Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Aut prudce přibývá, nová parkoviště ale v kraji rostou pomalu

V Karlových Varech a v Sokolově přibylo za deset let téměř 60 tisíc registrovaných vozidel. Ulice jsou tak ucpané parkujícími auty a řidiči krouží v okolí svého domu při marné snaze najít aspoň jedno volné místo k stání. Města nestíhají budovat nová parkoviště.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M57i28l88o31s27l95a65v 58Z61í98t89k89a 8360174817540

Místo budování parkovacích domů posílit veřejnou dopravu.

0/−1
24.8.2016 16:04
Foto

B93r13o44n31i30s36l15a61v 35G92a71b92r28y40š 2212649261

Tezko. Na Pardubicku uz na to rezignovali a dal skrtaji spoje.

0/0
24.8.2016 20:47

D27u97š59a51n 82M76a83t62o42u75š71e71k 7553440460405

Nesmysl ,žádná veřejná doprava nebude nikdy dostatečně efektivní a navíc bude DRAHÁ...

0/0
26.8.2016 13:20

P84a50v76e46l 61Ř31a37p91e83k 7682906139935

Města budují parkoviště pro soukromé užití? Hej, já zase chci zadarmo prostor pro můj montovaný zahradní domek, mám na něj také právo? Taky jsem nakoupil hromadu krámů a doma mi padají na hlavu, kde můžu požádat o sklad zdarma? Výhledově si chci koupit helikoptéru a jachtu, dostanu od města hangár a vodní plochu?

Tohle by snad měl být zločin. Pokud něco nemám kde skladovat, tak si buď zakoupím či pronajmu místo, nebo si to nekupuji. Tak to chodí s veškerým soukromým majetkem, nechápu, proč by auta měla být výjimkou. Tenhle automobilový socialismus nás úplně zničí. Z měst se stala hnusná odkladiště zevlujícího plechu. Co je zdarma, to je logicky zneužíváno.

Města by neměla stavět žádná parkoviště, stávající plochy zprivatizovat a po přechodné období registraci vozidla umožnit jen tomu, kdo prokáže, že jej má kde parkovat. Masový automobilismus v dnešní podobě je ostuda této civilizace a slepá vývojová větev v dopravě.

+2/0
24.8.2016 11:33

D64u42š67a77n 35M20a89t82o94u51š30e67k 7463660930395

Problém je mnohdy v tom že právě ani koupit nebo pronajmout parkovací plochu nelze.

Ono totiž typické panelové sídliště-půl sokolova,či naopak historická jádra měst nejsou koncipovaná na parkování automobilů.

V moderní zástavbě je již pamatováno na dostatečné parkovací plochy,za soudruhů ale na to bylo dlabáno,neb automobil byl drahé a v podstatě luxusní zboží,které každá rodina nevlastnila a za středověku zas auta neexistovakla,takže historická jádra měst jsou an tom ejště hůře.

Samozřejmě že teoreticky to městu může být celkem jedno co lidé s auty udělají, problém je v tom, že nedostatek míst k parkování nikoho od koupě automobilu neodradí,protože automobil je dnes věc takřka nezbytná,snad s vyjímkou 2 měst v republice a pokud stát nějakým způsobem vybírá daně z novodobých koní,a to ne malé,brutáním způsobem omezuje jejich držbu a provoz, je právem občana chtít něco na oplátku.

0/−1
24.8.2016 13:17

P88a63v46e36l 56Ř87a55p70e86k 7782646769315

Já jenom nechápu, proč tak urputně trváte na modelu, který, jak vidíte, uspokojivě nefunguje.

0/0
24.8.2016 15:15

D59u98š17a91n 59M48a20t39o13u77š19e35k 7493120550345

Protože zatím neexistuje jiná, opravdu schůdná alternativa

nesmysly typu návrat k povozům,či veřejná hromadná doprava se odmítám vyjadřovat

0/0
26.8.2016 13:06
Foto

B26r93o83n70i96s53l78a37v 65G67a17b54r22y17š 2472419341

Automobil neni nezbytna vec. Pokud nekdo automobil potrebuje k vykonani povolani, tak budiz. Ale pokud jej ma jen kvuli vyssimu spolecenskemu statusu, tak je to nesmysl.

0/0
24.8.2016 20:46

D15u72š91a31n 59M53a17t55o28u59š59e68k 7263310470535

Nezbytná sice ne,nezbytně ale nepotřebujete 6 měsíců v roce obuv,nezbytně nepotřebujete 90% věcí které přesto používáte,nezbytně nepotřebujete kino ani koncerty,přesto je město dotuje..

Nezbytně nepotřebujeme cyklostezky přesto se staví,nezbytně nepotřebujete parky a městskou zeleň,proč platím ze svých daní udržování parků,když tam nechodím, neb mám vlastní pozemek se zahradou.

A koneckonců mobil ani počítač taktéž nezbytně nepotřebujte,pokud jej nepoužíváte k práci.

Stejně jako počítač tak automobil vám dává určitou míru svobody,možnost pohybovat se kamkoliv a kdykoliv,byť jak opakuji je toto právio velmi přísně regulováno a velmi drsně zpoplatněno....

Mimochodem pořiďte si rodinu a mluvte o nepotřebnosti a naprosté zbytečnosti automobilu...

0/0
26.8.2016 13:12
Foto

B24r62o61n70i91s60l61a54v 37G64a92b80r12y83š 2902699701

Když si myslíte, že se v kolonách cítíte svobodně, proč ne. :-) Já taky platím ze svých daní dálnice a v životě jsem po nich jel dvakrát. A garantuju Vám, že s autem se kamkoliv nedostanete.

Rodina se zakládá, ne "pořizuje". Pořídit si můžete pračku, ale u rodiny nebo dítěte je to dost hloupý výraz. Kdybyste žil na vsi, kde je VHOD dost na kočku, tak to pochopím. Ale ve městě nebo poblíž něj? Zbytečnost. Když si myslíte, že se na současnou infrastrukturu vejde víc aut než nyní, pak Vás v tom mylném dojmu nechám. Ostatně Vy ztrácíte čas v autě, já ne. :-)

0/0
26.8.2016 13:28

D92u25š95a81n 42M94a43t40o62u51š34e29k 7763960500855

Nechám vás přitom že cestováním skrz hromadnou dopravu ušetříte,stejně tak jako že na zápas svých dětí pojedet autobusem 3 hodiny předtím protože do Skalné se ze Sokolova dostanete raz dva a zpět pomastíte další 2,pokud nezůstanete trčet do rána.

Jo pěšky to jde taky.

Ale auto je zbytečnost a na dálnicích kterých tu na okrese máme habaděj - 0 ,trávím v kolonách hodiny času.

Jak jsme psal výše ano všichni žijeme v Praze a nikdo nepotřebujeme bydlet žít nikde jinde.Pardon aby se nám neurazili Brňáci,ano tam by to asi taky šlo-možná ještě Ostrava....

Ano vy platíte na dálnice,já platím na cyklostezky a parky,problémem je to že já platím spotřební daně z phm a celkové výplané vybrané skrze tyto daně dosahuje částky cca 150giga ročně,aneb automobilisté si své náklady zaplatí bohatě a ještě zbyde i na ty cyklostezky..

Ti kteří daně z phm neplatí sice podporují veřejnou dopravu ,nicméně zrovna v práglu je to černá díra,neefektivní moloch, který nedokáže nejenže hospodařit za jízdné,ale ještě tahá peníze z daní-dotace.

Automobilisty nikdo nedotuje..

Veřejná hromadná doprava je neefektivní a drahá a smysl má pouze a jen v městských aglomeracích.

Lokální vlakové tratě jsou zoufale drahé a rušeny po desítkách neb Náklady na jejich provoz včetně dotací přeshují únosnou mez,do toho hospodažení čd a je vyděláno

Jo a a zakládá se třeba i chov králíků,na tom jaké použijete sloveso nesejde ..zakládat děti dost dobře nejde,to mi čeština nedovolí a sociálka asi taky ne...slovíčkaření

0/0
26.8.2016 15:11
Foto

B91r83o79n63i23s22l39a75v 32G88a23b73r26y74š 2682979551

Tak na jednu stranu si libujete ve svobodě, na druhou stranu si stěžujete. ;-D

Jediný, kdo je tady ze současného stavu naštvaný, jste Vy. ;-) Ona ta svoboda v autě něco stojí. Divné je, že nebrečíte kvůli tomu, kolik Vás ten pekáč stál.

0/0
26.8.2016 16:03

D37u32š57a42n 30M65a36t61o96u20š29e18k 7863950400265

Nebrečím,znáte pojem mezní užitek?

Já si nestěžuji,já jen poukazuji že parkoviště by města či stát stavět měl,pokud vybírá nemalé výpalné,viz diskuze nahoře a že když stát či obce dokáží utrácet za předražené - mnohdy jen pro dotace a korupci udělané veřejné zakázky, je jejich v podstatě "povinností" dát také něco do mobility svých obyvatel.

Ostatně právě mobilita v regionu snižuje nězaměstnanost...

Argument byl o tom že i já platím za něco co takřka nevyužívám,porot i zapřisáhlý odpůrce automobilu může platit za něco co nepouživá,ale zopakuji automobilisté si své zaplatí a to bohatě a ještě zbyde na rozkrádačky,pardon dětská hřiště ,multifunkční haly ,cyklostezky a jiné zvelebovací akce...

0/0
29.8.2016 10:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.