37m32a37s 82L54h31o53t22k62a 5489298380

Architekt bez praxe v oboru. V politice ji těžko mohl získat. V té varské politice se nic dobrého naučit nemohl. To bude vývoj ;(

+2/0
28.5.2016 20:58

R14e44n52é 28R16u79m96. 3377985595749

O myslím pracovně činný mimo zastupitelstvo je, to si můžete lehce dohledat. Teď bez toho, že bych to vztahoval na jeho osobu: Někdy mám pocit, že "kvalitní" architektuře rozumí pouze úzká skupina architektů, zbytek je lehce perplex nad tou zhovadilostí, zatímco si autor s kolegy bohatýrsky třese pravicemi nad nějakým dotovaným šílenstvím, pod které nemůžete za bouřky např. - viz. chebský terminál.

On obhajuje stávající stavbu Vřídelní kolonády, ale co naplat, i kdyby měl pravdu a byla to kvalitní architektura, naprosté většině lidí se prostě nelíbí a v tomto kontextu se to vymyká jeho vroucnému přání rozvoje Karlových Varů. Ta většina sem právě jezdí za něčím, co považuje za hezké, byť je odborný názor kolikrát diametrálně odlišný. Masy mají vkus buď někde jinde, nebo není chyba v nich a pak platí mé druhé souvětí shora.

0/0
29.5.2016 13:12

M90i92c14h45a73l 20M80a33t52o30u79š96e18k 1436983446673

Budou se bourat.

0/0
28.5.2016 17:57

J74i85ř84í 72K13l66i22m23e48š 9461391734569

Stačí mi přečíst si nadpis a jsem nakrknutej;-€

+2/0
28.5.2016 16:24

J80i77ř37í 72K61l90i61m26e18š 9481521674949

Vyvíjet se mohou jak chtějí, ale pokud nebude pořádná silnice do Prahy, tak je to úplně jedno;-O, ta cesta je strašná a kdo po ní asi tak chce jezdit.......Rv

+3/0
28.5.2016 16:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.