Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Karlovarské letiště musí rozšířit dráhu, některé aerolinky jinak nezláká

Posoudit vliv na životní prostředí, vyjednat pozemky s Lesy ČR a Státním pozemkovým úřadem, směnit ty důležité s městem. Takové úkoly má nyní před sebou Karlovarský kraj. Rád by totiž rozšířil dráhu karlovarského letiště, aby přilákal další letecké společnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z48d66e44n67e61k 81S16e62i95d77l 6324695610687

Jde o to, jestli bude tolik zájemců o lety do Varů. Můj názor je ten, že ani náhodou. Aeroflot nepřestal do Varů létat proto, že by mu nevyhovovala dráha, ale proto, že měl málo pasažérů. A tak to bude s většinou linek. To jenom místní si myslí jak jsou jejich lázně světové a jak se k nim všichni hrnou, aby je místní "podnikatelé" mohli oškubat. A zase to budou , tak jako v Chebu jen vyhozené peníze, které by se mohli využít účelněji.

0/0
24.7.2017 12:53

J67i39ř15í 41F63e89n14c88l 9286396441440

Českým a ruským společnostem parametry dráhy nevadí. Jsou jasně na hranici a odpovědné společnosti to řeší odpovědně. Tak je potřeba investovat a ne jenom cucat z toho, co tam postavili za první republiky. A také, aby už byl konečně důvod tam létat, ne jen o Karlovarském festivalu pro horních 1000 české společnosti.

0/0
21.7.2017 9:32

Z57d66e41n36ě81k 13S93k60ř61i64v66a16n 5984630639436

Asi Vás zklamu, ale ruský Aeroflot už do K. Var nelétá.

Vylepšování vzletové i přistávací plochy už snad probíhalo v letech 2005-2006. 8-o

Projekt je zaměřen na rekonstrukci stávající přistávací a vzletové dráhy (RWY 11-29), čímž dojde ke zlepšení technicko-provozních parametrů letiště. Zvýšením únosnosti vzletové a přistávací dráhy bude umožněno její používání letadly s vyšší vzletovou hmotností. Únosnost dráhy je navržena tak, aby odpovídala provozu letounu Boeing 737-400 a životnost vozovky dráhy je navržena na 20 let při zvyšujícím se počtu pohybů za rok z výchozího stavu roku 2004, tj. 480 pohybů za rok při meziročním přírůstku 5 - 10 %. Obsahem projektu je rovněž upravení vodorovné geometrie dráhy pro zvýšení bezpečnosti provozu při splnění přísnějších kritérií. Generálním projektantem je společnost AGA – LETIŠTĚ, projektová kancelář, s.r.o.

0/0
21.7.2017 13:23
Foto

G21e39o83r97g 15S91c42h96a26e36f96e84r 3606587475156

Pasazeri z Düsseldorfu a okoli nemeli zajem, protoze o lince nevedeli. Reklama zcela chybela.

+1/0
21.7.2017 9:20







Najdete na iDNES.cz