- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V této situaci bych počkala, až ten náklaďák projede. Necpala bych se tam. Ale to je o obyčejné ohleduplnosti.
Tak tohle může říct jen amatér. Proč asi jel víc vlevo? Když pojede u pravého kraje, tak vzhledem k váze vozidla se s ním může vozovka utrhnout a sjede do příkopu, což bude vlastě taky jeho chyba. A ano, měli by jste mít před takovým velkým autem respekt, nevíte jak se to řídí, a jaká úskalí to přináší. Uvědomte si, že řidič náklaďáku, nebo autobusu to má o hodně složitější!!! Kde sjou ty doby, kdy řidiči větších aut byli pánové silnic, dnes kdejakej amatér z osobáku je expert, i když za tou kulatou lopatou neseděl. Lidi vzpamatujte se, silnici dnes patří všem, a hlavně těm náklaďákům, protože kdyby neexistovali, tak nemáte nic, vše vám dovezou přímo pod nos. Važte si těch lidí, že to dělají, ať jsou jakýkoliv, protože na silnicích na ně všichni jen nadávají, tak to za chvilku nebude nikdo chtít dělat.
Tak si za tu kulatou lopatu vlez a předveď se machírku.
Kulový odhad. Jezdí tak zcela úmyslně. Setkávám se s tím denně. Pitomci s kulatou lopatou co si myslí že větší auto má přednost jízdy..
A když se s ním urve krajnice, tak je za pitomce taky.
Na karlovarsku nevim, ale na plzensku jsem si uz casteji vsim, ze cisterny vozici mleko do nemecka jezdi jakoby sedeli za volantem formule 1.
Jak by asi dopadl ten osobák, kdyby ho náklaďák nabral ve 30 km/h. Zůstal by stát na místě, kde řidič zastavil?
Ten osobák stojí tak, jakoby řidič takto zastavil při uhýbání.