Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Karlovarský kraj brzdí v rozvoji chybějící dálnice, shodli se odborníci

Nedokončená dálnice D6 je hlavní brzdou rozvoje Karlovarského kraje. Tento názor zastávali prakticky všichni účastníci středeční akce Karlovarský kraj – místo k žití, místo k podnikání, která se uskutečnila v karlovarském Grandhotelu Ambassador – Národní dům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

C93y19r72i19l 78P28a78v34e55l47k34a 4456702288565

Jéžiš to objevili Ameriku! Tohle se tlouklo už před téměř 20 lety poslancům ODS, později senátorovi Kulhánkovi (otci dnešního primátora) do hlavy pořád.

A karlovarští politici nebyli absolutně schopní za téměř čtvrstoletí s tím hnout. Vary potřebují dálnici jako sůl. Je to velká ostuda!

+2/−1
1.7.2016 1:55
Foto

M33i36l20o44s86l18a17v 50Z52í49t72k39a 8230634857980

Tachovsko má dálnici do SRN, do Plzně i Prahy a moc to zaměstnanosti nepomohlo. Že za všechno může neexistence dálnice je schovávání neschopnosti politiků řešit věci komplexně. Co brání podpořit třeba přímé vlakové spoje Norimberk - Karlovy Vary, kam by moderní motorové naklápěcí jednotky mohli zajíždět až do centra na dolní nádraží. Ale Karlovy Vary se ho chystají zrušit jako další ústupek developerům pro výstavbu zbytečně monstrózních budov. Spolu s dalším projektem rozdělení terminálů autobusové dopravy na oba břehy řeky dosáhnou jen zvýšení provozu osobních aut v centru. Výstavba průmyslových zón na orné půdě misto využití ploch v bývalých průmyslových areálech vzdaluje pracovní příležitosti od místa bydliště atd. Spolu s bující korupcí to jsou vlivy, které mladé produktivní lidi z kraje odhání. Ale je to přece snadné vymlouvat se na dálnici

+2/−1
30.6.2016 21:42

P94e86t89r 90M90a58t85o90u78š15e37k 2639216721

Jak si představujete, že by rychlovlaky z Norimberku jezdili na dolní nádraží? Z horňáku by jeli dvacítkou na dolňák, tam by vystoupilo 5 - 10 lidí a pak by vlak dvacítkou zase vycouval na horňák? Mezitím by 20x zahoukal (i v noci) a lidem na Čerťáku by celou tu dobu drnčeli okna. To co by ten rychlovlak uspořil za celou trasu by 4x promrhal kvůli téhle pitomosti? A celá tahle cesta (700 m vzdušnou čarou) by stála více než kdyby těch 10 lidí jelo taxíkem.

Už jste nám tady mnohokrát ukázal, že bojujete za vlaky, ale proboha bojujte s rozumem. Ty budovy místo dolního nádraží město pro svůj rozvoj potřebuje 100x víc, než dolní nádraží, které již naprosto ztratilo svůj význam.

A to rozdělení terminálu podle nového návrhu Oty Řezanky je to nejlepší, co by pro dopravu v K. Varech mohlo vzniknout.

+1/−1
1.7.2016 9:08
Foto

M11i15l48o48s19l27a20v 49Z98í53t52k65a 8330464487140

O žádných rychlovlacich nebyla řeč, motorový vůz s naklápěním, hlučnost na úrovni souprav Shark (tedy výrazně nižší než motorové vozy řady 810 ). Rychlost mezi dolním a horním nádražím je minimálně dvojnásobná než uvádíte a na trase vlak houká 1x pred vjezdem do tunelu. Takze váš příspěvek je trochu mimo mísu. Zkuste lepší argumenty , zatím jste mne nepřesvědčil

0/0
1.7.2016 11:24

P25e48t55r 51M46a54t79o36u96š47e44k 2409396581

Nemusím dávat žádné další argumenty, to co jsem napsal je holá realita.

0/0
1.7.2016 14:46

Z53d94e76n50e43k 33S89e14i45d75l 6594945430477

Bože už zase začínají s těma plkama. Kdyby bývali propojili Karlovarský kraj na plzeňskou dálnici, tak to mohlo už dávno fungovat. Jenomže to by ti karlovarští nabobové by si museli přiznat, že Karlovy Vary nejsou tím nejdůležitějším městem v kraji.

+3/0
30.6.2016 18:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.