- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a proč ty peníze raději neinvestovat do řešení, které by ten přístup umožnilo?já neznám místní poměry, ale obejít některá nádraží bývá často zacházka i na 10-20 minut a jak se asi má zaatraktivnit veřejná doprava, když člověk pak na a z vlaku si musí udělat výlet na půl hodiny místo třeba 10ti minut?
beru zpátky sem si to celý nepřečetl a on tam je podchod..
4m vysoká zeď a na ní skleněné střepy - to by snad mohlo někoho zastavit. Ale stejně by byla brzo rozbouraná.
Pokud tam bude jenom plot, vydrží tak asi měsíc - a to hodně nadsazuji.
žiletkový ostnatý drát. nic jihého asi lidi nezastaví
Nechal bych to tak jak to je. Přirozený výběr...
V Praze si lidé také přes hlavní nádraží zkracují cestu přes koleje ze 7 nástupiště směrem na Žižkov a opačně. MČ Praha 1, 2, 3 však chtějí najít řešení a postavit chodbu (vestibul). Skrz hlavní nádraží má vést trasa metra D. Uvidíme jak bude chtít vylepšit Praha lepší spojení. K Muzeu má vést lávka.
Před pár lety tady byla betonová loby...všude se lil beton...dneska je tady plotová loby, všude se budou stavět ploty.....