- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady je zase chytráků...
Problém s parkováním samozřejmě nevyřeší ani zákazy, ani výhružné vzkazy za stěračem. Lidé, kteří se potřebují dostat do práce mají úplně stejný nárok na parkovací místo, jako ti, co se tam z práce vracejí. Parkování v jiných částech města je navíc často ještě horší - např. severní část náměstí, nebo třeba sídliště Lipová.
Veřejná doprava by asi leckomu pomohla, nesměla by ale stát denně 2x10 korun za necelé dva kilometry cesty.
Nejdek ted ma problem velkomest. ktery neni resitelny.
Jedno z možných řešení je umožnit zaměstnancům Witte více využívat veřejnou dopravu. Tedy zajistit příjezdy a odjezdy vlaků a autobusů v době potřebné pro začátek/konec směny, návaznost do míst kam vlak nejede ( umožnit parkování těm co dojedou k zastávce vlaku, navázat autobus ). Opisováním starých jízdních řádů dochází k odrazování dalších a dalších potenciálních cestujících.
Zkusila jsem ráno na zastávce počítat auta s řidičema. Osm aut z deseti nemělo pasažéra jen řidiče. To i kdyby bylo pětkrát víc parkovacích míst nebude to stačit. Komunisti měli na dopravní zácpu dobrý zákon. V určitém dni mohly jezdit auta jen buď s lichým koncovým číslem a po určitém dnu, těď si nevzpomenu za jak dlouho, zase se sudým. A zácpy nebyly.
To je ale ptákovina. .. Lžete, za komoušů nic takového nebylo.Nebylo totiž ani na pořádné auto.
Ono u witte je problém v tom,že se nedá zaparkovat téměř nikde ani pro zaměstnance,než odjede předchozí směna,tak ta následující už musí být na pracovišti a uvolněná místa po té první nemůže druhá zabrat..Navíc,na střechu závodu a vedle u Žáby se tolik aut nevejde...
Koukám, že Pavlík se dneska hezky vydadal.
nic moc, chybí čoklí teror a rezavé plechovky ve veřejném prostoru
Doporučuji najmout experty z Prahé. Zklidní vám ulice zůženími, namalují modré zóny, zavedou nízkoemisní zóny a to vaše problémy s parkováním vyřeší.
jeste jste zapomel dodat: ze primaluji cyklostezky/cyklopruhy
Tramtadá, kupředu levá! Automobilový socialismus, díl 961.
Dnešní princip parkování je stejný jako princip výplaty sociálních dávek. Co je zdarma, to je sockami masivně zneužíváno a neexistuje žádná možnost, jak za takových podmínek situaci spravedlivě vyřešit.
Jediné smysluplné řešení je privatizace veškerých parkovacích míst a zavedení tržní ceny za parkování. Rezidenty zvýhodnit maximálně předkupním právem k přilehlému parkovacímu místu. Úměrně tomu snížit daně.
Jednoduchý návod, "modré zóny" a řvát budou nájezdníci
Tak si ty noviny koupil jinde, no a co?
"Iniciátorce petice patří trafika v blízkém sousedství základní školy a továrny Witte. „Měli jsme jednoho zákazníka, který k nám přestal jezdit. Když jsem ho poté potkala, jen prohodil rukama a řekl, že nemá nervy hledat místo, proto začal jezdit jinam,“ zmínila."
tak kdyz vam 100% zakazniku odejde - mate problem :)