- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud dobře vidím, tak na obrázku, jak má terminál vypadat jsou stání pro autobusy navrhována klínovitě, takže by autobusy při výjezdu ze stání musely couvat. Což podle nějakých stavebních i dopravních předpisů je přímo zakázáno a všechna nová i přestavovaná autobusová nádraží a terminály takto koncipovaná nesmějí být! Zaráží mě, že projektanti zřejmě neznají předpisy, které by měli ve svých projektech dodržovat a navíc se ani s žádným dopravním odborníkem neporadili, jestli je jejich návrh v pořádku a neodporuje předpisům.
Pořád nechápu, proč nemůže stát na Dolňáku. Centru města by se ulevilo a investoři monstrprojektu na bývalém depu by měli být spokojeni, protože by měli neustálý přísun lidí. Je tam dostatek místa jak pro vlaky, tak pro autobusy. Fakt by mě zajímalo, kdo a proč má takový zájem, aby to stálo zrovna u Tržnice?
Vedení města by jako úplně první otázku mělo vysvětlit, proč bylo zadání omezeno na prostor MIMO stávající dolní nádraží. Kdo tak rozhodl, kdy se to projednalo v orgánech města.
Úplně nerozumím druhé části věty "Reagujeme tak na vysokou poptávku jak ze strany obyvatel, tak zastupitelů města "
Zastupitelé již možnost měli a na prezentaci jich dorazila přesně pětina. Zřejmě někteří se začli zajímat, až když viděli že to zajímá veřejnost a mohli by získat nějaké body.....