Diskuse k článku

VIDEO: Ze sypače je vidět jen pár metrů. Na Boží Dar míří co dvě hodiny

Spojení Božího Daru se zbytkem světa udržuje každé dvě hodiny tatra a co hodinu traktor. Na jeden z nejkritičtějších úseků Karlovarského kraje vyrazil se silničáři i redaktor MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61a25n 91Č86e85k87a14l 7449445414954

Aha, takže kamioňák si má kvůli nesjízdné silnici nechat v Německu sebrat papíry kvůli překročení hodin? :)

0/0
4.1.2017 18:50

P69e28t22r 94Č54e26r34v91e54n37ý 3666781302335

Ono by bohatě stačilo, kdyby jezdili tou delší, sjízdnější, trasou, kterou v článku zmiňují. V situaci, kdy mají problém se sjízdností i osobní vozidla přece nemá smysl jezdit s kamionem do hor.

Pořád tady kamioňáky někdo líčí jako zachránce před úmrtím obyvatelstva hlady, tak by snad mohli být schopni přemýšlet dál než do nejbližší zatáčky.

0/0
4.1.2017 21:13

J78i44ř31í 30Z39i86k24a 2939106774869

Řidiči trasu vybírá dispečer, a ten, pokud ji nedodrží je "trestán".

0/0
4.1.2017 23:18

P26e56t64r 57Č32e23r16v62e97n89ý 3836311472235

Nevím, jak fungují dispečeři, ale předpokládám, že když mu řidič normálně zavolá a domluví se, že pojede sjízdnější trasou, místo aby se někde zasekl, trestán nebude.

0/0
5.1.2017 7:52

J39i94ř90í 10Z61i37k45a 2579646654579

Pokud to třeba hlásí v rádiu, tak toto eventuálně lze. Řidič i dispečer se snaží čerpat informace a i si vzájemně dají vědět. Navíc i řidiči mezi sebou používají vysílačky, popřípadě si zavolají. Ale ne vždy víte co vás čeká o pár kilometrů dál na trase.

0/0
5.1.2017 22:02

P27a29v49e40l 27D82u12p64a40č 2969931208849

Víte on je tady jeden velký problém.Pokud kamion přijede od Chebu,což jsou všichni co tady jezdí,tak žádná jiná trasa není než silnice 13.Leda,že by jeli z Chebu do K.Varů,z Varů do Prahy a z Prahy na Chomutov nebo Ústí.Což je prašť jako uhoď akorát o 250km delší.Tady je jiný problém a to v organizaci práce.Já jsem v těchto končinách profesionálně jezdil v době kdy ještě byly běžně 2 metry sněhu a fujavice byla třeba 2 týdny.Hlavně se v té době nesolilo a daly se používat sněhové řetězy,které se krásně do ujeté podlahy zaryly a perfektně se jezdilo,největší svinstvo je fakt slaná břečka.No co se týče frekvence projíždění,jezdily jsme ve dvou a když foukalo tak nepřetržitě.Ono totiž bylo vše státní a pokud se ušetřilo na naftě a nebo posypovém materiálu,tak si to na jaře nerozdal menegment jako odměny,že pane Bulka.

0/0
5.1.2017 9:54

D91u38š75a93n 98M84a65t14o35u39š39e34k 7853570520235

Souhlas.méně solení ,více plužení, systém kdy se místo odklizení sněhu nasolí mnohakilometrový úsek horské silnice a výsledná 30cm vysoká břečka naprosto znemožní jakoukoliv sjízdnost,stojí za h...

Chápu že pro silničáře je jednodušší solit a odškrtnout danou silnici z položky - ošetřeno,ve finiši je takové ošetření pomalu horší než když to nechají být úplně..

Nasolený sajrajt který není odklizen je pro mne totéž co neošetřený povrch

+1/0
5.1.2017 15:11

Najdete na iDNES.cz