Diskuze

Lidé v Nejdku se bouří, kvůli zaměstnancům továren nemají kde parkovat

Bezradné kroužení řidičů hledajících místo, u domů cedule domácí výroby s nápisy Zákaz parkování. Tak to vypadá v osmitisícovém Nejdku, který každý den zažívá nájezd stovek zaměstnanců do tamních továren. Místním už došla trpělivost a sepsali petici.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

F10i21l69i63p 75T33ř86e35b38a

30. 11. 2016 15:18

Tady je zase chytráků...

Problém s parkováním samozřejmě nevyřeší ani zákazy, ani výhružné vzkazy za stěračem. Lidé, kteří se potřebují dostat do práce mají úplně stejný nárok na parkovací místo, jako ti, co se tam z práce vracejí. Parkování v jiných částech města je navíc často ještě horší - např. severní část náměstí, nebo třeba sídliště Lipová.

Veřejná doprava by asi leckomu pomohla, nesměla by ale stát denně 2x10 korun za necelé dva kilometry cesty.

0 0
možnosti

Nejdek ted ma problem velkomest. ktery neni resitelny.

0 0
možnosti
Foto

Jedno z možných řešení je umožnit zaměstnancům Witte více využívat veřejnou dopravu. Tedy zajistit příjezdy a odjezdy vlaků a autobusů v době potřebné pro začátek/konec směny, návaznost do míst kam vlak nejede ( umožnit parkování těm co dojedou k zastávce vlaku, navázat autobus ). Opisováním starých jízdních řádů dochází k odrazování dalších a dalších potenciálních cestujících.

0 0
možnosti

Zkusila jsem ráno na zastávce počítat auta s řidičema. Osm aut z deseti nemělo pasažéra jen řidiče. To i kdyby bylo pětkrát víc parkovacích míst nebude to stačit. Komunisti měli na dopravní zácpu dobrý zákon. V určitém dni mohly jezdit auta jen buď s lichým koncovým číslem a po určitém dnu, těď si nevzpomenu za jak dlouho, zase se sudým. A zácpy nebyly. ;-)

0 1
možnosti

To je ale ptákovina. .. Lžete, za komoušů nic takového nebylo.Nebylo totiž ani na pořádné auto.

0 1
možnosti

Ono u witte je problém v tom,že se nedá zaparkovat téměř nikde ani pro zaměstnance,než odjede předchozí směna,tak ta následující už musí být na pracovišti a uvolněná místa po té první nemůže druhá zabrat..Navíc,na střechu závodu a vedle u Žáby se tolik aut nevejde...;-O

0 0
možnosti

Koukám, že Pavlík se dneska hezky vydadal. ;-)

2 0
možnosti

P80e69t52r 90D19r63a69p14a15l

29. 11. 2016 10:50

nic moc, chybí čoklí teror a rezavé plechovky ve veřejném prostoru

2 0
možnosti

J53a85n 93P93r45i43b65y21l

29. 11. 2016 9:40

Doporučuji najmout experty z Prahé. Zklidní vám ulice zůženími, namalují modré zóny, zavedou nízkoemisní zóny a to vaše problémy s parkováním vyřeší.

0 0
možnosti

jeste jste zapomel dodat: ze primaluji cyklostezky/cyklopruhy ;-)

0 0
možnosti

P66a94v14e16l 62Ř17a32p42e34k

29. 11. 2016 9:32

Tramtadá, kupředu levá! Automobilový socialismus, díl 961.

Dnešní princip parkování je stejný jako princip výplaty sociálních dávek. Co je zdarma, to je sockami masivně zneužíváno a neexistuje žádná možnost, jak za takových podmínek situaci spravedlivě vyřešit.

Jediné smysluplné řešení je privatizace veškerých parkovacích míst a zavedení tržní ceny za parkování. Rezidenty zvýhodnit maximálně předkupním právem k přilehlému parkovacímu místu. Úměrně tomu snížit daně.

3 4
možnosti

Už to nehulte ��

0 0
možnosti

T95o21m74á60š 75B72í92l49ý

29. 11. 2016 9:26

Jednoduchý návod, "modré zóny" a řvát budou nájezdníci:-P;-)

3 0
možnosti

Tak si ty noviny koupil jinde, no a co?

"Iniciátorce petice patří trafika v blízkém sousedství základní školy a továrny Witte. „Měli jsme jednoho zákazníka, který k nám přestal jezdit. Když jsem ho poté potkala, jen prohodil rukama a řekl, že nemá nervy hledat místo, proto začal jezdit jinam,“ zmínila."

0 0
možnosti

tak kdyz vam 100% zakazniku odejde - mate problem :)

0 0
možnosti