Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Při čelní srážce dvou aut zemřelo dítě, další čtyři lidé jsou zranění

Dítě přišlo o život při dopravní nehodě na silnici I/21 nedaleko od Dolního Žandova. Další čtyři lidé utrpěli při čelní srážce osobního auta s dodávkou zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L68u10d28ě75k 73J69e77l79í51n92e68k 5727667109520

Strašné, tohle musí být noční můra všech, když jde o dítě. ;-( Ale jinak - není toho v poslední době nějak moc? Že by za to mohlo počasí? Téměř bych se k tomu přikláněl. Což je ale alarmující, protože by to naznačovalo, že lidé prostě neumějí jezdit a postrádají jakoukoliv sebereflexi, pokud jde o snížení rychlosti a přizpůsobení rychlosti poměrům na komunikaci. Asi si řidiči myslí, že v autě se jim nemůže nic stát. :-( V tomhle státě se řeší kraviny, ale řešit otázky právě třeba zvýšení bezpečnosti na pozemních komunikacích, to už se nikomu nechce. :-/

0/0
26.10.2016 13:51

T97o25m90á48š 91K68r17a64u98s 6986856574

Mohlo to být cokoliv. Počasí,mikrospánek,psaní sms. Každopádně hrozné

0/0
26.10.2016 13:59

M79i31r39o44s58l63a23v 70B48u85d26a 9902332447432

Otázky bezpečnosti se řeší tak, že media lidi prostě zblbnou, (viz humbuk kolem zimních pneumatik). Nikdo už těm řidičům a hlavně řidičkám neřekne, že zimní pneumatiky jsou při těchto teplotách a na navlhlé vozovce o dost jiné - horší než letní a když k tomu připočítáte i to, že měla třeba čerstvě přezuto a nestihla si na rozdíl zvyknout, je na malér zaděláno!

Dále si posledních pár let všímám velice rozdílné kvality asfaltu...tedy co se týká přilnavosti. Jsou úseky, kde navlhlý asfalt klouže jako led, podstatně více než jinde!

+3/0
26.10.2016 14:03

M17i72r50o64s80l38a52v 14B94u52d60a 9152762697112

...ten asfalt se týká některých nověji položených povrchů silnic i když byla oprava provedena třeba před rokem, dvěma, stav klouzavosti zůstává.

0/0
26.10.2016 14:12

L42u28k92á48š 47H45l92i38s54n12i28k24o36v16s90k55ý 3155847942656

Hrozná zpráva :-(

0/0
26.10.2016 13:22

M10a27r70i43a52n 84K77r78a38l 6804932224387

Smutne ;-(

+1/0
26.10.2016 13:12

P30e91t77r 52K87r51a14u62s 5708319494531

Fuj, fuj, fuj .... hrůza a děs :-(

0/0
26.10.2016 12:49

J31a60n 57K88r67p64e49c 5756513404972

volvo V40 prvni generace, neni mozne urcit jestli pred nebo po faceliftu. pokud pred faceliftem tak tyto vozy mely pomerne zasadni vyrobni vadu v naladeni podvozku/odpruzeni. staci ho trochu pretizit na zdek (2 deti + kocarek, nejake bagly) a na vode v zatacce se i pri male korekci rozhoupe, pridejte k tomu 15-20 let opotrebeni a buhvijake udrzby, ztrati trakci a toci se jak kaca. prubeh nehody tomu plne odpovida. to volvo neni takova katastrofa jako octavia 1 combi ale ma k tomu fatal erroru z mlade boleslavi asi nejblize. s takovyma autama se proste musi umet jezdit a to obezretne i se skusenym ridicem. mohla o tom pani vedet? mohla jet opatrneji? mohla vcas vyhodnotit chovani vozu, zatizeni, technicky stav vozu, povrch a profil vozovky? proste asi mela jen smulu, jela jako vzdycky a ze vseho trochu se semlelo v obrovskou tragedii. lidi nejsou roboti a ze znamych i neznamych pricin delaji chyby.

+1/0
26.10.2016 12:41

R74e17n69é 68R16u21m44. 3427725975319

V zásadě souhlas, ale povrch a profil vozovky hodnotit jak? Vzít si nějakej úhloměr, změřit si sklon od středu ke stranám, prozkoumat zrnitost živičného povrchu, tvrdost použitého kameniva a trojčlenkou pak dojít k tomu, že při srážkovém úhrnu za poslední hodiny tolika a tolika milimetrů je třeba jet maximálkou 68,85 kmh? :)

Shrnu to za Vás, prostě měla jet pomalu. I když jedu sám, musím myslet na to, že mám doma ženu a dvě malé děti a podílím se na jejich výchově/výživě a ze srdce je miluju a chci je vidět vyrůstat... Dítěte děsná škoda, matky je mi i přes zavinění nehody líto.

+1/0
26.10.2016 13:04

J58a63n 12K14r11p31e33c 5446593724492

jenze to je prave ono. jet pomalu je velice relativni pojem. treba jela pomalu a opatrne. ale v urcite kombanicai vice faktoru to muze byt takova tragedie. vzdyt to znate. vite jak se chovat, vite jak se chova vase auto, znate cestu a s ohledem na posadku auta jedete opatrneji, ale i tak se muze stat takova shoda okolnosti a i to opatrne/pomalu je naraz az moc rychle. muzete mit i lepsi auto v lepsim stavu, pak tam staci hrstka mokreho listi na kterem vam to uklouzne a je vsechno v pytli. a jestli je to chyba nebo nedbalost je ve vysledku uplne jedno.

+3/0
26.10.2016 13:11

M81a93r95i19a24n 88K15r51a80l 6404542844177

A kdyz k tomu pripoctu vrazedou kombinaci teplota 12°C, mokro a *zimni kola*.

+1/0
26.10.2016 13:10

J83a81n 40K68r29p97e33c 5286943664582

tak jiste, to je samozrejme vsechno spatne. ono se to neda rict uplne jiste podle foto ze to jsou zimaky, ale asi ano. tato kombinace samozrejme taky zhorsuje jizdni vlastnosti. ale chcete to rozmazavat? co kdyz ji to tam namontoval manzel a ted se kvuli tomu, ze nechtel delat dobre nejakemu carkujicimu policistovi pri prvnim poprasku silnice snehem, bude chytat za hlavu...

+2/0
26.10.2016 13:18

J53i86ř45í 40Z15ý25k77a 9909263801210

podle interieru jednoznačný pofacelift ... a o té vámi popsané "výrobní vadě" u předfaceliftu jsem nikde nic nečetl. Byť je to možné, přeci jen v rámci faceliftu upravovali i rozchod kol ...

0/0
26.10.2016 18:02

M60a53r27t16i92n 60K42l53i46m50e78š 6306725427120

Kolikátá je to za poslední dobou nehoda kdy někdo vjel do protisměru? Není toho nějak moc?

+4/0
26.10.2016 12:16

M35a20r41i77a81n 33K49r18a72l 6824832884727

Tipuju to na teplo, mokro a za tyden predepsana zimni kola. Ale muzu se mylit.

+1/0
26.10.2016 13:12

J89a24n 73T72a55r39a64b34a 4756686659799

Tipovat můžete, ale "zimní kola" v tom na 110% nehrají žádnou roli. Problém je v 99% na straně řidiče (jednoho nebo obou) a v 1% na straně stavu auta.Zimní kola na mokru při 12°C fungují dobře, rozhodně ne hůře než letní. Pokud tedy na tom autě nejsou 15let pořád ty samé.

+1/0
26.10.2016 14:17

R80o53m86a38n 79P54o43l15á93č82e10k 5186929405

Není... Jenom je to víc v médiích...

+2/0
26.10.2016 13:51

P13e86t70r 42K26r29a69f28č78i73k 7944495656484

šílené, každý může udělat chybu, ale takto být ztrestán je pro mne nepředstavitelné. Hodně síly všem zúčastněným.

+6/0
26.10.2016 11:50

K65a42r68e40l 60N33o93v93o68t62n39y 2771885169710

Je tam zatacka a bylo mokro, takze asi klasika, neprimerena rychlost :-(. Bohuzel uz byla ridicka potrestana vic, nez dostatecne, chudak dite :'-(

Holt, jak byl ten slogan - "nemyslis - zaplatis" :-/

+5/0
26.10.2016 11:45

J80a30n 43C68o67n68s31t17a55n97t47i10n 1172581473710

bude to znít šíleně, ale to dítě je na tom ze zúčastněných v podstatě nejlépe, protože na tohle se prostě do koce života nedá zapomenout (pro ty přeživší).

+2/0
26.10.2016 12:42

M41a87r10e45k 62Š32n76o23b97r 9700505570914

Strašně je mi líto obětí, odpočívejte v pokoji. A pozůstalým přeji mnoho sil k překonání nezměrného smutku!

Ale nedá mi to a dovolím si napsat ještě něco. Dnešní auta jsou sice vyspělá po všech stránkách a neustále se zdokonalují. A byť nevím, co přesně bylo příčinou této tragédie, tak hodně podobných vyjetí do protisměru je způsobeno, tím kolik věcí v dnešních autech rozptylují pozornost řidiče. Nejrůznější mobily, tablety atd. jsou v tomhle fakt nebezpečný, poznal jsem to i na sobě, že to fakt odvádí pozornost. A žádná zpráva nebo e-mail či něco podobného nejsou tak nezbytné, aby nepočkaly. Kor v porovnáním se zachováním si zdraví a života svého a ostatních lidí.

+7/0
26.10.2016 11:44

J52a20r56o87s96l45a14v 36L79e44b40e20d44a 3316409537730

Údajně Volvo předjíždělo v levém pruhu kamion, dostalo smyk, narazilo do kamionu a od toho se odrazilo do protisměru, kde jelo jiné auto. Těžko říct, co bylo příčinou toho smyku, jisté je, že si s ním řidička neporadila.

Jinak máte pravdu - já neuznávám ani handsfree, považuju ho za jen o málo míň nebezpečné než držet telefon. Proto na jízdu autem zapínám režim, ve kterém mi telefon řekne od koho přišla SMS nebo kdo mi volá a podle toho na vhodném místě zastavím a vyřídím hovor. (Pokud to nestihnu ve stanoveném limitu, pošle volajícímu SMS, že o jeho snaze vím a že se mu ozvu, aby mi zbytečně nevolal znova.)

+8/0
26.10.2016 11:57

K56a31r37e73l 38N41o36v82o94t66n32y 2711285209750

Ja proste za jizdy hovory uplne ignoruju (a na SMS ani zadne upozornovani nemam nastavevne, takze to neresim vubec).. Nic neni tak dulezite, aby to nemohlo pockat par minut.

+4/0
26.10.2016 12:20

M77a96r97e19k 50Š63n12o32b66r 9370105770654

Kdesi jsem četl výsledky jakéhosi testu, kdy na trenažéru zkoušeli rychlost reakce řidičů při jízdě bez telefonování a pak při jízdě s telefonováním skrze hands-free, kdy řidičům dávali jednoduché matematické příklady. Rozdíl v rychlosti reakce byl několik vteřin, což i při dodržení 50-ti km rychlosti v obcích je pěkných pár ujetých metrů navíc, při vyšších rychlostech ani nemluvě ... .

Sám mám docela čerstvou zkušenost z letošního 21. července. Vraceli jsme se s rodinou z Lipna domů a mezi Českým Krumlovem a Českými Budějovicemi do nás narazil pán, který nedával pozor, nevšiml před ním brzdících aut, sám pak nedobrzdil a ve vysoké rychlosti strhl auto do protisměru, kde jsem projížděl já. Vzhledem k tomu že já jsem jel nějakých 95 km/h a on měl také ještě docela velikou rychlost tak byl div, že se nikomu nic nestalo, až na mých pár oděrek. Mě a hlavně moji rodinu ochránilo robustní auto, které bylo samozřejmě na odpis, ale na to kálí pes.

Fakt alfou a omegou při provozu na silnicích (a nejen tam) je pozornost a předvídavost.

+5/0
26.10.2016 12:22

J24a31r77o12s66l75a43v 75L29e60b26e36d61a 3316739737850

Takový test byl i jako video, nevím jestli tentýž. Pokusným králíkem byl chlápek, který se přihlásil s tvrzením, že jeho řízení fakt nějaký hovor nemůže ovlivnit. Výsledky byly tristní a vykulenej chlápek se omlouval s tím, že telefonovat za volantem už nikdy nebude.

https://www.youtube.com/watch?v=a9VdF96dfnQ

0/0
26.10.2016 12:57

M25a14r65e42k 22Š34n79o75b50r 9510895930364

Díky za odkaz na video.

0/0
26.10.2016 13:08

M95a71r27t14i15n 92B10o56u37č51e89k 7255605707467

Hrůza hrůzoucí pro všechny zůčastněné.škoda vyhaslého života malého kuřátka...;-(;-(;-(;-(

+11/0
26.10.2016 11:19

S87i76l89v26i16e 62Ž71a66b65o40v43á 4553367598760

Opravdu strašné ...

+1/0
26.10.2016 11:27

P81a16v79e56l 43D21a31v67i30d 4262454437358

Zase do protisměru!!!! ...Asi jela moc pomalu!

+2/−3
26.10.2016 11:12

M87a14r71c74e46l13a 85H34o45r36á31č68k40o41v82á 7587772423338

psycholog se musel věnovat zasahujícím záchranářům? tak to muselo být hodně husté, když kolabovali i záchranáři

+7/0
26.10.2016 11:12

M74a31r71t43i81n 49M48á77c66a 4599542817808

Mám kamaráda profesionálního záchránaře a prý pokaždé když je při nehodě zraněno dítě, tak je to i u největších a nejzkušenějších "záchranářů - flegmatiků" vždy na hraně ... psycholog je záchranné lano pro tyto kluky, aby mohli svou práci vykonávat rychle, profesionálně a spolehlivě R^

+16/0
26.10.2016 11:22

Z73d66e93n89o 93K40o68t12y24z49a 8599475496242

tak toto mi vyprávěl i kamarád hasič :-(, dospělý prý je na hraně, ale děcko nedává psychicky nikdo. Čest jejich práci.

+14/0
26.10.2016 11:36

L59u62c53i34e 96L51e24x71o90v16á 6649338965782

To není o tom, že by snad kolabovali, ale každý takový zásah je náročný.A pomocí psychologa lze předcházet problémům. Kdo nepracuje u záchranné služby (PČR, u hasičů,...), neumí si to ani představit.

+10/0
26.10.2016 11:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.