Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Karlovarské letiště musí rozšířit dráhu, některé aerolinky jinak nezláká

Posoudit vliv na životní prostředí, vyjednat pozemky s Lesy ČR a Státním pozemkovým úřadem, směnit ty důležité s městem. Takové úkoly má nyní před sebou Karlovarský kraj. Rád by totiž rozšířil dráhu karlovarského letiště, aby přilákal další letecké společnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z29d94e29n65e53k 38S34e91i35d11l 6134645150957

Jde o to, jestli bude tolik zájemců o lety do Varů. Můj názor je ten, že ani náhodou. Aeroflot nepřestal do Varů létat proto, že by mu nevyhovovala dráha, ale proto, že měl málo pasažérů. A tak to bude s většinou linek. To jenom místní si myslí jak jsou jejich lázně světové a jak se k nim všichni hrnou, aby je místní "podnikatelé" mohli oškubat. A zase to budou , tak jako v Chebu jen vyhozené peníze, které by se mohli využít účelněji.

0/0
24.7.2017 12:53

J81i50ř14í 76F63e69n62c88l 9786666881660

Českým a ruským společnostem parametry dráhy nevadí. Jsou jasně na hranici a odpovědné společnosti to řeší odpovědně. Tak je potřeba investovat a ne jenom cucat z toho, co tam postavili za první republiky. A také, aby už byl konečně důvod tam létat, ne jen o Karlovarském festivalu pro horních 1000 české společnosti.

0/0
21.7.2017 9:32

Z63d67e74n96ě71k 39S23k43ř46i35v12a12n 5164190849806

Asi Vás zklamu, ale ruský Aeroflot už do K. Var nelétá.

Vylepšování vzletové i přistávací plochy už snad probíhalo v letech 2005-2006. 8-o

Projekt je zaměřen na rekonstrukci stávající přistávací a vzletové dráhy (RWY 11-29), čímž dojde ke zlepšení technicko-provozních parametrů letiště. Zvýšením únosnosti vzletové a přistávací dráhy bude umožněno její používání letadly s vyšší vzletovou hmotností. Únosnost dráhy je navržena tak, aby odpovídala provozu letounu Boeing 737-400 a životnost vozovky dráhy je navržena na 20 let při zvyšujícím se počtu pohybů za rok z výchozího stavu roku 2004, tj. 480 pohybů za rok při meziročním přírůstku 5 - 10 %. Obsahem projektu je rovněž upravení vodorovné geometrie dráhy pro zvýšení bezpečnosti provozu při splnění přísnějších kritérií. Generálním projektantem je společnost AGA – LETIŠTĚ, projektová kancelář, s.r.o.

0/0
21.7.2017 13:23
Foto

G17e92o58r83g 80S65c42h70a17e78f52e93r 3896407255616

Pasazeri z Düsseldorfu a okoli nemeli zajem, protoze o lince nevedeli. Reklama zcela chybela.

+1/0
21.7.2017 9:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.