Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cheb neumí opravit frekventovanou lávku, lidé musí dál obíhat nádraží

Obrovský problém musí v souvislosti s nedávno uzavřenou lávkou přes chebské nádraží řešit město Cheb. Ukazuje se, že spojnice mezi centrem Chebu, čtvrtí Švédských Vrch a částí města Podhrad je v tak špatném technickém stavu, že její oprava je takřka nemožná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M94i90l68o54s35l40a55v 21Z62í57t33k18a 8370534457530

Nechce se, to je celé. Politici po lávce nechodí tak je jim to fuk. Navrtat to snad jde vedle prostoru kde je zrovna trolej. To by starosta co má s prací na dráze zkušenosti mohl vědět.

+1/0
6.10.2016 22:01

H13o23n75z10a 35B11o77b60u22l49a 9626269133279

100 mega za 300 metrů lávky? Tj. metr za 333 tisíc? Ale, ale... bude i pozlacená, ne? Nebo něco u někoho doma...

+6/−1
6.10.2016 10:40

V91l89a11d97a13n 23Č42e24r87n64ý 8192916773416

Všechna ta odůvodnění, proč to nejde opravit, jsou tak nesmyslná, že je jasné, že to kdosi opravovat nechce!

+4/0
6.10.2016 9:56

J97a39n 61M91a96z35u97r28e48k 8355784817519

Ježkovy zraky - to je perla:

"Poté padl návrh kovovou konstrukci navrtat, aby z vnitřku mohla voda volně vytékat. Jenže to nepůjde. Trať, která pod ní vede, má troleje pod proudem, a hrozily by zkraty."

Takže když prší na bok konstrukce a stéká to dolů, tak to nehrozí zkrat? Nehledě k tomu by se mohly otvory navrtat mimo troleje ne? A jestliže by se navrtalo dost otvorů, tak by neodtékala voda čůrkem, ale jen by to kapalo... Jako silnější deštíček.

A další kouzlo:

"Dalším návrhem bylo zabezpečit lávku tak, aby do ní nezatékalo, zúžit průchod na 65 centimetrů a zajistit bezbariérovost,“

A co by to zúžení jako vyřešilo? Že by tím vnikly nějaké odtokové kanály? Ale vždyť to nemá spád. Nehledě k tomu, že je to strašně moc - to by snad stačilo 5 cm na každý straně... A proč bezbariérovost? Vždyť to do nedávné doby plně sloužilo k plné spokojenosti...

Celé mi to připadá, že se hledaj jen výmluvy, jak to neopravit a už je někdo připravenej to za 100 mil udělat... Dobrej vejvar...

+8/0
6.10.2016 9:42

P16a37v31e23l 62Ř30a60p59e30k 7942946399575

To, co naši předkové dokázali bez roků odkládání a zbytečných keců vybudovat, dnes nejsme schopni ani udržovat??? Zřejmě ta naše pseudoekonomika nešlape tak, jak se tvrdí, a jsme ve skutečnosti v pěkné žumpě. Jo, ono se to samo neopraví, když budou všichni jen žvanit, hrabat se v papírech a točit volantem.

+5/0
6.10.2016 9:31
Foto

H87a92n30a 96M67a36l71i26c67h25o23v63a 9970647903233

Tak poslední odstavec asi nepotěší Rv

0/0
6.10.2016 9:21

P18e58t90r 74D90l29o60u67h14ý 3585711822468

Lávka pro pěší 100 mil. Kč? Nejsem odborník, ale není to trochu moc?

+5/0
6.10.2016 9:20

P68a80v72e97l 75Ř37a40p90e76k 7192206669385

Víte, doba se změnila. Dnes už se nestaví proto, že to lidi potřebují. Jediným kritériem je aby z toho snadno kápla pořádná suma bokem na provize všem zúčastněným. U této lávky se holt očekává velký zástup chrochtajících prasátek.

+5/0
6.10.2016 9:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.