Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radní ve Varech otevírají cestu ke stavbě diskutovaného terminálu

O krok blíže ke stavbě dopravního terminálu za stovky milionů jsou Karlovy Vary. Diskutované dílo míří na územní plán města, který s jeho vznikem bude počítat. Radní doporučili dokument ještě dopracovat a zároveň jmenovali pracovní skupinu čtyř úředníků, kteří se o územní plán pro terminál postarají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R45a21i74n46e66r 23E69l14l59e30d61e57r 2943583229766

Karlovy Vary maji urcite jine problemy, nez postavit v centru autobusove nadrazi. Vary nejsou velkomesto, nybrz historicke lazenske mesta s puvabem drivejsich casu. A s tim terminalem se Vary promeni jeste dale ke statusu Koncourkova.

0/0
12.12.2016 15:00

L26y29d52i77e 42E30i76s26e76l39t37o81v90á 4836320433614

Ano! Maxiterminál v centru světových lázní, to je ten správný krok k zařazení města do fondu UNESCO! Doufám, že se už ted ́ počítá s ruským kolem, největším tobogánem v Evropě a dalšími atrakcemi, protože léčivé prameny pravděpodobně vezmou za své.

0/0
8.12.2016 12:32

P85e91t51r 76P31o27l32á63k 8415406204872

Tak já si doteď myslel, že centrum lázní je někde kolem Mlýnské kolonády... Takže si raději necháme megazastávku Tržnici, kde na každého fouká a prší... :-P

0/0
8.12.2016 13:19

K32a94r46e61l 33M52a37z83a97č 3717133906969

Všichni říkají, že je to nesmysl, vč. odborníků. Bodejť ne - přivést do centra lázeňského města všechnu autobusovou dopravu, to je může vymyslet jen chorá hlava. Přesto to Kulhánek tlačí jako blázen. Lítají v tom pěkný prachy, že pane primátore ;-) Tátovi to vyšlo před 22 lety s Aralem v Rybářích, tak co, ne?

Ale ono to neprojde, nestihnou to do konce volebního období a Kulhánek již nikdy primátorem nebude. Tahle smrdící kauza jej totiž položí. A když se v roce 2018 dostane do zastupitelstva, tak dopadne jak letos na kraji.

+1/0
8.12.2016 12:09

P30e89t82r 42P32o68l45á38k 8245436724292

Netuším kdo všichni. Já to neříkám. ;-) Za mne je to dobré téma do diskuze, které je třeba vyladit. A to se myslím děje. Jak již jsem psal výše, co je centrum v KV? Myslím si, že lázeňská oblast a tam ten terminál opravdu nebude... A o kolik více autobusové dopravy se tam přivede? A kam byste si ty autobusy představoval, že by se udělal terminál někde u Glóbusu a zbytek by lidi došli pěšky?

A taky jsem viděl vyjádření odborníků, kteří s dílčími připomínkami, vyjádřili s tímto řešením souhlas, třeba prof. Lehovec...

0/0
8.12.2016 13:24

K35a49r97e34l 55M77a88z46a16č 3877173416459

To je demagogie. Centrum Varů to samozřejmě je, ne lázeňské části, a přivést mimoměstské busy před tržnici je nesmysl. Dopravně vzniknou velké problémy u Becherovky, za Chebákem (a rozšiřovat jej na 4 pruhy!!?), na Čerťáku a pod. Ty autobusy taky musí někdy parkovat a pod. a musely by někam zase odjíždět. Prostě nesmysl.

Současné bus nádraží na Dolním nádraží je daleko lépe umístěné a ještě lépe by bylo tam, kde kdysi, z druhé strany řeky přímo vedle průtahu. Třeba na zbytečném parkovišti u bývalé Hypernovy. Ale Dolní je dobrý.

+1/0
8.12.2016 18:24

O38t60a 79Ř15e76z86a30n48k85a 5338969415800

Pan profesor Lehovec se kladně vyjadřoval ke studii širšího centra, kterou dělali A69 architekti, nikoli ke studii terminálu. Máte špatné informace. Něco takového by nikdy žádný dopravní inženýr nemohl odsouhlasit a pokud ano, jistě by přišel o kulaté razítko. Studie IDT obsahuje elementární dopravní chyby.

0/0
9.12.2016 0:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.