Diskuze

Naděje, že se řidiči svezou zadarmo po D6 kolem Sokolova, žije

Možnost, že by byla část dálnice D6 kolem Sokolova vyjmuta ze sítě placených úseků, se zatím stále vzdaluje. Při páteční návštěvě Karlovarského kraje to naznačil ministr dopravy Dan Ťok (ANO). Úsek totiž podle jeho slov úplně neodpovídá kritériím nastaveným ministerstvem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Letošní volby do krajskéhozastupitelstva jsou dle sdělovacích prostředků ve znamení souboje tří hejtmanů- bývalých hejtmanů Pavla a Novotného a hejtmana současného - Havla. V krajskémměřítku nikdy není tak důležité, za jakou politickou stranu či uskupení hejtmanivystupují, ale to, jakou stopu po sobě v kraji zanechali.

Hlavním tématem letošníchvoleb je jednoznačně doprava, zejména dostavba dálnice č. 6, tedy D6 z Prahy doChebu. Tato dálnice se začala budovat ještě před vznikem krajských samospráv vroce 2000 a bude se stavět ještě asi 10 let, ale vzhledem k jejímu významu prorozvoj našeho regionu vždy byla a měla by nadále být předmětem zájmu zástupcůKarlovarského kraje. Srovnáme-li "stopy", které jednotliví hejtmani vtéto věci zanechali, zjistíme který z nich se o D6 nejvíce zasloužil.

JUDr. Josef Pavel (hejtman v l. 2000 - 2004 a 2004 -2008)

1. Úsek stavby I/6"Průtah Karlovými Vary": délka úseku 4 100 m, realizace v září 2004;uvedení do provozu - říjen 2007.

2. Úsek dálnice Praha - Pavlov:priorita tří hejtmanů- Středočeského, Ústeckého i Karlovarského kraje; délkatrasy 10 430 m, realizace březen 2005, uvedeno do provozu v prosinci 2008.

3. Úsek Tisová - Kamenný Dvůr:délka trasy 7 540 m, realizace srpen 2006; do provozu v červnu 2010. 4. Úsek Nové Sedlo - Jenišov:délka trasy 4 437 m, realizace únor 2008; do provozu v srpnu 2010. 5. Úsek Sokolov - Tisová:délka trasy 5 394 m, realizace říjen 2008; do provozu v dubnu 2011. 6. Úsek Nové Sedlo - Sokolov:délka trasy 7 480 m, výběrové řízení na zhotovitele - srpen 2008, realizaceduben 2009, uvedení do provozu - duben 2012. PaedDr. Josef Novotný (2008 - 2012 a 2012 - 2015) a JUDr. Martin Havel(2015 - 2016) 1. Dokončení úseku Nové Sedlo- Sokolov: uvedení do provozu v dubnu 2012. 2. Úsek Lubenec - Bošov: délkatrasy 4 120 m, realizace květen 2010, do provozu v listopadu 2015. Z uvedených údajů jasně vyplývá,že za prvních 8 let existence našeho Kraje se postavilo nebo začalo stavět cca40 km dálnice. Za dru

0 0
možnosti
Foto

Myslí si někdo "tam nahoře", že lidi mají tak krátkou paměť, aby si nevzpoměli, kdy nám bylo slibováno a kým, že bude dálnice Cheb - Praha dostavěna v celé délce do roku 2012 - 2015? Nebyl to náhodou současný prezident tenkráte vroli premiéra či předsedy parlamentu? Těch 30 km sice uryclí přepravu krajem, pokud zaplatím dálniční známku v plné výši, mohu se svézt tudíž po celé republice, ale na čem? Ty tankodromy, kolony stojí opravdu za ......!!!! Jestli někdo neumí najít věcné argumenty, proč to neplatit, tak je nechce hledat nebo ten druhý, který je má vyslyšet, tak je nechce slyšet, vidět. A to, že na ministerstu dopravy je boirdel, asi bude pravda - jen těch podpisů pod petici za zlevnění známky, diskusí v parlamentu .... Jsme nejchudší kraj, nejméně vzdělaný, lidi odtud odcházejí, mladí se sem nevrací. Dálnice to sice určitě nespasí, ale třeba by pomohla. Jestli kdokoli ze zahraničí projíždí Karlovarským krajem dále, tak má problém jestli si má na jeden průjezd koupit nějakou známku, (i když pro Čechy jedoucí ven je to podobné, jen máme nižší kupní sílu).

P.S. Jsem zvědav, do jakého triky se převlékne paní Vildumetzová příště.

1 0
možnosti
Foto

Nekoncepční řešení. Buď celý úsek Cheb - Karlovy Vary vyjmout ze zpoplatnění nebo nechat jak je.... Ale ČSSD a nyní i ANO s paní převlékačkou stranických dresů v čele zoufale potřebují oblbnout voliče, aby náhodou nevolili nějakou ALTERNATIVU

0 1
možnosti

Stale stejny kecy ale hlavne ze maji nasi budizknicemove naoko co delat.

1 0
možnosti